Skocz do zawartości
IGNOROWANY

The Blue One [2.0 TFSI QUATTRO]


Skypl

Rekomendowane odpowiedzi

No I przyjechał wczoraj ostatni brakujący element.

Hybryda...

Środek od K04-064 :)

turbov1.jpgturbov2.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, HOLMATRO napisał:

@Skypl gdzie robiona hybryda ?

Sampol Brzeziński

Za późno się dowiedziałem o geremi...  :facepalm: Zobaczymy w przyszłości co z tego wyjdzie...

Wczoraj byłem na warsztacie. Skrzynie wyciągali z auta aby sprawdzić kompresję, nagaru na dolocie nie ma. Do końca następnego tygodnia już auto będę miał, albo I szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Jarek idziesz jak burza!

Podłączam się do pytania Grześka: gdzie robiłeś hybrydę?

Pozdrawiam

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Skypl powiedz coś jeszcze modzisz przed strojeniem całości, czy reszta gratów zostaje seria ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, black4 napisał:

Witajcie,

Jarek idziesz jak burza!

Podłączam się do pytania Grześka: gdzie robiłeś hybrydę?

Pozdrawiam

 

 

Sampol Paweł Brzeziński - na allegro znalazłem ofertę że przerabia turbo na hybrydy.

Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

@Skypl powiedz coś jeszcze modzisz przed strojeniem całości, czy reszta gratów zostaje seria ?

Nie wiem czy będę stroił w tym roku. Ale w planach jest fmic i jakiś wydech bo seria będzie znacznie ograniczać moc... :) 

Co do wtrysków i pompy paliwa to się jeszcze zastanowię. Po wymianie silnika pewnie mody odejną na dalszy plan - budżet na to nie pozwoli. Może uda się jakieś mniejsze wykonać, ale zobaczymy co przyniesie przyszłość.

Przy okazji na fmic.pl widziałem że mają gotwe zestawy do naszych 2.0 TFSI. Wie ktoś jak z montażem tego? Sylikony wytrzymują i są dobrze spasowane? Czy lepiej zrobić z nierdzewki lub amelinium?

Edytowane przez Skypl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Skypl napisał:

Nie wiem czy będę stroił w tym roku. Ale w planach jest fmic i jakiś wydech bo seria będzie znacznie ograniczać moc... :) 

Co do wtrysków i pompy paliwa to się jeszcze zastanowię. Po wymianie silnika pewnie mody odejną na dalszy plan - budżet na to nie pozwoli. Może uda się jakieś mniejsze wykonać, ale zobaczymy co przyniesie przyszłość.

Przy okazji na fmic.pl widziałem że mają gotwe zestawy dop naszych 2.0 TFSI. Wie ktoś jak z montażem tego? Sylikony wytrzymują i są dobrze spasowane? Czy lepiej zrobić z nierdzewki lub amelinium?

Jeżeli chodzi o turbo to lepiej je wystroić, bo ecu musi wiedzieć że wpadła hybryda i mocniej dmucha. Bez tego będzie ci wpadał w tryby awaryjne, peakował, odcinał turbo na milisekundy podczas przyspieszania. Przy codziennej emeryckiej jeździe nie odczujesz tego, ale jeśli depniesz i przytrzymasz na obrotach to zrozumiesz o co mi chodzi..

 

FMIC - jestem przed montażem własnie, zastanawiam się nad tym gotowym zestawem, moim zdaniem na okolice 300 koni nie powinno być problemów, chciałoby się wyspawany dolot, ale to koszta a ciężko o kogoś w okolicach wałka. Chyba, że masz, znasz kogoś od tego, to sam chętnie zdobędę namiar.

 

WYDECH - jeżli problem z funduszem, zostaw serię, a póki co zamów DP od @bartez80, wywal kata i to już dużo zmieni.

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Skypl napisał:

Sampol Paweł Brzeziński - na allegro znalazłem ofertę że przerabia turbo na hybrydy.

Nie wiem czy będę stroił w tym roku. Ale w planach jest fmic i jakiś wydech bo seria będzie znacznie ograniczać moc... :) 

Co do wtrysków i pompy paliwa to się jeszcze zastanowię. Po wymianie silnika pewnie mody odejną na dalszy plan - budżet na to nie pozwoli. Może uda się jakieś mniejsze wykonać, ale zobaczymy co przyniesie przyszłość.

Przy okazji na fmic.pl widziałem że mają gotwe zestawy do naszych 2.0 TFSI. Wie ktoś jak z montażem tego? Sylikony wytrzymują i są dobrze spasowane? Czy lepiej zrobić z nierdzewki lub amelinium?

Jak chcesz z fmic to gadaj z kolega Holmatro bo bedziemy zamawiac grupowo. Jak sie dopniesz to pewnie jeszcze cos taniej bedzie.

Zestaw kompletny + gniazdo na map sensor ktore trzeba wspawac

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak już wiem.

Co do przysłanego silnika - brak kompresji na tłokach...

Telefon do firmy od której kupiłem silnik - rozmowa z właścicielem firmy przyniosła tyle że sam zadzwonił do warsztatu aby porozmawiać z mechanikiem... Po rozmowie silnik w poniedziałek zabiera kurier a oni wysyłają mi inny. Więc odbiór auta pewnie znowu się opóźni... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie fart masz straszny ale oby juz z górki było. Trzymam kciuki za powodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz pecha chłopaku. Zwłaszcza że zaraz po kupnie auta padł silnik. I teraz kolejny zajechany. 

Oby to były złe dobrego początki. Powodzenia życzę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że uznali reklamację i mają drugi w zapasie bo to różnie bywa.

Oby tym razem było ok. 

Za dużo już tych przejść,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo się nie nacieszyłeś samochodem kolego... :( ale oby Twój pech się już zakończył.

Powodzenia w modzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrałem... w końcu... Dopiero 3 silnik przypasował... Jak pisałem wcześniej: pierwszy brak kompresji - firma od której kupiłem silnik przysłała inny i zabrała zepsuty. Niestety drugi silnik też  musiałem odesłać jako że nie pasował do skrzyni biegów. Inny wał korbowy i wałek od skrzyni biegów nie miał by żadnego podparcia. Dostałem trzeci - taki jak trzeba. Silnik został wyczyszczony oraz dostał praktycznie wszelkie uszczelnienia nowe. :)

Turbo robi niezły przeciąg mimo braku wystrojenia.

Tylko sprawa ze sprzęgłem nie daje mi spokoju. Jak już pisałem wcześniej sprzęgło regenerowane w Maklandzie. Biegi wchodzą idealnie - docisk został przetłoczony a dwumas mam nowy. Jest jedno małe ale... Jazda na półsprzęgle praktycznie nie istnieje. Przy ruszaniu muszę dać większe roboty ponieważ szarpie - załącza bieg skokowo. Natomiast później trzyma do odcięcia - nie ma żadnego uślizgu. Póki co jeżdżę tak z nadzieją że jeszcze się ułoży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

@Skyplile km zrobiłeś od wsadzenia sprzegła ?

Około 100 km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey!

Z tego co Holmatro pisał to po kilkuset km sprzęgło z Makland'u się ułożyło/dotarło.

To już cały setup masz na stage 3 gotowy?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę robił obicie kevlarem i docisk nowy. Ciekawe czy też jakieś początkowe problemy będę miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...