Skocz do zawartości
IGNOROWANY

The Blue One [2.0 TFSI QUATTRO]


Skypl

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Adam87 napisał:

A to czerwone T nie oznacza czasem że autko ma 220km a nie standardowe 200 ???? 

Czytałem na innym forum..

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=101124

To była jedna z teorii, tak samo jak to, że fura z USA. Jak widać obie teorie obalone bo fura z tematu nie ma BULa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, afroo. napisał:

To była jedna z teorii, tak samo jak to, że fura z USA. Jak widać obie teorie obalone bo fura z tematu nie ma BULa.

Faktycznie :decayed:

Masz racje Marcin :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej emblemat :quattro: był do poprawy. Więc go poprawiłem. Pomalowałem na czarno łączenia między literami oraz mocowania dzięki czemu wygląda to dużej lepiej według mnie. 

4.jpg

Gdyby nie pogoda to pomalowałbym chrom na czarny mat w grillu. ?

Nałożyłem też powłokę GYEON Q2M WetCoat.

1.jpg2.jpg3.jpg

Z nowych rzeczy - wymieniłem kierunki boczne na dymione. Nie zmieniałbym ich gdyby nie to że od strony pasażera ktoś wyłamał blaszkę mocującą i kierunek latał. ? 

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda dopisała więc chrom poszedł w czarny mat :)  Oraz zrobiłem polerkę lamp.

 4.jpg

 

W końcu się zmotywowałem i ogarnąłem dodatek na tył :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez Skypl
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie z czarną ramką :good:

Lotka też super ?

Końcówki wydechu jeszcze przeczyść to będzie razem wszystko grało :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Adam87 napisał:

No ładnie z czarną ramką :good:

Lotka też super ?

Końcówki wydechu jeszcze przeczyść to będzie razem wszystko grało :cool1:

Z końcówkami to spokojnie, nie moge się zdecydować którą opcję robić. ?

Godzinę temu, daglas napisał:

Kolo by sie teraz dobre przydalo :)

mody na plus

Koło prawdopodobnie się zmieni w następnym sezonie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponad 1200 km za mną. Niestety sprzęgło się nie dotarło, w dalszym ciągu występowało szarpanie przy ruszaniu.

Oddałem auto na warsztat na demontaż sprzęgła. Kontakt z Maklandem - wysyłka kompletu sprzęgła do nich. Ogólnie to dziwna sytuacja bo pierwszy raz się z takim czymś spotkali, że sprzęgło ładnie się dotarło i kleiło, a były problemy z ruszaniem.

Ostatecznie stanęło na tym że zrobili mi na nowo tarczę - jednak tym razem z domieszką włókna węglowego, oraz przetoczyli i wypiaskowali docisk. W teorii tarcza z domieszką włókna węglowego na zimno ma dawać poślizg natomiast gdy się rozgrzeje trzyma nie gorzej od kevlaru.

Obecnie po zamontowaniu zestawu sprzęgła mechanik stwierdził że nie ma różnicy - natomiast ja widzę bardzo dużą różnicę. Problem został rozwiązany w 90%. Występują jeszcze lekkie szarpanie - ale podejrzewam że po lekkim dotarciu zniknie.

Przy okazji wyszło że muszę zająć się pompą Vacum - zaczyna przepuszczać olej. Ma ktoś jakieś rozwiązanie na to? Jakaś wymiana oringów, czy też muszę wymienić całą pompę?

Z innych rzeczy:

Wpadł zestaw ledów do oświetlenia środka.

Zamontowałem osłonę podszybia – brakuje mi tylko pokrywy akumulatora.

Edytowane przez Skypl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Czyli teraz masz tarczę sprzęgła obitą włóknem węglowym nie aramidowym (kevlar)?

Btw. Chyba końcówki wydechu nieco opadły. Zawsze możesz wsadzić większe np. 90 mm...

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, black4 napisał:

Witaj, 

Czyli teraz masz tarczę sprzęgła obitą włóknem węglowym nie aramidowym (kevlar)?

Btw. Chyba końcówki wydechu nieco opadły. Zawsze możesz wsadzić większe np. 90 mm...

Pozdrawiam 

Tak, tarcza już nie jest obita kevlarem. Obecnie okładziny tarczy wykonane są z dodatkiem włókna węglowego. 

Co do końcówek jak pisałem wyżej nie mogę się zdecydować którą opcję zrobić. Na tą chwilę zostanie seria, tylko muszę znaleźć czas aby poprawić ich ułożenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek dzięki za info.

Przymierzam się z czasem do obicia sprzęgła w swoim.

Też w Maklandzie włókno węglowe robiłeś?

Końcówki podciągną Ci.

Btw. Dziś ładne końcówki dostaniesz z Ali.... np:

https://pl.aliexpress.com/item/Inlet-54mm-Outlet-89mm-Akrapovic-Carbon-Exhaust-Tip-Muffler-pipe-For-BMW-BENZ-AUDI-VW-Car/32641363331.html?spm=a2g17.search0104.8.12.2be14c75a3m6J4&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, black4 napisał:

Jarek dzięki za info.

Przymierzam się z czasem do obicia sprzęgła w swoim.

Też w Maklandzie włókno węglowe robiłeś?

Końcówki podciągną Ci.

Btw. Dziś ładne końcówki dostaniesz z Ali.... np:

https://pl.aliexpress.com/item/Inlet-54mm-Outlet-89mm-Akrapovic-Carbon-Exhaust-Tip-Muffler-pipe-For-BMW-BENZ-AUDI-VW-Car/32641363331.html?spm=a2g17.search0104.8.12.2be14c75a3m6J4&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

Pozdrawiam

Tak, kontaktowałem się z nimi zaraz po założeniu sprzęgła (kevlar), że mam problemy przy ruszaniu. Kazali mi pojeździć, że się jeszcze dotrze. No i zrobiłem 1200 km, szarpanie trochę się zmniejszyło, ale nie znikło do końca, dlatego się z nimi kontaktowałem ponownie. Kazali przysłać do siebie komplet. Zrobili na nowo. Także jestem zadowolony z ich usługi - nie zostawiają klienta na lodzie.

Max nie zrozumiałeś mnie. Nie mogę się zdecydować, którą opcje wybrać:

-dokładka zderzaka S-Line

- dokładka zderzaka S4 i podwójne fifki na tył. 

Cały czas się nad tym zastanawiam. Jeśli zdecyduje się na S-Line to właśnie o takich końcówkach myślałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skypl napisał:

Tak, kontaktowałem się z nimi zaraz po założeniu sprzęgła (kevlar), że mam problemy przy ruszaniu. Kazali mi pojeździć, że się jeszcze dotrze. No i zrobiłem 1200 km, szarpanie trochę się zmniejszyło, ale nie znikło do końca, dlatego się z nimi kontaktowałem ponownie. Kazali przysłać do siebie komplet. Zrobili na nowo. Także jestem zadowolony z ich usługi - nie zostawiają klienta na lodzie.

Max nie zrozumiałeś mnie. Nie mogę się zdecydować, którą opcje wybrać:

-dokładka zderzaka S-Line

- dokładka zderzaka S4 i podwójne fifki na tył. 

Cały czas się nad tym zastanawiam. Jeśli zdecyduje się na S-Line to właśnie o takich końcówkach myślałem. 

Ciekawe czy obijając kevlarem starą tarczę + nowy docisk, to czy też będzie jakiś problem. Fajne jest to, że nie zostawiają klienta na lodzie i uznają reklamację od razu bez żadnego ale.

Co do końcówek. Fajnie wyglądają podwójne, ale takie skromne, a nie olbrzymie na całą wnękę.

Edytowane przez Marcin Lipiński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marcin Lipiński napisał:

Ciekawe czy obijając kevlarem starą tarczę + nowy docisk, to czy też będzie jakiś problem. Fajne jest to, że nie zostawiają klienta na lodzie i uznają reklamację od razu bez żadnego ale.

Co do końcówek. Fajnie wyglądają podwójne, ale takie skromne, a nie olbrzymie na całą wnękę.

Takiej wiedzy nie mam. Wiem tylko że jak robiłem u siebie tarczę i dawałem nowy dwumas to musiał być tej samej firmy co reszta. Aby się parametry zgadzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat pompy podciśnienia chyba mogę uznać za rozwiązany. Zobaczymy z czasem... Nie wymieniałem na inną...

Edytowane przez Skypl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat regenracji pompy vacuum sprawdziłem. Mogę stwierdzić że sprawdza się - zlikwidowałem wyciek.

Jak wiadomo grupa vag przewiduje wymianę tylko pompy vaccum - oringów nie ma dostępnych.

Komplet oringów do pompy sprowadziłem zza wielkiej wody.

 received_312567482882098.jpg

Sam process wymiany jest banalnie prosty. Może stworzę DIY Regeneracja pompy vaccum do naszych 2.0 TFSI.

image002.jpg

image001.jpg

image003.jpg

image004.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super podejscie do tematu :)

w Warszawie jest taki duzy sklep z oringami, maja kazdy rozmiar. Bralem juz do motocykla, do audi do odmy. Czuje ze mogli by to miec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2018 o 12:08, afroo. napisał:

To była jedna z teorii, tak samo jak to, że fura z USA. Jak widać obie teorie obalone bo fura z tematu nie ma BULa.

 czerwona literka T byla w standardzie w wersjach na USA. Wiec albo ktos przy konfiguracji sobie taka zazyczyl albo nasi tu byli.

gratki furki - wspolczuje tych przygod z silnikiem. powodzenia w modach ?

p.s jak czytam te Wasze problemy z tymi dociskami sprzeglami kevlarami i innymi duperelami to sie ciesze ze mam tipa ?

 

$14CCA7941E607F6C.jpg

Edytowane przez KubiaK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie. Z tego co sądzę to u siebie mam oryginalnie to "T" czerwone.

 

Niedługo czeka mnie trasa praktycznie przez całą PL. Więc szybka decyzja zapadła i dzisiaj zawitał nowy mod...

Tempomat - dzisiaj zainstalowany.

Manetka od @biggman <-- Profesjonalista. :D

Dzisiaj zamontowałem i zakodowałem - chociaż nie mam kodu Security Access przez co nie mam dostępu do 11 Coding II.

Udało mi się to poprzez opcję Coding i Long Coding Helper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...