Unf Opublikowano 26 Września 2019 Opublikowano 26 Września 2019 Uszczelka została założona oczywiście nowa i na wcześniej wyszorowaną i czystą powierzchnię?
Lygrys Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 11 godzin temu, Unf napisał: Uszczelka została założona oczywiście nowa i na wcześniej wyszorowaną i czystą powierzchnię? Oczywiście
K4rol81 Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 Może masz przedmuch pomiędzy flanszą turbny a kolektorem wydechowym,fabrycznie nie ma tam uszczelki .
Lygrys Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 7 minut temu, karol1981 napisał: Może masz przedmuch pomiędzy flanszą turbny a kolektorem wydechowym,fabrycznie nie ma tam uszczelki . Tam uszczelka przychodzi metalowa. jutro może zajrzę zobaczyć co tam się dzieje .
K4rol81 Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 Jestem pewien że tam nie ma uszczelki bo sam ostatnio dobierałem jakąś żeby było szczelnie .Nawet etka nie podaje numeru.
george Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 W dniu 19.09.2019 o 15:17, Unf napisał: Znamy kogoś kto stroi auta zdalnie za wyraźnie niższą cenę niż ci złodzieje "tunerzy" co za stare auta i stare sterowniki trzepią horrendalne kwoty. Jedyny minus - nie masz kresek z hamowni. Czy warty zaufania? Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś narzekał na współpracę z @Łukasz13 Inna opcja to zrobienie logów. Tuner wysyła soft. Znajomemu tak chipował @spanky AVF.
Lygrys Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 Godzinę temu, george napisał: Inna opcja to zrobienie logów. Tuner wysyła soft. Znajomemu tak chipował @spanky AVF. Tak tylko ,że podobno jest ciężko po logach ustawić hybryde. Narazie zostaje opcja oskubania mnie przez tunerów z firm.
Lygrys Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 5 godzin temu, karol1981 napisał: Jestem pewien że tam nie ma uszczelki bo sam ostatnio dobierałem jakąś żeby było szczelnie .Nawet etka nie podaje numeru. Masz jakieś zdjęcie poglądowe o które miejsce dokładnie Ci chodzi ? Skręcając turbine są 3 uszczelki .Od strony ciepłej ,od spływu oleju i właśnie od strony kolektora plus wymienione miedziane podkładki od dopływu oleju do turbiny (czy jak to zwał) wymieniona także uszczelka kolektora ponieważ demontowałem turbine razem z kolektorem wydechowym no i żeby było łatwiej wyciągnąłem chlodniczkę EGR przy której są dwie uszczelki oczywiście też wymienione na nowe.
george Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Lygrys napisał: Tak tylko ,że podobno jest ciężko po logach ustawić hybryde. Narazie zostaje opcja oskubania mnie przez tunerów z firm. Nie wiem z której części małopolski jesteś, ale od Krakowa ~100 km jest @gregor10 w Jaśle. Edytowane 27 Września 2019 przez george
Unf Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 Tylko gregor dzisiaj to pewnie zapisy robi już na 2021
Lygrys Opublikowano 28 Września 2019 Autor Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) W dniu 27.09.2019 o 21:41, george napisał: Nie wiem z której części małopolski jesteś, ale od Krakowa ~100 km jest @gregor10 w Jaśle. Zapomniałem o nim ,170km z Zakopanego do Jasła mam. Zadzwonię i dopytam. Dzięki za informacje. Witam Panowie nie miałem czasu na dzwonienie po tunerach auto jeździ dalej. Przedmuchów nie usunąłem ,turbiny też nie ustawiłem u tunera po przez chip. Auto stoi na sprzedaż gdyby był ktoś zainteresowany zapraszam PRIV . I taka smutna informacja przesiadłem się na Mazde 6 z 2012 roku więc na jakiś czas będę musiał opuścić te forum. Edytowane 13 Listopada 2019 przez Lygrys ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się