Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekot ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szklanka pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana czy nie??? jeśli nie to dobrze byłoby to zrobić,roboty nie ma dużo,a jest święty spokój.Zwrócić uwagę jeszcze można czy nie ma gdzieś jakiś wycieków i w sumie tyle,bo silnik pracuje Ci naprawdę cicho jak na TFSI:).

Opublikowano
13 godzin temu, Hołowczyc20 napisał:

Szklanka pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana czy nie??? jeśli nie to dobrze byłoby to zrobić,roboty nie ma dużo,a jest święty spokój.Zwrócić uwagę jeszcze można czy nie ma gdzieś jakiś wycieków i w sumie tyle,bo silnik pracuje Ci naprawdę cicho jak na TFSI:).

Nie sprawdzalem w przyszłym miesiącu się tym zajmę , silnik sam w sobie cichy , lecz teraz ten dodatkowy świerszcz się pojawił a tak to nie narzekam . Dzięki za info 

Opublikowano
55 minut temu, Barszczyku napisał:

Nie sprawdzalem w przyszłym miesiącu się tym zajmę

Im szybciej, tym lepiej. Nie ma tam dużo roboty jak już Jarek wspomniał. Szklanka i nowy oring to max 200pln.. Zrób to dla świętego spokoju jeśli jeszcze tam nikt nie zaglądał.

Opublikowano
14 minut temu, afroo. napisał:

Im szybciej, tym lepiej. Nie ma tam dużo roboty jak już Jarek wspomniał. Szklanka i nowy oring to max 200pln.. Zrób to dla świętego spokoju jeśli jeszcze tam nikt nie zaglądał.

Dzięki za info postaram się jak najszybciej 

Opublikowano

w pompie vacoom masz dwa orinngi. Ten od strony silnika dostaniesz w aso (drogi jak na oring), ale ten na tylnej ściance już nie, ale w każdym sklepie z uszczelkami/oringami dostaniesz oba o wiele taniej, ale musisz mieć je w ręce, żeby sprawdzili wymiary.

Opublikowano
W dniu 15.06.2018 o 00:05, Hołowczyc20 napisał:

Szklanka pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana czy nie??? jeśli nie to dobrze byłoby to zrobić,roboty nie ma dużo,a jest święty spokój.Zwrócić uwagę jeszcze można czy nie ma gdzieś jakiś wycieków i w sumie tyle,bo silnik pracuje Ci naprawdę cicho jak na TFSI:).

Mógłbyś mi podklepac link do takiej szklanki pompy ? Bo nie wiem czy o tym samym myślimy . Z gory dzięki 

Opublikowano
3 godziny temu, Barszczyku napisał:

Mógłbyś mi podklepac link do takiej szklanki pompy ? Bo nie wiem czy o tym samym myślimy . Z gory dzięki 

06E127248 - numer oring

06D109309C - numer popychacza wysokociśnieniowej pompy paliwa

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3218223517220-FE37162-O18371-elementy-pompy-paliwa.html

Opublikowano
21 minut temu, Skypl napisał:

06E127248 - numer oring

06D109309C - numer popychacza wysokociśnieniowej pompy paliwa

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3218223517220-FE37162-O18371-elementy-pompy-paliwa.html

Dzięki wielkie 

Opublikowano

Pany doszedłem co powoduje klekot na zimnym . Po rozgrzaniu nie ma klekotu ten wężyk jest lekko poluzowany przez co klekocze gdy jest zimny . Czy da się to jakoś uszczelnić docisnąć . opaska ? ChodZi o ciśnie płynu hamulcowego ? 

ivz62o.jpg

Opublikowano

Poluzowany króciec pompy vakum .Też to mam muszę wymienić pompę niektórzy zaklepują i kleją.

Opublikowano
1 godzinę temu, Mano4 napisał:

Poluzowany króciec pompy vakum .Też to mam muszę wymienić pompę niektórzy zaklepują i kleją.

Mi kumpel doradził zasylikonowac , vakum uszczelniony tylko ten króciec muszę docisnąć jakoś może opaska Zaciskowa

Opublikowano

ja potraktowalem ten krociec klejem do metalu.

Opublikowano
51 minut temu, KamilMA napisał:

ja potraktowalem ten krociec klejem do metalu.

Dobra dzięki zobaczę co da się zrobić , a da się nowy dokupić ?

Opublikowano

To raczej nie występuje jako element zamienny tylko jako cała vacumpompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...