f16mysliwiec Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Jak Zimny pali od strzala ale neirowno przez chwile chodzi i szary dymek puszcza przez chwilke, tydzien temu u rogala byly wymieniane swiece i przewody do swiec, Co to moze byc ?
piko-miko Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 ja też tak mam ,chodzi kilka sekund nierówno a potem ok,miałem 2 spalone świece-zmieniłem i dalej jest to samo ,sam nie wiem co to może być ale najlepiej podpiąć vaga może on coś znajdzię ,sam chciałam podpiąć ale nie mam nikogo z nim.pozdro
ALBINEK Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie wiem jaki masz przebieg ale może sprawdż jakie masz ciśnienie na cylindrach.
odzim Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie wiem jaki masz przebieg ale może sprawdż jakie masz ciśnienie na cylindrach. bardzo cenna uwaga , chwilowa nierowna praca po urochomieniu swiadzczy o lekkim przedmuchu na cilindrze
f16mysliwiec Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie wiem jaki masz przebieg ale może sprawdż jakie masz ciśnienie na cylindrach. bardzo cenna uwaga , chwilowa nierowna praca po urochomieniu swiadzczy o lekkim przedmuchu na cilindrze Ok postaram sie sprawdzic cisnienie, a czy to moze byc wina wtryskiwaczy, i czy robic logi ?
conflict Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 ja bym postawił na przesunięty kąt wtrysku, miałem ten sam problem po wymianie rozrządu (d*pa nie mechanik rozrząd mi przestawił o jeden ząbek), okazało się ze nierówno chodził po kilkunastu sekundach silnik pracował jak należy i to zawsze się działo na zimnym silniku. Podjechałem do serwisu TDi, pod kompa podpieli i od razu powiedzieli ze kąt wtrysku zmieniony, całe szczęście ze pompą mogli podregulować.
grippen Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Podjechałem do serwisu TDi, pod kompa podpieli i od razu powiedzieli ze kąt wtrysku zmieniony, całe szczęście ze pompą mogli podregulować. fajni fachowcy według mnie jeżeli był przestawiony o ząbek to powinni go z powrotem przestawić na pasku a nie pompą regulować może wypadało by mechanika zmienić jak się mylę to niech ktoś poprawi
odzim Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 pewnie ze nie było o zabek przestawiony bo pompą by tego nie wyregulowali , a logi zawsze warto zrobic bo wtedy wszystko jasne bedzie co dolega motorowni
conflict Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Podjechałem do serwisu TDi, pod kompa podpieli i od razu powiedzieli ze kąt wtrysku zmieniony, całe szczęście ze pompą mogli podregulować. fajni fachowcy według mnie jeżeli był przestawiony o ząbek to powinni go z powrotem przestawić na pasku a nie pompą regulować może wypadało by mechanika zmienić jak się mylę to niech ktoś poprawi Serwisowi Tdi to nie mam nic do zarzucenia, wrecz przeciwnie, pompą podciągli kąt wtrysku bo wyszło mnie to taniej i szybciej - ja tak zdecydowałem. Panowie silniki Tdi z pompą wtryskową, a nie z pompowtryskiwaczami bez żadnego problemu można podciągnąć kąt wtrysku lub wyregulowanie kąta. Zamiast bawić się w przekładke rozrządu to na pompie chłopaki wyregulowali, auto do dziś śmiga... 4 miesiące jeździłem od serwisu do serwisu od Bosch'a po elektryków, mechaników i diagnostyków, każdy ręce rozkładał z moim problemem, dostałem cynk od znajomego że mam podjechać pod wskazany adres gdzie tylko serwisują i diagnozują silniki diesla i też tak zrobiłem, szybko sprawnie i z uśmiechem na twarzy mi pomogli, kolesie maja konkret sprzęt i dobra wiedzę. :>[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 17:16_________________________________________________ pewnie ze nie było o zabek przestawiony bo pompą by tego nie wyregulowali , a logi zawsze warto zrobic bo wtedy wszystko jasne bedzie co dolega motorowni Bracie, tolerancje kąta wtrysku w silnikach z pompą wtryskową można kąt wyregulować, było tylko o 1 ząbek przestawione, na drugi raz niedowiarką zrobie zdjęcia + "print" z komputera i pieczątke z serwisu p.s. proponuje poczytać o regulacji kąta wtrysku za pomocą pompy!
odzim Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 pewnie ze mozna ale nie jak jest o zeba przestawiona ja nic nie musze czytac poprostu tak jest, miałbys na wartosci 255 a powinno byc miedzy 49 a 54 w bs w grupie 000 i tego pompa by nie wyregulowali , sprawdz sobie ile teraz masz a nie sie mądrzysz
Zygi Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 pewnie ze mozna ale nie jak jest o zeba przestawiona ja nic nie musze czytac poprostu tak jest, miałbys na wartosci 255 a powinno byc miedzy 49 a 54 w bs w grupie 000 i tego pompa by nie wyregulowali , sprawdz sobie ile teraz masz a nie sie mądrzysz Tak się właśnie składa,że wczoraj regulowałem kąt wtrysku i dobierając się do śrub od strony koła pasowego(przez dziury w kole)jakoś tak się klucz omsknął,że pompa przeskoczyła o jeden ząbek Auto odpaliło,a na vagu wyskoczył kąt 255 i ja już załamany co teraz poluzowałem wszystkie śruby i przestawiając pompę uzyskałem kąt wtrysku nawet do 040.Teraz oczywiście jest książkowo,ale jestem świadkiem,że się da :>
odzim Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 to nie zapomnij jak bedziesz robil rozrzad zeby pompe ustawic w neutralnym polozeniu , to moze miales akurat pompe ustawiona w maxymalnym poozeniu odwrotnym do tego co potrzebowales i miales farta pozdrawiam
f16mysliwiec Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 Podjechałem do serwisu TDi, pod kompa podpieli i od razu powiedzieli ze kąt wtrysku zmieniony, całe szczęście ze pompą mogli podregulować. fajni fachowcy według mnie jeżeli był przestawiony o ząbek to powinni go z powrotem przestawić na pasku a nie pompą regulować może wypadało by mechanika zmienić jak się mylę to niech ktoś poprawi Serwisowi Tdi to nie mam nic do zarzucenia, wrecz przeciwnie, pompą podciągli kąt wtrysku bo wyszło mnie to taniej i szybciej - ja tak zdecydowałem. Panowie silniki Tdi z pompą wtryskową, a nie z pompowtryskiwaczami bez żadnego problemu można podciągnąć kąt wtrysku lub wyregulowanie kąta. Zamiast bawić się w przekładke rozrządu to na pompie chłopaki wyregulowali, auto do dziś śmiga... 4 miesiące jeździłem od serwisu do serwisu od Bosch'a po elektryków, mechaników i diagnostyków, każdy ręce rozkładał z moim problemem, dostałem cynk od znajomego że mam podjechać pod wskazany adres gdzie tylko serwisują i diagnozują silniki diesla i też tak zrobiłem, szybko sprawnie i z uśmiechem na twarzy mi pomogli, kolesie maja konkret sprzęt i dobra wiedzę. :>[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 17:16_________________________________________________ pewnie ze nie było o zabek przestawiony bo pompą by tego nie wyregulowali , a logi zawsze warto zrobic bo wtedy wszystko jasne bedzie co dolega motorowni Bracie, tolerancje kąta wtrysku w silnikach z pompą wtryskową można kąt wyregulować, było tylko o 1 ząbek przestawione, na drugi raz niedowiarką zrobie zdjęcia + "print" z komputera i pieczątke z serwisu p.s. proponuje poczytać o regulacji kąta wtrysku za pomocą pompy! A gdzie jest ten serwis daj jakies namiary
Sztomel Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 napiszę tak : z całą pewnością @rogal nie zostawił tego silnika z rozjechanym kątem wtrysku - tego jestem pewien - firma znana i poważana (nie tylko na forum A4), kąt wyprzedzenia tłoczenia troszeczkę bym przyspieszył, bo powinien być rzędu 46-51 jednostek a poza tym sprawdziłbym jeszcze przekaźnik świec żarowych.
conflict Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Podjechałem do serwisu TDi, pod kompa podpieli i od razu powiedzieli ze kąt wtrysku zmieniony, całe szczęście ze pompą mogli podregulować. fajni fachowcy według mnie jeżeli był przestawiony o ząbek to powinni go z powrotem przestawić na pasku a nie pompą regulować może wypadało by mechanika zmienić jak się mylę to niech ktoś poprawi Serwisowi Tdi to nie mam nic do zarzucenia, wrecz przeciwnie, pompą podciągli kąt wtrysku bo wyszło mnie to taniej i szybciej - ja tak zdecydowałem. Panowie silniki Tdi z pompą wtryskową, a nie z pompowtryskiwaczami bez żadnego problemu można podciągnąć kąt wtrysku lub wyregulowanie kąta. Zamiast bawić się w przekładke rozrządu to na pompie chłopaki wyregulowali, auto do dziś śmiga... 4 miesiące jeździłem od serwisu do serwisu od Bosch'a po elektryków, mechaników i diagnostyków, każdy ręce rozkładał z moim problemem, dostałem cynk od znajomego że mam podjechać pod wskazany adres gdzie tylko serwisują i diagnozują silniki diesla i też tak zrobiłem, szybko sprawnie i z uśmiechem na twarzy mi pomogli, kolesie maja konkret sprzęt i dobra wiedzę. :>[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 17:16_________________________________________________ pewnie ze nie było o zabek przestawiony bo pompą by tego nie wyregulowali , a logi zawsze warto zrobic bo wtedy wszystko jasne bedzie co dolega motorowni Bracie, tolerancje kąta wtrysku w silnikach z pompą wtryskową można kąt wyregulować, było tylko o 1 ząbek przestawione, na drugi raz niedowiarką zrobie zdjęcia + "print" z komputera i pieczątke z serwisu p.s. proponuje poczytać o regulacji kąta wtrysku za pomocą pompy! A gdzie jest ten serwis daj jakies namiary Ten serwis jest na Śląsku http://www.diesel.jazd.pl/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się