Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB Tiptronic. Prośba o analizę logów. Problem z szarpaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Auto cierpi na szarpanie, wypadanie zapłonów w przedziale obrotów 2,5 - 3,5 tyś. Auto posiada instalacje LPG.

Zarówno na PB jak i na LPG występuje szarpanie natomiast zauważyłem, że na PB jakby mniej.

O to lista błędów która pojawiła się dzisiaj po podpięciu komputera:

Control Module Part Number: 4B0 906 018 BF
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0002
           Software Coding: 05051
            Work Shop Code: WSC 07777
6 Znalezione:  
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
        P1113 - 35-10 - - - Intermittent
17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal
        P1523 - 35-10 - - - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
        P0411 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
        P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
        P1136 - 35-10 - - - Intermittent
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
        P1606 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

Po skasowaniu wykonałem logi na PB i LPG. Po logach na LPG zawsze wracał jeden błąd, na PB to nie występowało:

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
        P1113 - 35-10 - - - Intermittent

 

Poniżej linki do logów dynamicznych:

PB :

http://vaglogi.pl/log-002_033_020_rn1r8.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Dlk6iT.html

LPG:

http://vaglogi.pl/log-002_033_020_LaQjY6.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_4a2TeQn.html

http://vaglogi.pl/log-014_015_016_FjRET.html

 

W grupie 14/15 widać że występuje wypadanie na 1 cylindrze. Postanowiłem zamienić cewki miejscami aby zobaczyć czy nie przeskoczy dalej (Rozumiem ze pierwszy cylinder zaczyna się od strony paska rozrządu? czyli pierwszy od nas jak stoimy przed maską?)

Po zmianie dalej problem występuje na 1 więc to nie cewki.

 

Z góry dzięki za jakiekolwiek rady.

Opublikowano

Coś ta sonda nie za wysoko pracuje ?

Cały czas 0,700V przynajmniej..

Opublikowano

Nie mam pojęcia. Wy jesteście eksperci :) Co wypadało by zrobić?

Opublikowano (edytowane)

Tu jest sonda wąskopasmowa i pod obciążeniem powinna pokazywać w granicach 0,8V. Te wypadania są tylko na lpg? Jeśli tak to pewnie wina wtryskiwacza lpg. Spróbuj zamienić go miejscami.

Możliwe, że błąd jest spowodowany złym wyregulowaniem lpg.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Wypadanie jest na tym i na tym.

Opublikowano

Coś widzę, że w 1 logu na LPG przepływomierz przekłamuje delikatnie.

Przy 2720 rpm pokazuje 56 g/s, troszkę chyba za mało bo później już idzie dobrze.

Opublikowano

Sprawdź świece, może coś z wiązką

Opublikowano

Sprawdz szczelność dolotu i przepływkę czy nie jest założony jakiś zamiennik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...