Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t bfb logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo niedoładowuje (szczególnie dołem), może być już w słabej kondycji. Przepływomierz też dosyć mało mierzy.

Zrób jeszcze 003+020.

Opublikowano
12 minut temu, bartez90 napisał:

Turbo niedoładowuje (szczególnie dołem), może być już w słabej kondycji. Przepływomierz też dosyć mało mierzy.

Zrób jeszcze 003+020.

Też dynamiczne 003+020 ? Od czego one są ? 

Przepływka może mieć wpływ na wstawanie turbo ? 

Jeśli słabo wstaje to już regeneracja czy może być coś innego np jakis zawór czy coś ?  

Opublikowano

Tak, też dynamiczne, przede wszystkim od zapłonu.

Raczej nie mówię tu o słabym wstawaniu (na co miałby wpływ np zapachany kat), a ogólnie o kiepskim doładowaniu. Jak najbardziej popękane żeliwo może mieć wpływ na niedoładowanie. Można to sprawdzić odkręcając kata albo wyjmując turbo.

Przepływke jak masz jak to podmień na inną i powtórz logi. Jak nie to pewnie do wymiany będzie.

Opublikowano
6 minut temu, bartez90 napisał:

Tak, też dynamiczne, przede wszystkim od zapłonu.

Raczej nie mówię tu o słabym wstawaniu (na co miałby wpływ np zapachany kat), a ogólnie o kiepskim doładowaniu. Jak najbardziej popękane żeliwo może mieć wpływ na niedoładowanie. Można to sprawdzić odkręcając kata albo wyjmując turbo.

Przepływke jak masz jak to podmień na inną i powtórz logi. Jak nie to pewnie do wymiany będzie.

Mam nową to wrzucę w poniedziałek i powtórzę logi przepływki :) jutro zrobię te co napisałeś. 

Turbo może i siada bo trochę oleju bierze.. 

A są jakieś logi które wykryły by ewentualnie jakaś nieszczelność ?

Opublikowano

A przeplywke nowa jaka masz? Boscha?

Szczelnosc mozna sprawdzic na podstawie tych logow co robiles, ale u Ciebie zanizone doladowanie moze byc od przeplywki. Mozesz tez zrobic test szczelnosci, poszukaj na forum w jaki sposob.

Jesli turbo olej bierze to moze byc juz potrzebna regeneracja.

Opublikowano
27 minut temu, bartez90 napisał:

A przeplywke nowa jaka masz? Boscha?

Szczelnosc mozna sprawdzic na podstawie tych logow co robiles, ale u Ciebie zanizone doladowanie moze byc od przeplywki. Mozesz tez zrobic test szczelnosci, poszukaj na forum w jaki sposob.

Jesli turbo olej bierze to moze byc juz potrzebna regeneracja.

Robiłem z 2 msc temu test szczelności i było ok :)

no nic jutro zrobię logi te co podałeś tych kanałów a w poniedziałek podepne ta nowa przepływke i znowu logi przepływki i turbo zrobię.

Opublikowano

Szczelność dolotu, sprawdź stronę gorąca turbo i zrób logi 115+118 z odpietym N75

Opublikowano
3 godziny temu, cysiek18 napisał:

Szczelność dolotu, sprawdź stronę gorąca turbo i zrób logi 115+118 z odpietym N75

Szczelność niedawno robiłem i nic nie było słychać prócz oleju pod pokrywą zaworów tzn bulgotania. 

Jak sprawdzić stronę gorącą turbo ? 

I gdzie jest ten zawór n75 ?

Opublikowano

Dzisiaj logi na nowej przepływce, mogą być takie sobie bo robiłem je sam i dokładnie nie mogłem utrzymać odpowiednich obrotów. 
Jak to wygląda ? 
Jak coś pod wieczór mogę zrobić nowe już z pomocą kogoś.
http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_rlk7K.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_K841mfL.html

Opublikowano
21 godzin temu, bartez90 napisał:

A przeplywke nowa jaka masz? Boscha?

Szczelnosc mozna sprawdzic na podstawie tych logow co robiles, ale u Ciebie zanizone doladowanie moze byc od przeplywki. Mozesz tez zrobic test szczelnosci, poszukaj na forum w jaki sposob.

Jesli turbo olej bierze to moze byc juz potrzebna regeneracja.

Zrobione nowe, post wyżej :)

Opublikowano
16 godzin temu, cysiek18 napisał:

Szczelność dolotu, sprawdź stronę gorąca turbo i zrób logi 115+118 z odpietym N75

Już są nowe logi, możesz rzucić też okiem :)

Opublikowano

Juz znacznie lepiej, przeplyw w porzadku. Ale turbo nadal do konca dobrze nie pompuje.

Opublikowano
19 minut temu, bartez90 napisał:

Juz znacznie lepiej, przeplyw w porzadku. Ale turbo nadal do konca dobrze nie pompuje.

Jeszcze zrobię raz logi samego turbo bo sam robiłem i nie wiem czy do końca dobrze.

A te logi odnośnie zapłonu ? 

Coś jeszcze zrobić ? Coś co warto również sprawdzić ? 

Jak nadal będzie słabo to co mogę zrobić z tym ? To raczej świadczy już że turbo słabe czy np jakieś zawory jak te n75 czy coś ?

Opublikowano
16 minut temu, mugolina napisał:

Jeszcze zrobię raz logi samego turbo bo sam robiłem i nie wiem czy do końca dobrze.

A te logi odnośnie zapłonu ? 

Coś jeszcze zrobić ? Coś co warto również sprawdzić ? 

Jak nadal będzie słabo to co mogę zrobić z tym ? To raczej świadczy już że turbo słabe czy np jakieś zawory jak te n75 czy coś ?

Jedyny problem jak widzę w tych logach to turbo i może delikatnie przepływ powietrza mógłby być lepszy. Sprawdź wizualnie turbo i zrób logi z odpietym n75 (odepnie wtyczkę)

Opublikowano

Dokladnie, z zaplonem jest wszystko ok. Przeplyw w zasadzie tez moze byc. N75 raczej sprawny bo gdyby cos bylo nie tak to by przeladowywal, a nie niedoladowywal.

Turbo wizualnie mozesz ocenic zdejmujac kata. Sa o tym tematy na forum/w internecie. Byc moze jest potrzebna regeneracja.

Opublikowano
33 minuty temu, cysiek18 napisał:

Jedyny problem jak widzę w tych logach to turbo i może delikatnie przepływ powietrza mógłby być lepszy. Sprawdź wizualnie turbo i zrób logi z odpietym n75 (odepnie wtyczkę)

Czyli raczej turbo siada ? to jest pilna sprawa ? W Polsce teraz dopiero będę za 2 miesiace a nie chciałbym żeby się rozsypalo. Przepływ ? Nowka przeplywka wstawiona z boscha. To co jeszcze mogę zrobić by był lepszy ? Turbo wizualnie ale muszę je wykręcić czy co miałeś na myśli ?

N75 to tam koło przepływki też jest ? 

Opublikowano
33 minuty temu, cysiek18 napisał:

Jedyny problem jak widzę w tych logach to turbo i może delikatnie przepływ powietrza mógłby być lepszy. Sprawdź wizualnie turbo i zrób logi z odpietym n75 (odepnie wtyczkę)

Czyli raczej turbo siada ? to jest pilna sprawa ? W Polsce teraz dopiero będę za 2 miesiace a nie chciałbym żeby się rozsypalo. Przepływ ? Nowka przeplywka wstawiona z boscha. To co jeszcze mogę zrobić by był lepszy ? Turbo wizualnie ale muszę je wykręcić czy co miałeś na myśli ?

N75 to tam koło przepływki też jest ? 

Opublikowano
25 minut temu, bartez90 napisał:

Dokladnie, z zaplonem jest wszystko ok. Przeplyw w zasadzie tez moze byc. N75 raczej sprawny bo gdyby cos bylo nie tak to by przeladowywal, a nie niedoladowywal.

Turbo wizualnie mozesz ocenic zdejmujac kata. Sa o tym tematy na forum/w internecie. Byc moze jest potrzebna regeneracja.

Strach z takim turbo jeździć ? Bo teraz w Polsce będę za 2 miesiace i nie mam możliwości jak sprawdzic co tam się dzieje.

Opublikowano
47 minut temu, bartez90 napisał:

Dokladnie, z zaplonem jest wszystko ok. Przeplyw w zasadzie tez moze byc. N75 raczej sprawny bo gdyby cos bylo nie tak to by przeladowywal, a nie niedoladowywal.

Turbo wizualnie mozesz ocenic zdejmujac kata. Sa o tym tematy na forum/w internecie. Byc moze jest potrzebna regeneracja.

Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...