BF10 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Witam, Panowie, zwracam się do Was o pomoc: Pacjeny: A4 B6 1.9 AVF 2004 rok tankowalem paliwo na Lotosie, po przejechaniu 30 km zapaliła mi się kontrolka check engine, pomyślałem że może wina disla czy coś. Podjechałem podpiąć kompa i wykazało mi problem z EGR. Wymieniłem jeden z czujników i nadal ten błąd się pojawia po przejechaniu 15 km. Zaznaczam, że mocy nie ubyło, jest silny taki jaki był Pomóżcie, gdzie mogę dalej szukać problemu...
kamil-vag Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Jaki numer tego błędu ? Nie wymienia się w ciemno, EGR łatwo sprawdzić chociażby "końską" strzykawką czy grucha trzyma podciśnienie...
BF10 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2018 5 godzin temu, kamil-vag napisał: Jaki numer tego błędu ? Nie wymienia się w ciemno, EGR łatwo sprawdzić chociażby "końską" strzykawką czy grucha trzyma podciśnienie... Właśnie go sprawdziłem, działa jak należy. Podciśnienie ok, klapki działają jak trzeba. Wężyki wymienione na nowe, czujnik kupiłem, ale okazało się że znowu nie to...brakuje mi pomysłu..
Fifiński Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 3 godziny temu, BF10 napisał: Właśnie go sprawdziłem, działa jak należy. Podciśnienie ok, klapki działają jak trzeba. Wężyki wymienione na nowe, czujnik kupiłem, ale okazało się że znowu nie to...brakuje mi pomysłu.. To daj nr błędu
BF10 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 13 godzin temu, Fifiński napisał: To daj nr błędu Po podłączeniu VCDS pokazuje mi jedynie błąd : 19586 - EGR System P3130 - 35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent Z góry dzięki za pomoc.
BF10 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 14 godzin temu, Fifiński napisał: To daj nr błędu Znalazłem te zaworki, teraz pytanie - który to N18 a który N75: - 8E0 906 627 C - 1J0 906 283 C dobrym pomysłem wymienić ten N18 ? Może to jego wina...
kamil-vag Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 8E0906627C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Ten co podałeś 1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej. Edytowane 30 Czerwca 2018 przez kamil-vag
BF10 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 10 minut temu, kamil-vag napisał: 8E0906627C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Ten co podałeś 1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej. To ten 628 B, możesz podać mi jego lokalizacje ? Sory za problem, ale pierwszy raz mam z tym styczność. Edytowane 30 Czerwca 2018 przez BF10 Zły symbol.
BF10 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) 23 minuty temu, kamil-vag napisał: 8E0906627C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Ten co podałeś 1J0 906 283 C to od sterowania klapy gaszącej. Podmieniłem ostatnio 8E0 906 628 C na 8E0 906 628 A ( sprawna używka) czy to może jest problem jak maja inne końcówki ?? Edytowane 30 Czerwca 2018 przez BF10 Zła forma.
kamil-vag Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Te zaworki masz na wsporniku, najlepiej wyciągnąć lampę - prawą i będziesz widział. Nad osuszaczem klimy. 2 - EGR 3 - Klapa gasząca 9 - N75
BF10 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Te zaworki masz na wsporniku, najlepiej wyciągnąć lampę - prawą i będziesz widział. Nad osuszaczem klimy. 2 - EGR 3 - Klapa gasząca 9 - N75 Wielkie dzięki za pomoc. U mnie N18 miał pierwotnie nr 8E0 906 628 C, podmieniłem go na sprawna używkę o nr 8E0 906 628 A, czy dając inny o innej końcówce może wywoływać błąd ? Błąd dalej się pojawia po 15 km.... czy może wymienić N75 ? Nie mam już pomysłu.
BF10 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 8 godzin temu, kamil-vag napisał: Podaj nr tego błędu. Po podłączeniu VCDS pokazuje mi jedynie błąd : 19586 - EGR System P3130 - 35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent z góry dzięki.
kamil-vag Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 zawór egr o końcowych nr 628C został zastąpiony 628B Ty wsadziłeś zawór 8E0906628A, który był we wcześniejszych modelach (do VIN 8E-2-450 000). Jaki masz VIN ? N75 zostaw w spokoju.
BF10 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 32 minuty temu, kamil-vag napisał: zawór egr o końcowych nr 628C został zastąpiony 628B Ty wsadziłeś zawór 8E0906628A, który był we wcześniejszych modelach (do VIN 8E-2-450 000). Jaki masz VIN ? N75 zostaw w spokoju. Dałem na PW.
kamil-vag Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 U Ciebie powinien być ten 8E0906628B skoro wcześniej był z końcówką C. I po VIN też tak wychodzi. Ale czy to jest winowajca błędu - tego nie wiem. Po 2003r być może zostało zmienione sterowanie EGR, bo przy zaślepieniu od razu wali błędem na desce. Masz VAG-a, żeby zrobić log BS ? Do tego wsadzić strzykawkę i ruszać i patrzeć czy zmienia się dawka zasysanego powietrza ?
BF10 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 4 godziny temu, kamil-vag napisał: U Ciebie powinien być ten 8E0906628B skoro wcześniej był z końcówką C. I po VIN też tak wychodzi. Ale czy to jest winowajca błędu - tego nie wiem. Po 2003r być może zostało zmienione sterowanie EGR, bo przy zaślepieniu od razu wali błędem na desce. Masz VAG-a, żeby zrobić log BS ? Do tego wsadzić strzykawkę i ruszać i patrzeć czy zmienia się dawka zasysanego powietrza ? To muszę w takim razie taki kupić i podmienić jeszcze raz. Myślisz że ten od klapy gaszacej też?
kamil-vag Opublikowano 3 Lipca 2018 Opublikowano 3 Lipca 2018 W dniu 1.07.2018 o 19:35, BF10 napisał: Myślisz że ten od klapy gaszacej też? No to poproś drugą osobę niech zgasi samochód a Ty zobacz czy siłownik zamyka klapę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się