toonyaug Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 (edytowane) Witajcie proszę o pomoc w analizie logów mojego silnika zrobiłem podane logi wzorując się na jednym z tematów na forum. LOGI Na PB 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_9t6IYyG.html 003 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_61Vt6.html 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_g3F5RJ.html i LOG na LPG 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_we6QW.html Z tego co wnioskuję to jest problem z sondą lambada, a tak poza tym jak się ma reszta parametrów. Objawem jest poszarpywanie na zimnym silniku zazwyczaj z rana na gazie , na benzynie nie ma tego problemu. Czy to będzie kwestia problemu z gazem? Parownikiem lub wystrojeniem ? Dodam iż nie mam katalizatora mam DP , sonda 2 wyłączona programowo. Silnik dłubnięty lecz nie wiadomo ile ma KM i Nm bo nie był hamowany. Liczę na pomoc i czekam na odpowiedzi i jakieś rady. Pozdrawiam Edytowane 9 Lipca 2018 przez toonyaug
DivaynEays Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Kunia to jest blisko 190 mniej wiecej niestety sonda pokazuje jakies glupoty, takze najpierw sprawdz co z nia jest, czy wiazka cala itp. Tak samo widac, ze cofa Ci zaplony, szczegolnie w gornej partii obrotow, ale to moze byc problem z sonda, ktora nie dawkuje mieszanki odpowiednio
toonyaug Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 Dzięki za odpowiedź, sondzie się przyglądałem i kable wydają się okej, być może kończy się jej żywot. Czyli cofanie zapłonów bardzo możliwe że przez sondę tak? Poza tym nie ma żadnych niepokojących parametrów ? Dodam że po ostrym butowaniu niekiedy turbo robi się czerwone ? Ale to pewnie przez dłubnięty soft. No i przydałoby się IC'ka centralnego wrzucić to już trochę będzie zimnego powietrza. Jeszcze jakieś rady ? Czy narazie przyjrzeć się jeszcze raz sondzie a w razie czego wymienić ? Jaką kupić sondę ? Ori boscha? Tam były chyba 2 rodzaje z tego co się orientowałem.
DivaynEays Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Czerwone turbina z goraca to norma w seryjnych 1.8T, zeby sie tego pozbyc to trzeba odetkac wydech i ogolnie z EGT powalczyc ale nie tu problem. Reszta parametrow wyglada okej, choc turbinka dosyc dlugo wstaje szczegolnie, ze katalizatora juz nie ma. Narazie to trzeba ta sonde ogarnac, najlepiej ori ewentualnie ori uzywke (tego typu rzeczy uwazam, ze tylko oryginaly)
toonyaug Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 Wydech to teoretycznie mam odetkany bo nie posiadam środkowego i końcowe są przelotowe, tylko że na Ori rurach. Także ogarnę sondę i będę badał dalej. Również zobaczę co z tym EGT. A jaka może być przyczyna późnego wstawania turbo? Powolny koniec? ?
DivaynEays Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 nieszczelnosc, nie trzymajacy DV, problem z grucha/wg, n75 nie dziala do konca jak powinien lub po prostu turbo wyeksploatowane lub popekane, ale tym sobie glowy nie zawracaj narazie
toonyaug Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 Rozumiem, zmienię sondę i wtedy zloguje ponownie. Wstępnie się orientowalem i nie wiem gdzie kupić internetowo sondę lambda, poleci ktoś jakąś dobrą stronę z Ori częściami? Ori sonda jest Boscha tak? Bo do ASO nie mam kiedy podjechać a mam trochę drogi.
toonyaug Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Witam ponownie Wymieniłem sondę na ori boscha, falowanie i przytykanie na zimnym silniku ustało. Przesyłam teraz logi do ponownego sprawdzenia czy wszystko jest w porządku. Co o nich myślicie? Wszystko jest okej? na PB 002 i 033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_Z6mH30.html 003 i 020 : http://vaglogi.pl/log-003_020_GcKO12.html 155 i 118 : http://vaglogi.pl/log-115_118_8lUIO0.html no i na LPG 002 i 033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_JN01lP4.html Jak się mają te wskazania teraz?
bartez90 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Na pb ogolnie nie jest zle, ale w dolocie piekarnik. IC seryjny zostal po programie? Czasy wtryskow tez moglyby byc lepsze. Wtryski seria? Lpg do regulacji, strasznie na bogato leci.
toonyaug Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 Tak icek seria ale jest plan na centralnego fmica, tak wtryski seryjne. Rozumiem także muszę jechać na regulację gazu. Wtryski pakować z bexa czy z BAM'a? Na zapas, z bama chyba nie są plug and play do avj, czy się mylę?
bartez90 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 Z bama są p&p do avj. Moga byc też z saaba 2.3t brązowe. Pytanie w jakie moce celujesz? Wtryski bex do 220km, a bam/saab do 250km. Gaz obowiazkowo do regulacji.
toonyaug Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Opublikowano 25 Lipca 2018 Sam do końca nie wiem jescze, lepiej założyć może te większe od Bama? I mieć na zapas w przyszłości? To muszę się do gazownika przejechać.
DivaynEays Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 W dniu 25.07.2018 o 10:27, toonyaug napisał: Sam do końca nie wiem jescze, lepiej założyć może te większe od Bama? I mieć na zapas w przyszłości? To muszę się do gazownika przejechać. Wrzucaj z saaba 2.3T z koncowka 023 (za 100 komplet idzie dostac)
cysiek18 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 9 godzin temu, DivaynEays napisał: Wrzucaj z saaba 2.3T z koncowka 023 (za 100 komplet idzie dostac) Te czasy za 100 już chyba minęły. Sprzedawcy zaczęli ogarniać co mają i podnoszą ceny
bartez90 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Dokladnie, ja kupilem ostatnio za niecale 200zl i to byla mega okazja, najnizsza oferta jaka znalazlem. Tak to wszystko blizej 300.
DivaynEays Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Nie minely, ostatnio kupowalem komus to miałem chyba 3 czy 4 oferty po 100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się