Jerzy T. Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 witam i prosze o pomoc!w moim furaku ostatnio cos swiruje serduszko(1.8 ADR)a mianowicie gdy zapalam silnik to zaskoczy i natychmiast gasnie tak jakby nie bylo wogole wolnych obrotow,(stalo sie to nagle podczas porannego wyjazdu do pracy)jezeli po zapaleniu trzymam lekko gaz to sinik pracuje jezeli puszcze to natychmiast gasnie!dzieje sie tak do chwili gdy sie troszke zagrzeje!pozniej juz obroty sa prawidlowe!jednak gdy po rozgrzaniu dodam gazu i puszcze obroty wahna sie od 500 do 1100 i sa juz poprawne!dodam ze nie mam instalacji gazowej!to dziwne ale jednoczesnie auto zrobilo sie szybsze.Drazni mnie to gdy zanim sie rozgrzeje to gasnie!pomozcie a moze jest ktos z lublina kto dysponuje vag'iem???
pre_pl Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 a jak się rozgrzeje to jaką trzyma temperaturę ? Wiesz... termostat jest u nas niezmiernie popularny (taki niewinny żart). Ale zobacz jak temperatura wygląda
Jerzy T. Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 temperatura ok.jak sie zagrzeje to trzyma temperature 90'C!termostat wymienilem jakis miesiac i wszystko bylo oki do tej pory! swoja droga watpie aby termostat mial cos wspolnego z obrotami!mysle o przepustnicy!jest wilgotna i przykurzona troche! [ Dodano: 13-03-2007, 20:45 ] dziwne jest to ze jak jest zimny to nie trzyma wolnych obrotow i gasnie a jak sie rozgrzeje to chodzi oki! [ Dodano: 13-03-2007, 20:52 ] sprawdzilem wszystkie czujniki miernikiem!przeplywomierz tez oki!wymiekam nie wiem co mam robic!
adamq Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 No to odkręć przepustnicę i wyczyść ją na błysk. Później zaadaptuj ją VAGiem
Jerzy T. Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 mysle ze tak zrobie!czytalem wiele postow na forum i wszystka wskazuje na brudna przepustnice!tylko musze poczekac na wolny dzien i bede dzialal!musze adaptowac ja vagiem?czy wystarczy autoadaptacja?(brak funduszy i czasu)do tego od niedawna mieszkam w lublinie i dopiero sie tu rozkrecam!jak juz to zrobie to opisze wyniki!
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 musze adaptowac ja vagiem?czy wystarczy autoadaptacja? W dziale Warsztat - Zrób to sam masz instrukcje jak przeprowadzić 2 rodzaje adaptacji. Masz problem ze ssaniem, przynajmniej tak mi się wydaje. Niezwłocznie przydałoby się sprawdzić Vagiem błędy.
Jerzy T. Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 na to wychodzi ze to ssanie!ale jak mozna to zdiagnozowac oprocz vaga?co jest odpowiedzialne za ssanie!jakis czujnik?przepustnica?
mokom69 Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 witam od pewnego czasu mam ten sam problem co kolega zakrece kluczykiem auto odpala i po chwili gasnie, zakrece 2 raz odpala i gasnie i tak sie powtarza co jakis czas:/. Więc musze na VAG podjechac radzicie z tego co widze??
Jerzy T. Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 ale jak sie rozgrzeje to juz niegasnie?czy za ktoryms odpaleniem zaskoczy?i chodzi
mokom69 Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 wygląda to tak gdy go chce rozpalic no to za 3 czasami za 4 razem dopiero zapali (wchodzi na obroty ok 2400obr/min i odrazu gasnie, znów odpale i znow to samo az zapali) i gdy przejade np 5km i zgasze silnik to odpalam ponownie bez zadnego problemu ale jak zostawie np na 30 min lub wiecej to znow to samo 3-4razy musze zakrecic zanim zapali.i to mnie denerwuje musze na VAG z tego co mowią a dzis nawt slyszalem ze to moze byc silniczek krokowy czy jakos tak.
areckid Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 Kolego mokom69, u ciebie to stawiam na immobiliser, w dziale warsztat jest opisane o naprawie immo: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2784
mokom69 Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 dzieki za podpowiedz. Przejrze ten link dokladnie
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 na to wychodzi ze to ssanie!ale jak mozna to zdiagnozowac oprocz vaga?co jest odpowiedzialne za ssanie!jakis czujnik?przepustnica? tak na chłopski rozum to sterownik silnika analizuje sygnał z czujnika temp. i decyduje czy włączyć ssanie czy nie. Jednym z bezpośrednich wykonawców procesu ssania jest przepustnica. Czujnik można sprawdzić m.in. obserwując na klimatroniku kanał 49 lub 51 (zalezy od wersji sterownika klimatronika)
Jerzy T. Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Opublikowano 19 Marca 2007 wszystko jasne bylem dzis u mechaniora i jednak przepustnica do wymiany!!!nie pomoglo czyszczenie i adaptacja vagiem.jutro jade po druga przepustnice i zobaczymy jakie beda efekty!pozdrawiam
ponczek Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 Miałem podobny problem i okazało sie ze to był tylko bezpiecznik............ a sie naszukalismy z moim znajomym dużo........... [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 21-03-2007, 14:55 ] twój problem to pisanie postow nie znajac regulaminu a wiec zapraszam do lektury
lukasho2 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 mialem podobmy problem motor chodzil nie rowno..obroty falowaly..silnik szarpal....noi wystarczylo wyczyscic przepustnice i bylo juz ok...
seb-k Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Przeczytałem wątek w pośpiechu więc proszę zrobić co następuje bo 2 dni temu miałem ten sam problem i go rozwiązałem - owszem przepustnica do wymiany prawdopodobnie ALE - do Jerzego-T i mokom69 : zrobcie dokładnie tak jak opisał to szogun0 TUTAJ Ja mój problem opisałem TUTAJ Odłączcie aku, zrobi się reset komputera, auto powinno palić i trzymać obroty... chyba, że sprawa poważniejsza. Ten problem nie musi wynikać z nieczystości przepustnicy - raczej z jej zużycia - chodzi o starte "ślizgi"... Prawdopodobnie jej wyczyszczenie nie pomoże - to pomaga na falowanie - chodzi raczej o reset komputera. Nie wiem czy w przypadku czyszczenia przepustnicy nie jest tak, że w gruncie rzeczy nie pomaga jej czyszczenie lecz samo jej odłaczenie i reset kompa. Ale ta teza nie jest jeszcze sprawdzona... Po prostu często się zdarzało, że dopiero czyszczenie z jej pełnym wyciągnięciem z auta pomagało. Jeśli wymienicie przepustnicę napiszcie co , gdzie i za ile... też mnie to czeka - pozdrawiam
jarek1971 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 B5 1,8 1997.MAM PYTANIE CZY TO NORMALNE ŻE CZUJNIK TEMP.ZACZYNA SIE WYCHYLAC DOPIERO PO PRZEJECHANIU OK 6KM,POZNIEJ JUZ NORMALNIE DOCHODZI DO 90 STOPNI I TRZYMA [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 10-04-2007, 11:24 ] ja tez mam pytanie dlaczego piszesz na forum nie znajac regulaminu i do tego jeszcze krzycząc??
Gość spedyt Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 jarek1971 to normalne skoro wskazuje dopiero od 60, jak jest silnik zimny to nie pokazuje nic
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 tak jak kolega wyżej napisał. Skala zaczyna się od 60° więc to normalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się