Borys76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 [b7 TDI] Witam. Czy są jakieś problemy z ekploatacją silnika 2.7 TDI?
adamooo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 jest to praktycznie to samo co 3.0TDI
Borys76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 [b7 TDI] Słyszałem, że się przegrzewają głowice, ale może to jest tylko mit.
Flyer Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 To chyba jakis pojedyczny przypadek... bo to prawie to samo co 3.0TDi, a tam nie ma takich problemow.
GILI Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 To bardzo dobry silnik ,jednak nie jest aż tak popularny jak 3.0tdi Osobiście znam jedną osobę która posiada taki motor w A4.
wojtekce Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 ciekawe czy przy odpalaniu rano trzeba nim pokręcić jak 3.0
Borys76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 [b7 TDI] Na pewno nie ma takich problemów z wydajnością układu chłodzenia jak w 2.0 TDI. Czy rozrząd jest na łańcuchu?[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 20:34_________________________________________________[b7 TDI] Zastanawiam się co wybrać i kupić żeby nie wtopić? Może dobrą alternatywą byłby wybór 1.9 TDI, ale moc już niestety niższa.[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 20:39_________________________________________________[b7 TDI] Z audi z drugiej ręki jest taki problem, że modele z silnikami o niższej pojemności są słabo wyposażone w standardzie, chyba że ktoś zamawia auto indywidualnie i nie liczy się z ceną ostateczną.
GRazny Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 [b7 TDI] Na pewno nie ma takich problemów z wydajnością układu chłodzenia jak w 2.0 TDI. Czy rozrząd jest na łańcuchu?[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 20:34_________________________________________________[b7 TDI] Zastanawiam się co wybrać i kupić żeby nie wtopić? Może dobrą alternatywą byłby wybór 1.9 TDI, ale moc już niestety niższa.[br]Dopisany: 17 Luty 2009, 20:39_________________________________________________[b7 TDI] Z audi z drugiej ręki jest taki problem, że modele z silnikami o niższej pojemności są słabo wyposażone w standardzie, chyba że ktoś zamawia auto indywidualnie i nie liczy się z ceną ostateczną. Borys - po pierwsze nie musisz przed każdym zdaniem wstawiać tego [b7 TDI] - tu się dostaje ochrzan za brak tego w temacie... a to zrobiłeś więc 2.7 TDI ma łańcuch przez producenta nie przeznaczony do wymiany więc nie porównuj tego silnika z 1.9 bo to inny świat... w 1.9 masz na fabrycznych gratach średnio po programie 165KM i 360Nm... i to jest spora różnica... a ile będzie po programie w 2.7 to nawet nie wiem - możesz spytać użytkownika rogalotti bo on jest tu nadwornym tunerem... co do wyposażenia to masz rację... słabszy silnik - gorsze wyposażenie... ale niestety niektórzy patrzą jeszcze na ekonomięi spokój (1.9 to raczej sprawdzona jednostka)
wojtekce Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 w 3.0 rozrząd jest na łańcuchu ale pasek zębaty też jest kręci common rail a w 2.7 chyba podobnie :gwizdanie:
OLO_GDA Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 w 3.0 rozrząd jest na łańcuchu ale pasek zębaty też jest kręci common rail a w 2.7 chyba podobnie :gwizdanie: podejrzewam ze identycznie... bo to blizniacze konstrukcje... tyle ze 2,7 mozna kupic w osce a 3.0 wystepuje tylko w Q ...
GRazny Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 w 3.0 rozrząd jest na łańcuchu ale pasek zębaty też jest kręci common rail a w 2.7 chyba podobnie :gwizdanie: raz piszą tak a raz inaczej... http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=1344&f=wd_1261.xml tu to w ogóle mnie zagieli bo wygląda tak jakby łańcuch też był do wymiany za 2.500zł 2.7 w ośce to musi być tragedia... chyba że na jakiś oponkach 245 skoro niektórzy w 1.9 narzekają na trakcję...
wojtekce Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 w 3.0 rozrząd jest na łańcuchu ale pasek zębaty też jest kręci common rail a w 2.7 chyba podobnie :gwizdanie: raz piszą tak a raz inaczej... http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=1344&f=wd_1261.xml tu to w ogóle mnie zagieli bo wygląda tak jakby łańcuch też był do wymiany za 2.500zł 2.7 w ośce to musi być tragedia... chyba że na jakiś oponkach 245 skoro niektórzy w 1.9 narzekają na trakcję... może właśnie piszą o pasku na common rail :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 w ASO usłyszałem info ze łańcuch powinno sie wymienić po ok 300 tyś km.... Quattro nie było w silnikach 2,7 TDI
GRazny Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Quattro nie było w silnikach 2,7 TDI no to mamy rozwiązanie zagadki dlaczego ich tak mało...
Borys76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 No właśnie jak jest z tymi 2.7 tdi? Jeżeli rozrząd nie jest na łańcuchu to porażka, a 2500 zł za części w ASO i robota, to tylko dla hobbystów. Chyba że jest kilka typów? Jak ktoś zna kody literowe to niech napisze.
Cuber Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 przynajmniej Ja sie nie spotkałem z Q w silniku 2,7 TDI :gwizdanie: a szukajac swojej priorytetem było Q Panowie z tym łańcuchem to chodziło mi oczywiscie o silnik 3,0 TDI
Borys76 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 Przy wymianie paska w A4 z 2.7 TDI, to trzeba rozbebeszyć pół karoserii z przodu. Do tego należy poszukać nie byle kogo.
Piotruś Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Każde 2,7TDi rozrząd jest na łańcuchach identycznych jak w 3,0TDi ... i np. w 4,0TDi ... . Z wszystkimi tego (negatywnymi) konsekwencjami. Wiara w koniec problemów "rozrządowych" tej generacji silników jest w pełni uzasadniona ... ale dopiero od poliftowych egzemplarzy z rocznika modelowego 2009 ... .
jaro4444 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Kurde ludzie obudźcie się i czytajcie szmatławców 2.7 TDI pochodzi od 3.0 a nie od 2.5. Więc ma łańcuszek rozrządu i to dodatkowo umieszczony od strony koła zamachowego. Chodzą słuchy, że siada on po pewnym przebiegu i trzeba go wymieniać. Aby to zrobić konieczny jest demontaz całego silnika. Jednak jaki to przebieg 200 czy 300 kkm nie odpowiem Wam. 2.7 bywa najczęściej kojarzony ze skrzynią Multitronic i przednim napędem. Nie wiedzę problemy z napędem na przód, jednak Multitronic to porażka Jeździłem tym motorem w nadwoziu A6 i powiem, że demonem predkości nie jest (nadwozie A6 jest cieżkie). Kultura pracy wyśmienita. Osobiście wybrałbym jednak 3.0 TDI z nowszych wersji (nie ten 204 KM) w napędzie Q albo 2.0 TFSI - podobne zużycie paliwa, lekki motor, bardzo dobre prowadzeni, napęd Q, dobre seryjne hamulce i duża podatność na mody.
maciejski Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Jest tak jak pisze jaro4444, 2.7TDI to to samo co 3.0TDI, rozrzad od strony sciany grodziowej, jest tam lancuszek i jakby nie patrzec to jest problem, mianowicie sam lancuszek nie sprawia problemow ale jakies dwa paski/lancuszki trzeba wymieniac (juz nie pamietam, wybaczcie) co UWAGA wiaze sie z wyciagnieciem silnika :shocked: tez nie moglem w to uwierzyc ale mamy Touarega 3.0TDI i ASO oraz nie-ASO jednoglosnie mowia o tym, ze trzeba wyciagac i tyle co wiaze sie ze sporymi kosztami. Skoro z Touarega trzeba wyciagac silnik (a komora silnika jest spora) to w A4/A6 nie ma innej opcji, bo tam sie reki nigdzie nawet nie wcisnie ps. z 2.7TDI bodajrze byl tylko multitronic i fwd, quattro nie bylo tak jak jaro wyzej napisal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się