Gość zdeniu Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 pierwsze podłączenie nowego nabytku czy można tu sie do czegoś przyczepić PS. auto jest podtegowane a to chyba ma znaczenie na wartości poniżej :arrowr: basic (000) :arrowr: 3 bieg (003, 004, 008, 010, 011, 013) :arrowr: luz (001, 003, 004) :arrowr: 3 bieg (003, 008, 011) :arrowr: luz (013) kolejne logi po wycięciu kata :arrowr: 3 bieg (003, 004, 008, 011)
pre_pl Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ? Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ? anyone ?
spanky Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 wyniki pod obciazeniem sa za rzadkie ... :twisted: ale jak dla mnie wszystko jest OK ... jedyne czego mozna sie przyczepic (z tego co widac) to : blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... blok 001 poz 2 dawka 3.6 mg/skok .... mozna delikatnie zwiekszyc do 3.0 mg/skok ... :twisted: p.s jednym słowem fura zdrowa :exclaim: nic tylko jezdzic :twisted: p.s 2. 013 zrób na jałowym ..... a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ?Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ? olał bym to ....
Gość Murzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 pre_pl napisał/a:a możesz powtórzyć 011, ale samą ? Żeby częściej próbkowało ? Interesujące są wartości przy 2500 i 2800, może jakiś wężyk lekko przytarty, a może N75 ? olał bym to .... napewno nie zaszkodzi powtorzyc loga
Gość zdeniu Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 pre_pl, tak jak radziłeś powtórzyłem logi (w pierwszym poście) p.s jednym słowem fura zdrowa :exclaim: nic tylko jezdzic :twisted: chyba nie za bardzo blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... chyba źle spojrzałeś w 000, bo kat wtrysku wyraźnie widać jest w zakresie 33-35 więc chyba zbyt bardzo opóźniony no i czy to może być powodem dość okrutnego jednak kopcenia na czarno p.s 2. 013 zrób na jałowym ..... log w pierwszym poście blok 001 poz 2 dawka 3.6 mg/skok .... mozna delikatnie zwiekszyc do 3.0 mg/skok ... :twisted: udało mi się zejść na 3.2 mg/skok
Sprinter Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Ale co Ci nie gra, że tak logujesz i logujesz ?
spanky Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 blok 000 kat wtrysku troszke opozniony (41) a powinno byc 49-54 .... chyba źle spojrzałeś w 000, bo kat wtrysku wyraźnie widać jest w zakresie 33-35 więc chyba zbyt bardzo opóźniony no i czy to może być powodem dość okrutnego jednak kopcenia na czarno masz racje .. zle spojrzałem .. ale to nie zmienia faktu aby go poprawic ... a co do dymienia .. hmmmmmmm ciezko cos powiedziec z logow wynika ze szukasz dziury w doopie ..... ale jezeli mowisz ze strasznie (pojecie wzgledne ) dymi to moze Twoje poszukiwania sa sluszne .... :twisted:
Gość zdeniu Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Ale co Ci nie gra, że tak logujesz i logujesz ? czadzi jak batory i chyba ciutkę za dużo pali ale jezeli mowisz ze strasznie (pojecie wzgledne ) dymi to nie tylko moje slowa ale spostrzeżenia również innych chociażby naszych klubowiczów na wczorajszym spocie w 3miescie Icemann jechal za mną calą drogę i może najlepiej powiedzieć a mówil ze nie wiele widzial bo ciemno bylo
Sprinter Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Zrób logi jeszcze z grupy 004, a potem jedź wywalić kata do jakiegoś tłumikarza.
Joseph Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 Katalizator jeśli jest, to raczej nie jest zatkany Masz zmienione w stosunku do serii ograniczenie zadymienia. I dodatkowo jak na to doładowanie kiepską masę powietrza. A skoro dymi, to może jednak przepływka wskazuje prawidłowo? Czy w tym aucie EGR recylkuluje? Pozdrawiam
Gość Iceman Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 Icemann jechal za mną calą drogę i może najlepiej powiedzieć a mówil ze nie wiele widzial bo ciemno bylo to prawda dymił i to nonstop na czarno
Pikuś Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 zdeniu, ja bym sie nie dziwil bo dawki sa na maksa juz, a turbinka chyba tak sobie pompuje jak na ten silnik (albo mi sie wydaje). Ja tez szukalem dziury w calym, az stwierdzilem ze w moim przypadku jedynym wyjsciem jest powrot do serii. Zrob filmik i pokaz jak Ci kopcji.
Gość Iceman Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 zdeniu, ja bym sie nie dziwil bo dawki sa na maksa juz, a turbinka chyba tak sobie pompuje jak na ten silnik (albo mi sie wydaje).Ja tez szukalem dziury w calym, az stwierdzilem ze w moim przypadku jedynym wyjsciem jest powrot do serii. Zrob filmik i pokaz jak Ci kopcji. przy stałej predkosci 140-160 widzisz ciemny dym nonstopa
Pikuś Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 No to u mnie tak nie ma. Przykopcji ale nie, ze caly czas. Moim zdaniem przyczyny to mozesz tylko szukac w programie.
Gość zdeniu Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 Moim zdaniem przyczyny to mozesz tylko szukac w programie. no chyba nie tylko bo kąt wtrysku jest stanowczo zbyt późny więc wróce do normy i zobaczymy a swoja droga kata wywale bo po co zbedne kilogramy wozić
Rogalotti Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 Panowie oszczędzcie sobie komentarzy typu to tylko wina programu albo dawki to sa na maxa bo naprawde nie są na miejscu i nie są w żadnym bądz razie adekwatne. Aby takie rzeczy pisać to trzeba wiedzieć co dokładnie jest w programie. Logi z Vaga bywają bardzo mylne :smile: Generalnie nie wypuszczam kopcących aut z różnych względów począwszy od estetycznych skończywszy na czystko technicznych. I z Lookiera autem było podobnie... Jeżeli chodzi o ten przypadek to kąt wtrysku nie jest bardzo póżny ani późny tylko troche spóźniony. Kolejna zastanawiająca sprawa to dymienie przy jeździe ze stałą prędkością świądczący o problemie raczej mechanicznym a nie programowym. Nowy właściciel auta już poinformował mnie o problemie... Dzękuje za cenne uwagi :twisted:
spanky Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 i cos sie wyjasnilo w temacie dymienia...
Gość zdeniu Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 no i autko jest juz pozbawione kata co do kwestii dymienia nie powiem nic ponieważ wracałem jak było już ciemnawo więc nic nie zauważyłem co do jakiś odczuć np. przyrostu mocy również nie zauważyłem Rogalotti, tak jak poradziłeś wykonałem logi i są w pierwszym poście
Rogalotti Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 Oprócz tego co się dzieje z kątem wtrysku to reszta w miare poprawnie. Daleko mieszkasz ciężko tak wróżyć na odległość. Jeżeli chcesz żebym pomógł łatwiej by mi było stojąc przy aucie Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 no i autko jest juz pozbawione kataco do kwestii dymienia nie powiem nic ponieważ wracałem jak było już ciemnawo więc nic nie zauważyłem co do jakiś odczuć np. przyrostu mocy również nie zauważyłem Rogalotti, tak jak poradziłeś wykonałem logi i są w pierwszym poście jak jest ciemniej to tym bardziej widac dymienie w swiatłach samochodów jadacych za Toba .... ( wynika z tego ze Cie wszyscy wyprzedzali )... :twisted: jak dla mnie logi sa OK ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się