karolrs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Moje 1.8T 180 km ma problem zruszaniem, zachowuje się jakby miał tone węgla w bagażniku. Strzał ze sprzęgła nie urywa d*py, auto momentalnie się dusi, energiczne ruszenie wymaga przypalenia sprzęgła. W aucie wymieniony przepływomierz na bosha po vinie dobranego, był też użyty przepływomierz znajomego i bez zmian, wymienione były też świece. sprawdzony był katalizator, jest podobno sprawny nie zapieczony. Ta sytuacja ma miejsce zarówno na gazie jak i benzynie. Trochę, odrobinę lepiej jedzie jak działa SAI. W momencie gdy auto dobija do 2500 obrotów włącza się turbo i auto zaczyna jechać, dołu niestety brak. Sprawdziłem sprężarką szczelność, nic nie syczało.Poniżej podaje linki do logów wszystkie na PB:1-.002,112,115 https://log.malonetuning.com/chart/...IwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCncOfSMOLw40AAAA=2-.011,033 https://log.malonetuning.com/chart/...dKDtifsOWNMKNXTxmwrPDksK5L8OjD8Opw5rDpQAAAA==3-.004,003,008 https://log.malonetuning.com/chart/...Bw6/CksKbJMKPQxfDt1HDnVjDuwV3wqbCmsKXw7oAAAA=4.-020,120 https://log.malonetuning.com/chart/...ow6Vbb8KDPzFtJnXCncKzdcOqw4cYwr96w4keMsKsAAAA5-.031,032 https://log.malonetuning.com/chart/...Cn8OrUXB9c2ouw4fDisOtRXcPw6EHw47CrEHDr8OTAAAA6.-002,033 statycznie30 sekund gaz, benzyna https://log.malonetuning.com/chart/...CgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA=Ostatnio jadąc 180 km/h nagle autem rzuciło kilka raazy jak by brak paliwa,na moment pojawił się check i potem tryb awaryjny. Wystąpiły takie błedy:1. 16795 - nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzenia powietrza dodatkowego- nie ciągły.2. 17536 - mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 - miesanka uboga- nie ciągły.3. 16684 -układ zapłonowy - wypadanie zapłonu- nie ciągły.4. zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów- nie ciągły.5. zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów-nie ciągły.Czy ktoś wie skąd ten zamulony początek, brak mocy na niskich obrotach? Może te błędy z logami na noś kogoś naprowadzą .Z góry dzięki. Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez karolrs
Skyline93 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 U siebie w 1.8 podobnie miałem, tzn. muł oraz check engine mrugał powyżej 70 km/h były błędy z zapłonem, i błąd z powietrzem czujnik g70. Sprawdź stan przewodów i cewki, a najlepiej podmień na sprawne, przed próbną jazdą skasuj błędy. Sprawdź czy masz dobrze podłączone przewody powietrza, czy nie ma lewgo powietrza. Tu masz cały wątek do błędu 16795 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected https://forum.vw-passat.pl/topic/25844-błąd-16795-17964-w-silniku-18t-awt/ to raczej na osiągi auta nie wpływa. Po prostu nie rozgrzewa się katalizator na zimnym silniku tak, jak powinien... (pompa tłocząca powietrze do kolektora wydechowego nie działa/zatarła się albo któryś z przekaźników sterujących się uszkodził)
karolrs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Skyline93 napisał: U siebie w 1.8 podobnie miałem, tzn. muł oraz check engine mrugał powyżej 70 km/h były błędy z zapłonem, i błąd z powietrzem czujnik g70. Sprawdź stan przewodów i cewki, a najlepiej podmień na sprawne, przed próbną jazdą skasuj błędy. Sprawdź czy masz dobrze podłączone przewody powietrza, czy nie ma lewgo powietrza. mi te mrugnięcie wystąpiło raz przy 180, regularnie jeżdżę 100-130 i nic nie mam dziwnego. Sprawdzę jutro czy wszystkie wężyki są podłączone tak jak powinny. Chodzi ci o przewody od cewek żeby sprawdzić ? było by to dziwne że tylko na niskich obrotach coś by było nie tak chyba ciągle miał bym problemy. Jeden gość twierdzi że są tu wypalone zawory ? ile w tym może być prawdy
przem8 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Zamień cewki z 3 i 4 cylindra na 1 i 2 i sprawdź czy błąd pójdzie za nimi. Jeśli tak to dwie cewki do wymiany.
karolrs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 7 minut temu, przem8 napisał: Zamień cewki z 3 i 4 cylindra na 1 i 2 i sprawdź czy błąd pójdzie za nimi. Jeśli tak to dwie cewki do wymiany. Ok postaram sie jutro ogarnac. A turbo nie wstaje za pozno ? Przeplywka chyba za malo?
przem8 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Logi średnio wyglądają. Dodatkowo spalanie stukowe i to spore. Zawór dv sprawny? Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez przem8
cysiek18 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Mam u siebie podobne wrażenie, że dołem prawie nie jedzie, rusza z miejsca jak lokomotywa. Ale ma to miejsce tylko w gorące dni i jak silnik postoi chwilę rozgrzany. W sensie parkuję a za 30 minut znów jadę. Tłumaczę to tym, że temperatura powietrza w dolocie jest bardzo duża i zanim intercoolery schłodzą je dostatecznie muszę chwilę przejechać, potem jest już ok. No chyba, że wpadnę w mega korki to jest muł z dołu :d Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez cysiek18
karolrs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Logi średnio wyglądają. Dodatkowo spalanie stukowe i to spore. Zawór dv sprawny? Godzinę temu, przem8 napisał: Logi średnio wyglądają. Dodatkowo spalanie stukowe i to spore. Zawór dv sprawny? Sprawdzalem poprzez wcisniecie tej membrany i przytkaniu dzury palcem w momencie gdy puszczam palec slychac pukniecie, opadniecie ? To wystarczy aby sprawdzic czy jest dobry ? Dodatkowo faluje troche obrotami ale nie wiele gdy sie rozgrzeje obroty skacza po 200 obrotow.
przem8 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) 58 minut temu, karolrs napisał: skacza po 200 obrotow. Jakoś po logach statycznych tego nie widać. Jest przymulony, bo turbo trochę ospale wstaje. Jak na 180km to brakuje przepływu więc coś musi go boleć. Przed tymi logami kasowałeś błędy? Sprawdź jeszcze jak ustawiony jest rozrząd w gr. 93. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez przem8
karolrs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 57 minut temu, przem8 napisał: Sprawdzę może i jeszcze dziś ten rozrząd. Statycznie czy dynamicznie? Tak po kasowaniu błędów robilem logi.
przem8 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 37 minut temu, karolrs napisał: Statycznie czy dynamicznie? Bez logów. Odczytaj wartość w "idle stabilization" na biegu jałowym. 1
karolrs Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 1.08.2018 o 16:47, karolrs napisał: Sprawdzę może i jeszcze dziś ten rozrząd. Statycznie czy dynamicznie? Tak po kasowaniu błędów robilem logi. W dniu 1.08.2018 o 17:26, przem8 napisał: Bez logów. Odczytaj wartość w "idle stabilization" na biegu jałowym. W idle na 93 mam cf -4 . Sprezanie silnika 1,2,4 cylinder =9 a 3= 11. Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez karolrs
cysiek18 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 2 minuty temu, karolrs napisał: W idle na 93 mam cf -4 . Sprezanie silnika 1,2,4 cylinder =9 a 3= 11. Łańcuch trochę wyciągnięty ale nie ma się co martwić. Sprężanie bez rewelacji, 9-13 to norma dla 1.8t. Robiłeś z próbą olejową ? Na ciepło na zimno ?
karolrs Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Na ciepło, bez proby olejowej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się