Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CCWA by R-performance ekologia pozostała


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam trzeba się pochwalić , bo wynik wyszedł mega i to jeszcze w bardzo upalny dzień . W aucie zostały zmienione Ic fmic, hybryda perunturbo, pompa wysokiego ciśnienia . Strojenie wykonał Rogall R-performance 

 

44D73F85-0E4A-4901-98AD-BADE78F50414.jpeg

FCC8405E-D14E-4DD5-B88F-28F4B8920E1A.jpeg

9E341EC3-303B-461B-8E32-87FAB1EA0E85.jpeg

Opublikowano

To w zimie pewnie na tej hamowni wyjdzie 400KM jak nic.

Opublikowano

Bez ekologii  było 415 ale auto robione było przez kogoś innego i skrzynia by się rozwaliła bo sterownika nie przeprogramowal . Skrzynia widziała 500 Nm a auto miało 700Nm. Myśle ze w R-performance bez ekologi wyszło by grubo. Paliwa jest na Ok 480KM i turbina tez powinna pozwoli na okolice 450 KM . Zobaczymy co będzie się działo dalej z ekologia czy będą kontrole czy nie . Wsadziłem dpf-a spowrotem bo bardzo śmierdziało ale dźwięk był mega jak motocykl 

Opublikowano

Auto jest zapewne dobrze wystrojone, ale ja miałem na myśli co innego:

 

Opublikowano

Wiem o czym mówisz , u witka robię wszystkie auta . A tak naprawdę to sam wiesz ze kreski nie jadą . Prawdziwa moc wychodzi na drodze . A ze to jest kawał krowy to moc jest zrobiona tylko dla lepszego komfortu wyprzedzania .

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.08.2018 o 14:07, peter22 napisał:

Bez ekologii  było 415 ale auto robione było przez kogoś innego i skrzynia by się rozwaliła bo sterownika nie przeprogramowal . Skrzynia widziała 500 Nm a auto miało 700Nm


TCU tnie wszystko jak leci bo ma limiter 500nm więc jak wyczarowałeś 415 kuni i 700nm ?  silnik fabrycznie ma 500nm więc skrzynia nie może mieć tak niskiego kagańca (i nie ma),  600+nm nie wymaga zmiany softu, ewentualnie jeśli zmęczona życiem to trzeba zwiększyć ciśnienia i można trochę zoptymalizować zmianę biegów.

Paliwa nie masz na 480 koni a trubo nigdy nie osiągnie 450 koni (nawet się nie zbliży). Śmierdzi bo masz przelane paliwa, dymisz jak pancernik i zakładasz DPF  ? z takim lagiem na dole, dobre...  ty tak na serio czy se z nas jaja robisz ?

Ponadto zapomniałeś napisać że masz wymienioną całą magistrale paliwową, dwie pompy i wydech.

Z Ciekawości jaki obecnie boost ?

W dniu 12.08.2018 o 12:57, wampir napisał:

To w zimie pewnie na tej hamowni wyjdzie 400KM jak nic.

fmic ponad 13l więc nie bardzo, po za tym w klekocie to trochę inaczej... mniej czuły.

 

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Widzę ze kolega zna dobrze moje auto i wie co tam jest wsadzone . Skoro tak to ja już nic nie pisze . Wszelkie pytania proszę kierować do kolegi powyżej . 

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, peter22 napisał:

Widzę ze kolega zna dobrze moje auto i wie co tam jest wsadzone . Skoro tak to ja już nic nie pisze . Wszelkie pytania proszę kierować do kolegi powyżej . 

co to za foszek ? każdy kto śledził temat Orła lub jakiegokolwiek innego projektu 360+ nie ważne na której wersji silnikowej i ma cokolwiek w głowie wie że walisz ściemę. Ja rozumiem że chcesz się pochwalić ale jakieś granice rozsądku, amator zweryfikuje to co piszesz a każdy kto ładuje więcej kasy w paliwo i turbo jest po prostu idiotą bo to wszytko takie "proste". Ludzie idą w methanol i inne wynalazki a Ty masz paliwa na 480 kunia ? i to tylko po wymianie pompy CR.

CCWA jest oklepany do potęgi, żadna filozofia zgadnąć co i jak masz dłubane.

Zadałem Ci konkretne pytanie, oczekuje odpowiedzi.

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Czy widziałeś projekt audi ccwa w Anglii bez metanolu i innych takich ma zrobione 500KM . Wiec jeśli nie jesteś fachowcem w tej dziedzinie to się po prostu nie wypowiadaj na ten temat bo już jest za dużo fachowców co coś tam zaslyszeli 

a z kolega orzeł tez się kontaktowałem przed modyfikacjami Wiec tez znam jego temat .

Edytowane przez peter22
Opublikowano (edytowane)

Orzeł był prekursorem, dzisiaj wiele firm robi odpowiednio mocne i ciche hybrydy, pamiętaj że te silniki mają 10 lat a modyfikacje na takie mocy robi się niemal szablonowo.  Metanol podałem jako przykłąd, wielu musi go stosować by przebić barierę 420ps zwłaszcza w nowszych jednostkach (245ps, mniej wydajny układ paliwowy).

Kolega z UK ma customową pompę CP3 ,magistralę i pompę w baku, duże turbo i wiele innych modyfikacji. Rozmawiamy o Tobie a nie o tym co ktoś napisał w internecie, nawet jeśli masz CP4 to jej nie wykorzystasz bo wąskie gardło masz w innych miejscach, chyba że sam nie wiesz co masz. Standardowo jest swap na CR2000

Po jakiego grzyba ta licytacja ?  Mam gdzieś co masz zrobione i jaki masz realny wynik, wkurza mnie Twoje zachowanie i bełkot. Auto dymi jak smok Ty zakładasz DPF'a, TCU ma limit 500nm a Ty masz wynik na rolkach 700. 2260vk stage3 przy ponad 2 barach wypluje Ci może 420 koni a Ty masz zapas na 450. Mamy skakać z radości ? wynik jest normalny a takiego laga miałem na seryjnej pompie.

To nie jest forum lokalnego liceum tylko ludzi / fanów motoryzacji, miej minimum szacunku.

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Auto dymiło na programie wcześniejszej firmy . Pompa jest przerobiona z wcześniejszych modeli . Nie jest to pompa z 3.0 biturbo . Turbina z perun jest to ta wersja dająca możliwość uzyskania moce 400+ . Mapsensor mam 4 barowy ale obecnie jest 1,95 . Napisałem to co co mi powiedziały firmy w których były brane dane podzespoły nic sam nie wymyśliłem . Witek sam był zdziwiony ze aż tyle wyszło z dpf bo do tej pory robił. Max 340-345 KM ale tamte auta miały seryjna pompę . 

Opisalem to co mam zrobione w aucie i co mi zostało przekazane . A ty mnie masz za jakiegoś bajkopisarza i Kreta. Słabym ogniwem jest skrzynia która powyżej 700 Nm może sprawiać problemy . Zakończ te swoje wywody i swoje przemyślenia . Opisałem co jest wsadzone i co wyszło w aucie . Nie napisałem nigdzie ze nie trzeba wymieniać pompy w baku żeby osiągnąć te 480 KM napisałem ze pompa wysokiego ciśnienia która mam przerobiona jest w stanie ogarnac 480 KM i tak tez mi to zostało przekazane przez firmę która ja przerabiała . 

Auto zostało zrobione tak aby sprawdzało się przy wyprzedzaniu bo seryjne 240 KM na tego wysokiego klocka to za mało . 

Edytowane przez peter22
Opublikowano (edytowane)

Masz rację, szkoda czasu na powtarzanie rzeczy oczywistych (projektów dużo, wyniki powtarzalne). Jeśli kręcą Cie mody za ponad 3 tyś i zysk ~15ps Twoja sprawa, Twoje auto to Ty masz być zadowolony. Mam nadzieje że Ci to pasuje, B8 z mocą ~400ps oferuje tragiczny komfort podróżowania (manual) i odruch wymiotny u pasażera.

Szkoda że na takim setupie (jak twierdzisz we wszystkim masz zapas) zadowalasz się takim lagiem i nie walczysz o okrągłe 400ps.

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Z dpf-m raczej ciężko uzyskać moc 400 KM . Układ wydechowy mam seryjny ostatnie puszki zostały jedynie zastąpione aktywnymi wydechami sq5 . Moje auto to q5 a nie a4 . 

 

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to orzeł miał 400ps z dpf 

Opublikowano

Z dpf mial mniej. Orzeł od razy praktycznie zrobił cały wydech z downpipe i dopiero robił pdalsze programy . Z tego co z nim rozmawiałem to obecny właściciel jego a4 zrobił 415 KM

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, peter22 napisał:

Orzeł od razy praktycznie zrobił cały wydech z downpipe i dopiero robił pdalsze programy

o ile pamiętam DPF wyleciał przy 360+ po swapie pompy i magistrali, wszyscy byli w szoku że taka moc pękła z ekologią.

6 godzin temu, peter22 napisał:

Z dpf-m raczej ciężko uzyskać moc 400 KM .

tia.. paliwo zapas 100 koni, turbo zapas 70 koni a problemem dpf ? nie no ok już nic nie mówię, plus że cenisz ekologię w tsi też mam katalizator.

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Kolego jesteś bardzo irytujący komentujesz czyjaś robotę . Powiedz zajmujesz się profesjonalnie robieniem programów w autach . Czy jesteś kolejnym specjalistom oczytanym i robiącym zamieszanie na forum . Każde auto jest inne .  Nie będę wklejam rozmowy z orłem bo po co napewno nie miał 360 z dpf bo mi napisał sam ze jak przekroczę 350 KM z dpf to żebym mu dał znac . 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, peter22 napisał:

Nie będę wklejam rozmowy z orłem bo po co napewno nie miał 360 z dpf bo mi napisał sam ze jak przekroczę 350 KM z dpf to żebym mu dał znac . 

Podałem dane z ~2012-13 roku, na FB masz filmy na forum masz historię realizacji projektu. Nie weryfikuje co kto piszesz i realnie robi.

Godzinę temu, peter22 napisał:

Każde auto jest inne 

silniki, osprzęt ten sam, popularne jednostki to mody w większości szablonowe. Inny może być soft ale nim fizyki nie oszukasz (w tym specjalizują się hamowanie). Od lat masz gotowe pakiety, katalogi "mocy" a wszystko jest wyliczone, nie ma gitfów i głupich wymówek na mega zdrowe serie.

Masz rację, zaśmieciłem Ci wątek, przepraszam.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Każdy tuner robi inaczej auta nie można tego porównywać . Każde auto jest w innej kondycji  tzn wtryski itd . Każda hamownia inaczej pokazuje dlatego trzeba porównywać seria plus mod . Miałem wcześniej a6 c6  z 2.0 tdi zrobiłem 240 KM  i dołożyłem quattro , tez mówili ze będzie lag ale nie było bo wszystko zostało dobrze złożone i wystrojone . Mam gdzieś wyniki tzn same liczby . Obecne q5 nie ma laga fakt ze bez dpf-a wkręcali się auto dużo lepiej z doli ale teraz nie ma tragedii . Automat daje spokojnie sobie radę . To nie jest pierwsze auto które przerabiam . Nigdy nie zalezalomo na cyferkach , bo to i tak weryfikuje ulica. Ja nie przerabiam aut na wyścigi tylko dla siebie żeby czasami było czymś przydeptać . Wynik z dpf zaskoczył mnie  tym bardziej ze kolega swoim ccwa był tez na programie w r-performance ( zrobiony Ic i turbo ) i wyszło tylko 320 KM bo miał problemy z egr i wywalało błąd , obecnie jest kupiony nowy egr i będzie korekta zrobiona . Zobaczymy co wyjdzie. Na forum jest sporo ccwa na moce 400 plus i nikt się tego nie czepia . Nie moja wina ze komuś nie domaga silnik i ma słabe wyniki . Auto obecnie ma 153 tys . Ja wymieniłem wszystko dlatego żeby nie działało na maxa żeby miało jakiś zapas . Skończ swoje wywody bo to nie ma sensu . Ja roboty tunera nie neguje tym bardziej ze robię u niego chyba już 6 auto . Ale skoro ty jesteś takim specem w dziedzinie przerabiania ccwa to szacun . Po montażu dpfa turbo wstaje troszkę później ale nie ma znaczenia . Może przy wyścigach ma to znaczenie ale przy normalnym użytkowaniu nie . 

Edytowane przez peter22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...