Marcin13 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie! Czy to że często widuje luźny bagnet ( nie siedzi szczelnie w rurce) może powodować łapanie przez silnik lewego powietrza i podwyższone obroty tzn skaczą z 760 na 800.. ?? Kiedyś pamiętam oryginał ciężko było wyciągnąć z rurki a teraz sam wyskakuje co jakiś czas... Majster założył mi kiedyś bez pytania tego gównianego toprana bo mój oryginał miał urwane oczko... Szukam przyczyny tego skakania obrotów. Wymieniono odmę ( oryginał zaworek w trójniku oraz trójnik),Ezektor ( stary pękł na zgrzewie), przepływkę ( stara zaniżała), dziś wymieniłem wąż intercoolera ( stary był luźny , miał wyrobione wypustki które trzyma taka metalowa wsuwka i pociło się z tego połączenia),logi dynamiczne są ok ,problem dalej występuje... Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez Marcin13
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Sprawdzane kilka razy i wyjęcie bagnetu, czy też odkręcenie korka oleju nie wpływa na obroty. Co do bagnetu toprana to mam też u siebie i zmieniałem też jakiś czas temu u ojca w seacie, bo ciężko dostać co innego w sklepach stacjonarnych, i oba siedzą ciaśniutko
Marcin13 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zamówiłem dziś nowy bo ten jest bardzo luźny. Czyli to nie będzie to... Sprawdzałem ostatnio jaki wpływ na pracę sondy ma odkrecenie korka wlewu oleju i tu już korekty na biegu jalowym są zdecydowanie wyższe. Może chociaż ciasny bagnet wpłynie na bardziej stale korekty na biegu jałowym.
Marcin13 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 4 godziny temu, przem8 napisał: Sprawdzane kilka razy i wyjęcie bagnetu, czy też odkręcenie korka oleju nie wpływa na obroty Czy winowajca może być jakaś usterka związana z katalizatorem?U mnie turbo osiąga wartość żądaną przy ok 2600 obr. więc późno... Delilatnie skaczą obroty ( 760 do 800) nie czuć tego, widać dopiero na kanale 002 (vag). Dochodzą jeszcze skoki sondy lambda na biegu jalowym. Jak sprawdzic czy to nie kat? Żadnych błędów nie ma. Może fabryczny kat ma już dosyć.?
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Jak wygląda gr.20? Jeśli dobrze to kat też raczej w porządku. Na obu paliwach takie wahania obrotów?
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) 51 minut temu, przem8 napisał: Jak wygląda gr.20? Jeśli dobrze to kat też raczej w porządku. Na obu paliwach takie wahania obrotów? Grupa 020 - wszędzie 0 w całym zakresie obrotów (podczas loga dynamicznego). Statycznego 020 nie robiłem .Objawy występują na obu paliwach. Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Marcin13
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, przem8 napisał: Jak wygląda gr.20? Jednak nie ma samych 0 na kanale 020. Dziś sprawdzałem i oto wyniki (w tym tygodniu wymieniłem wąż intercoolera- stary miał luzy i puszczał trochę oleju, nowy siedzi szczelnie) PB http://vaglogi.pl/log-002_033_HxnE3.html http://vaglogi.pl/log-003_020_3jh3Y.html http://vaglogi.pl/log-115_118_gq84v.html LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_SYL92Q6.html http://vaglogi.pl/log-003_020_33b9Az7.html Dziwne że na LPG grupa 020 wyszła gorzej niż na PB Odpuścić już szukania tych obrotów?? Logi chyba źle nie wyglądają .Chyba niepotrzebnie uczepiłem się tych obrotów jałowych i wskazań sondy na jałowym która też trochę skacze... Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Marcin13
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Przepływomierz na pewno jest ori bosch? Trochę za dużo mierzy jak na serię. Reszta w miarę ok.
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 3 minuty temu, przem8 napisał: Przepływomierz na pewno jest ori bosch? Trochę za dużo mierzy jak na serię. Reszta w miarę ok. Raczej tak, kupowałem co prawda na allegro od osoby prywatnej ale miał dokładnie te same oznaczenia co mój stary.
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 To ok. Ja bym sobie dał spokój z tymi obrotami. Jak jeździ jak trzeba to nie ma co się martwić na zapas
quadral20004 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Daj grubszy oring na bagnecie i po sprawie
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: To ok. Ja bym sobie dał spokój z tymi obrotami. Jak jeździ jak trzeba to nie ma co się martwić na zapas Co do przepływu kiedys jak wstawiłem loga tuz po wymianie przeplywomierza tez ktos pisal ze trochę za duży przepływ ale kolega Łukasz13 napisał że jak na AWT bylo wszystko ok. Dzięki za pomoc i już nie zaglądam do auta bez checka na desce. Pzdr.
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 1 minutę temu, quadral20004 napisał: Daj grubszy oring na bagnecie i po sprawie Na bagnecie nie mam żadnego oringu, powinien być?
quadral20004 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 To dlatego jest luzny.zobacz na tym plastikowym elemencie co wchodzi w rurke czy ma rowek na oring.na 99procent ma
Marcin13 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Dzięki za info faktycznie jest miejsce a oringu brak. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się