wiecek995 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Witam, sprawa wygląda tak, że kupiłem audi a4 b6 1.8t BFB w lutym tego roku. Zrobiłem wymiane oleju (Valvoline MaxLife 5w40) i filtra oleju. Po około 7k przejechanych kilometrów auto zaczęło brać z nienacja olej. Brak wycieków pod autem, nie kopci, nie puszcza dymków itp. Zauważyłem, że bierze chyba tylko w trasie. Ostatnio po trasie około 900km wziął mi 0,5litra. Co to może być? Nagle puściły uszczelniacze? W co "celować"? Z góry dzięki
Artur Woźniak Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Identyczna sytuacja jak u mnie. Także silnik bfb. Mój brał tak 1.5 L/10000. Przyszła instalacja LPG i odrazu problem z olejem. Około 0.6L/1000. Nie wiem czy winne jest LPG. Auto oddałem do warsztatu. Nie kopci, odpala normalnie. Zrobiona próba olejowa. Na ciepłym silniku po 10bar. Po zalaniu skoczyło do 12 bar. Na zimnym silniku 7 bar. Zmieniłem olej z 5w30 na Motul 5w40 zobaczymy. Odkładać na remont? Czy 10 bar na ciepłym to już taki dramat? Ile może mieć przejechane auto z taką kompresją? Z góry dziekuje za pomoc
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 22 minuty temu, wiecek995 napisał: W co "celować"? Z góry dzięki Zacznij od sprawdzenia czy turbo nie pije. A co do kompresji 7bar na zimnym to...dramat. U siebie mam 13bar po 250tys przebiegu.
wiecek995 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Zacznij od sprawdzenia czy turbo nie pije. A co do kompresji 7bar na zimnym to...dramat. U siebie mam 13bar po 250tys przebiegu. Turbo za chwilę będzie zmieniane, bo zakładam hybryde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się