kominx Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam. Mam nastepujacy problem z moim autem: na poczatku auto dymilo na czarno i bylo mulowate, po wypieciu sterowania id turbo bylo lepiej. Czytajac forum i porady zaczelem szukac problemu w dolocie. Okazalo sie ze byl pekniety waz miedzy intercoolerem a metalowa rura. Zrobilem to ale po przegazowaniu z rury wychodzilo jeszcze wiecej czarnego dymu a auto dostawalo zadyszki jakby mu powietrza brakowalo... Dzisiaj rano to juz wogole sie porobilo bo auto zaczelo wywalac przy przegazowywaniu mocny szary dym razem z czarnym... Czy jest wiec mozliwe zeby intercooler byl zatkany ??? Albo bycmoze zarznalem wlasnie swoj silnik ? Auto ma przejechane 110 000km... Prosilbym o pomoc....
Patrykbor Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Podłączyłbyś VAG-a i zrobiłbyś logi bo tak z twojej opowieści można se pogdybać .Jest tu tyle fachowców że na pewno znajdą przyczynę :gwizdanie:
roman0012 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Ciezko wyczuc z Twojej opowiesci kolego Gdybys mial mozliwosc podpiecia Vaga napewno wiele by powiedzialo A teraz ciagle jezdzisz z odpietym N75 ? czy juz podpioles go jak zlikwidowales nieszczelnosc? [br]Dopisany: 19 Luty 2009, 09:06_________________________________________________wydaje mi sie ze ciagle masz jeszcze jakas nieszczelnosc..Sprawdz dokladnie jesli chodzi o siwy dym to moze byc to spalany olej ktory dostaje sie z turbinki. Ale mozna tylko przypuszczac
kominx Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Opublikowano 19 Lutego 2009 Wszystko juz podpiete... Jak mu dam ostre obroty i puszcze gaz to sie dlawi i trzesie i slychac odglos konkretnego ssania... Dym jest teraz siwy ale wydaje mi sie ze to przez olej ktory nagromadzil sie w rurach... teraz jak uklad jest szczelny to pewnie bedzie przepalany jakis czas... Podepne vaga i zrobie jak na razie logi statyczne... jakie bloki mam testowac ?
roman0012 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Stawiam na zapieczone kier.w turbulum lub N75 sprawdz jeszcze wezyki podcisnienia w okolicy zaworka n75 Dokladnie ..narazie darujmy sobie dynamiczne jesli dzieja sie jakies anomalia z motorem Najlepiej wykonaj pelne logowanie czyli BS 000,003,004,011 i normalnie 003,004,007,013,014,018[br]Dopisany: 19 Luty 2009, 09:57_________________________________________________Aha.a jak u Ciebie z oliwa? bardzo ubywa??
kominx Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Opublikowano 19 Lutego 2009 Z oliwa to dopiero sprawdze bo byla robiona zmiana i bede tego pilnowal... Zrobilem logi, nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz robilem... ale grupa 011 byl error a przy 014 i 018 nic nie pokazalo... teraz musze jeszcze przekonwertowac pliki tylko ze nie mam tego programu CSVconv....
roman0012 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 no jak to nie masz prg.? jakiego Vaga uzawasz? powinienes go miec w pliku gdzie zainstaliwales Vaga ,opisany jako CSV convert
kominx Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Opublikowano 19 Lutego 2009 mialem v3.11. ok oto logi.. Jak cos nie tak to prosze nie bic bo jestem swiezy w tych sprawach... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7b3933ca8fdc5c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/235958bb615e966e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/798ea58eb379d66d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e4e6e867eff6983.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30672db2651d16fe.html Dodam ze mialem blad 00575-intakte Manifold Pressure 17-10 Control Differnce-Intermittent ale zostal skasowany... co o tym sadzicie ???
roman0012 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 bład 575- to tak jak pisalem wczesniej-zawor N75 ,zacinajace sie kierownice,problem z podcisnieniem zaworka n75 ewentualnie nieszczelnosc dolotu ale rowniez mogl sie zapisac podczas odpiecia kostki jak pisales wazne czy po skasowaniu bedzie sie nadal zapisywal Jesli chodzi o logi...brakuje najwazniejszych dotyczacych doładowania czyli glownie 011 z podanych: Erg do czyszczenia-prawie wogole sie nie rusza kat statycznego wyprzedzenia wtrysku lekko opozniony... [br]Dopisany: 19 Luty 2009, 11:44_________________________________________________milem przypadki ze w gropach wyswietlal sie error ale sam juz nie wiem sprawdz czy z kostka przeplywomierza jest ok.
kominx Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Opublikowano 19 Lutego 2009 Sprawa sie troche wyjasnila... Waz do intercoolera byl solidnie latany tasma... Gdy przegonilem auto wszystko bylo ok ale waz nie wytrzymal i teraz slychac solidne syczenie pod obciazeniem ale auto zachowuje sie o niebo lepiej i nie dymi... Zrobie sobie dzisiaj w pracy metalowa wersje weza i polacze go z intercoolerem dwoma gumowymi lacznikami. A potem bede dalej patrzal co sie dzieje.. Ale jest o niebo lepiej... :>
roman0012 Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 tylko by sie nie okazalo ze znowu d*pa jak zalatasz dziure teraz nie przeladowywuje a kto wie co bedzie
przemik Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 mialem v3.11. ok oto logi.. Jak cos nie tak to prosze nie bic bo jestem swiezy w tych sprawach... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7b3933ca8fdc5c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/235958bb615e966e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/798ea58eb379d66d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e4e6e867eff6983.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30672db2651d16fe.html Dodam ze mialem blad 00575-intakte Manifold Pressure 17-10 Control Differnce-Intermittent ale zostal skasowany... co o tym sadzicie ??? Pojawi sie jak znow ostrzej przepalujesz auto. Co do logow. Termostat - powoli przestaje pelnic swoją role. Jesli grupa 000 jest odczytana w trybie Basic Settings - to statyczny kat wyprzedzenia wtrysku jest do korekty. EGR - nie mozna okreslic prawidlowosci jego dzialania gdyz nie zamiesciles 003 Basic Setiings. Korekcje takie sobie - ciekawie to nie wyglada. Pozdrawiam PS Logi zamieszczamy w dziale "Diagnostyka VAG"
Musashi Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 kto to widział łatac dolot? przeciez w dolocie jest cisnieie o wartosci analogicznej cisnienia kola od malucha. kazde partactwo wychodzi od razu
kominx Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 mialem v3.11. ok oto logi.. Jak cos nie tak to prosze nie bic bo jestem swiezy w tych sprawach... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd7b3933ca8fdc5c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/235958bb615e966e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/798ea58eb379d66d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e4e6e867eff6983.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30672db2651d16fe.html Dodam ze mialem blad 00575-intakte Manifold Pressure 17-10 Control Differnce-Intermittent ale zostal skasowany... co o tym sadzicie ??? Pojawi sie jak znow ostrzej przepalujesz auto. Co do logow. Termostat - powoli przestaje pelnic swoją role. Jesli grupa 000 jest odczytana w trybie Basic Settings - to statyczny kat wyprzedzenia wtrysku jest do korekty. EGR - nie mozna okreslic prawidlowosci jego dzialania gdyz nie zamiesciles 003 Basic Setiings. Korekcje takie sobie - ciekawie to nie wyglada. Pozdrawiam PS Logi zamieszczamy w dziale "Diagnostyka VAG" Czyli od czego polecasz zaczac ??? moze czyszczenie turbo na poczatek co ? i jaka moze byc przyczyna jezeli zacznie przeladowywac ???
przemik Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Czyli od czego polecasz zaczac ??? Polecam zacząć od wymiany termostatu i ustawienia statycznego kąta wyprzedzenia wtrysku oraz ... wykonania logów dynamicznych. Pozdrawiam
grabson765 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 przejchane 110tys km..... :gwizdanie: niezle niezle :gwizdanie:
roman0012 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 osobiscie bym sobie narazie darowal termostat..zima jest wiec moze byc ciezko uzyskac wyzsza temp. 82 "C to nie jest tragedia Jesli twierdzisz ze auto troche doszlo do siebie...wykonaj logi dynamiczne gr.008 i 011 koniecznie
kominx Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 Termostat jest nowy. Moze temperatura nie byla zbyt wysoka bo auto nie bylo rozgrzane na maxa ale te 80 stopni mialo wiec chyba dobrze. Zalozylem dzisiaj rure i po ostrym kopie znowu strzal i gdzies syczy... az sie boje sprawdzac co znowu pierdyknelo Jaka moze byc przyczyna przeladowania ???
roman0012 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 No wiec Ci mowilem zajrzyj kilka postow nizej.. Na poczatek zajmi sie tym zaworkiem N75 co jest z nim ,moze jest jakas nieszczelnosc w przewodach podcisnieniowych ? Dobrze byloby podmienic zaworek od innego auta a jesli nic to turbina do czyszczenia. Choc Twoja sytuacja wyglada dosyc dziwnie...z reguly jak przeladowuje to auto wchodzi w Noufland-tryb avaryjny Dynamiczne by wiele powiedzialy PS-jaka pewnosc ze masz przejechane 100 tys?
kominx Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 BS grupa 011 error . Zaczne od przewodow podcisnienia i wyczyszcze turbo. Auto jest angielskie wiec na kazdym przegladzie wbijaja przebieg i nie bardzo idzie to obejsc... Ale pewnosci nie ma nigdy niestety... od dzisiaj sie za to zabiore i zobaczymy co bedzie. sprobuje gdzies wyniuchac n75 na podmianke a jak nie to kupie nowy... i zobaczymy... p.s ktory to n75 a ktory n95 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się