sky2k Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Witam, długo czekałem aż się doczekałem, od niedawna jestem posiadaczem takiej furmanki (która przybyła prosto z DE): Wyposażenie: 1.8T BFB 163KM quattro Skrzynia manual 6 Koła 18 + 225/40 4 szyby elektryczne Podgrzewane fotele Halogeny Klima Tempomat ABS, ESP lodówka ;] i pewnie coś więcej ale o tym nie wiem jeszcze ;] Na razie jestem mega zadowolony z zakupu i mam nadzieje że jeszcze długo tak zostanie ;] W planach: multikierownica sline lekkie poprawki lakiernicze LPG myśle że niżej o 20mm (nie jestem fanem low rider) ale traktorem też nie chce jeździć pewnie stage 1 dokładka zderzaka cupra listwy wewnetrzne sline Z góry przepraszam za głupie i durne pytania ;] ale mówią że kto pyta nie błądzi ;] Od razu zadam pare pytań: 1. LPG lepiej założyć przed stage 1 ?? 2. Czy do obniżenia o 20mm wystarczy wymiana samych sprężyn np. Eibach pro kit ?? (zawieszenie zwykłe) 3. Czy osłona pod silnik aluminiowa 2mm sprawdzi się bardziej niż plastikowa ? Edytowane 1 Września 2018 przez sky2k
Adam87 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Gratuluje B7 no i oczywiście, że jest w Quattro ?
rafiki5 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Gratulacje auta ? Z tego S-Line zewnętrznego to tylko znaczek na listwach, bo nic z s-lina zewnętrznego on nie posiada. Chyba, że błąd w opisie i chodziło Ci o s-line wewnętrzny. Daj jakieś zdjęcia środka wtedy się stwierdzi co tam siedzi
MarcinL Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Quattro jest i jest fajnie. Jeżeli masz tempomat, to już odchodzi Ci zakup modułu, bo masz pod multi. 1. LPG załóż przed podnoszeniem mocy, bo wtedy tuner zrobi Ci program pod LPG. Zwróć uwagę tylko na to żeby instalacja obsłużyła moc jaką chcesz osiągnąć. Nie wiem jaki masz przebieg, ale ja na Twoim miejscu wziąłbym pod uwagę zużycie sprzęgła i turbo. Po stage 1 może przyśpieszyć koniec żywota jeżeli jest już nalatane +200kkm. Sam chciałem robić stage 1, ale uznałem, że lepiej wymienić turbo na mocniejsze (bo i tak czekałaby mnie regeneracja), a sprzęgło obić kevlarem i będzie ok. Jeżeli zapoznałeś się z tematem podnoszenia mocy, to również większe wtryskiwacze i przynajmniej drugi IC potrzebny nawet dla stage 1. Robiąc stage 2 frajda będzie większa, a zaoszczędzisz na drugim programie, bo po pewnym czasie stage 1 Ci się znudzi.
sky2k Opublikowano 2 Września 2018 Autor Opublikowano 2 Września 2018 Przebieg jest 160kkm i mój mechanik mówi że na 99% taki ma bo dawno nie widział takiego silnika. Po części z turbina też wysłałem o tym o czym piszesz. Jak naradzie chip może w sumie może poczekać porobię trochę km i się zobaczy. A powiedzcie co zrobić jak spryskiwacze xenonow się nie chowają do końca? Każdy inaczej. Psikalem WD i nic to nie dalo
przem8 Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 11 minut temu, sky2k napisał: Przebieg jest 160kkm i mój mechanik mówi że na 99% taki ma bo dawno nie widział takiego silnika. Zrób logi dynamiczne to zobaczymy czy trzyma serię ?
Rob@k Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Zdjęcie przodu zrobione pod kątem? Prawa soczewka jest inna niż lewa.
sky2k Opublikowano 2 Września 2018 Autor Opublikowano 2 Września 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Zrób logi dynamiczne to zobaczymy czy trzyma serię ? Naradzie to czarna magia ;D A soczewki takie same raczej ale przyjrzę się dokladniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się