Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) Witam, jest to moj pierwszy post jak i pierwsze logi. Mam madzieje, ze wykonalem je prawidlowo. Problemem jest wlaczanie trybu awaryjnego tj. wylaczanie turbiny przy wciskaniu pedala do "dechy" w okolicach 3-4k obrotow na 3 i wyzszych biegach. Prosze o analize logow dyn. i statycznych. Pozdrawiam. Jacek http://vaglogi.pl/log-004_tCobDGU.htmlhttp://vaglogi.pl/log-018_WrzLnJ3.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_007_008_K0VQ1.htmlhttp://vaglogi.pl/log-023_kdlkhO4.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_011_008_u435H.htmlhttp://vaglogi.pl/log-013_9cPT7s.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_007_008_aX078.html Edytowane 6 Września 2018 przez Jacek Milena Boguccy
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Po pierwsze znacznie fajniej wyglądają logi jak wrzuci się je przez vaglogi.pl Po drugi z objawów bez patrzenia na logi wynikałoby ze do czyszczenia zmienna geometria łopatek turbiny lub do wymiany zawór N75. Standard. Wazne, żeby dac to do zrobienia specjalistom od turbo a nie zwykłemu mechanikowi, nawet dobremu. Ja właśnie walczę ze spartaczonym czyszczeniem. Konczy się i tak na wysłaniu turbiny.
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Puscilem przez vaglogi.
Tracer39 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Auto po chipie. - prawdopodobnie uszczelnienia pompowtrysków do wymiany - kąt synchronizacji do poprawienia - turbo do wyczyszczenia i wszystkie podciśnienia do sprawdzenia - pasowałoby użyć środka do wyczyszczenia pompowtrysków bo bip-y wysokie
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) A ja bym do tego jeszcze przyjrzał się przepływce. W pierwszej kolejnosci zajałbym się trybem awaryjnym tzn czyszczenie turminy i sprawdzenie podciśnień. Do tego przydałyby sie jeszcze logi statyczne i dynamiczne grupy 011 - regulacja doładowania. Edytowane 6 Września 2018 przez Krzysiek_A4/A6
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Dynamiczny grupy 11 dalem.
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Dynamiczny grupy 11 dalem.
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Sprawdzilem n75, ma 18 omów oporu. W weekend podmienie z n18. N18 to ten pod lampa? Obok jest z zielonym łebkiem.
DanielMod Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Zawór przy lampie z zielonym łebkiem to N239 i steruje pracą klapy gaszącej . N18 masz przy scianie grodziowej w okolicach zbiorniczka wyrównawczego ?
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 Dzieki danielstol
kamil-vag Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 nr 2 - N18 nr 3 - N239 nr 9 - N75 rzeczywiście te logi to sajgon może być, że N75 świruje i się przycina, bo to doładowanie strasznie skacze, warto tez zobaczyć ten MAF jak kolega Krzysiek radzi... ale takie skoki często też spowodowane są przycinającą się geometrią... tym bardziej, że ten spadek gwałtowny MAF jest po tym jak N75 dał 78.5% na zbicie ciśnienia (pewnie nagle puściły kierowniczki) obejrzyj pracę sztangi w trybie BS 011 czy chodzi płynnie, chociaż często jej praca na postoju nie odnosi się do pracy przy obciążeniu i wysokiej temp turbo... Dla zobrazowania
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) Czyli n18 jednak pod lampa obok tego z zielonym lebkiem n239. Wyczyszcze ta przeplywke. Edytowane 7 Września 2018 przez Jacek Milena Boguccy
kamil-vag Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Mas Air Flow - MAF - Przepływomierz, MAP - Manifold Absolute Pressure - czujnik ciśnienia
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 Sprawdze to. Jakim programem robisz takie wykresy?
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 Czy sztanga turbiny na biegu jalowym przy wciskaniu pedalu gazu powinna pracowac? Przy odpalaniu sztanga sie podnosi gdzies o 7mm moze wiecej.
Jacek Milena Boguccy Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Wie ktos ktory jest do awx? 5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1) 7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1) Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3? Edytowane 13 Września 2018 przez Jacek Milena Boguccy
Tracer39 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 11 godzin temu, Jacek Milena Boguccy napisał: Wie ktos ktory jest do awx? 5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1) 7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1) Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3? Te 3 wyjście to czujnik ciśnienia atmosferycznego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się