Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jest to moj pierwszy post jak i pierwsze logi. Mam madzieje, ze wykonalem je prawidlowo. Problemem jest wlaczanie trybu awaryjnego tj. wylaczanie turbiny przy wciskaniu pedala do "dechy" w okolicach 3-4k obrotow na 3 i wyzszych biegach. Prosze o analize logow dyn. i statycznych. Pozdrawiam. Jacek

http://vaglogi.pl/log-004_tCobDGU.html
http://vaglogi.pl/log-018_WrzLnJ3.html
http://vaglogi.pl/log-003_007_008_K0VQ1.html
http://vaglogi.pl/log-023_kdlkhO4.html
http://vaglogi.pl/log-003_011_008_u435H.html
http://vaglogi.pl/log-013_9cPT7s.html
http://vaglogi.pl/log-003_007_008_aX078.html

Edytowane przez Jacek Milena Boguccy
Opublikowano

Po pierwsze znacznie fajniej wyglądają logi jak wrzuci się je przez vaglogi.pl

Po drugi z objawów bez patrzenia na logi wynikałoby ze do czyszczenia zmienna geometria łopatek turbiny lub do wymiany zawór N75. Standard. Wazne, żeby dac to do zrobienia specjalistom od turbo a nie zwykłemu mechanikowi, nawet dobremu. Ja właśnie walczę ze spartaczonym czyszczeniem. Konczy się i tak na wysłaniu turbiny.

Opublikowano

Auto po chipie.

- prawdopodobnie uszczelnienia pompowtrysków do wymiany

- kąt synchronizacji do poprawienia

- turbo do wyczyszczenia i wszystkie podciśnienia do sprawdzenia

- pasowałoby użyć środka do wyczyszczenia pompowtrysków bo bip-y wysokie

Opublikowano (edytowane)

A ja bym do tego jeszcze przyjrzał się przepływce.

W pierwszej kolejnosci zajałbym się trybem awaryjnym tzn czyszczenie turminy i sprawdzenie podciśnień.

Do tego przydałyby sie jeszcze logi statyczne i dynamiczne grupy 011 - regulacja doładowania.

Edytowane przez Krzysiek_A4/A6
Opublikowano

Sprawdzilem n75, ma 18 omów oporu. W weekend podmienie z n18. 

N18 to ten pod lampa? Obok jest z zielonym łebkiem. 

Sight_2018_09_06_055147_324.jpg

Opublikowano

Zawór przy lampie z zielonym łebkiem to N239 i steruje pracą klapy gaszącej . N18 masz przy scianie grodziowej w okolicach zbiorniczka wyrównawczego ? 

Opublikowano

schemat.jpg.f1b390810b36783ddf56f0c15373

nr 2 - N18

nr 3 - N239

nr 9 - N75

rzeczywiście te logi to sajgon :P może być, że N75 świruje i się przycina, bo to doładowanie strasznie skacze, warto tez zobaczyć ten MAF jak kolega Krzysiek radzi... ale takie skoki często też spowodowane są przycinającą się geometrią... tym bardziej, że ten spadek gwałtowny MAF jest po tym jak N75 dał 78.5% na zbicie ciśnienia (pewnie nagle puściły kierowniczki) obejrzyj pracę sztangi w trybie BS 011 czy chodzi płynnie, chociaż często jej praca na postoju nie odnosi się do pracy przy obciążeniu i wysokiej temp turbo... 

Dla zobrazowania :P

LOG-01-003-011-008 CSV.png

Opublikowano (edytowane)

Czyli n18 jednak pod lampa obok tego z zielonym lebkiem n239. Wyczyszcze ta przeplywke. 

Edytowane przez Jacek Milena Boguccy
Opublikowano

Mas Air Flow - MAF - Przepływomierz, MAP - Manifold Absolute Pressure - czujnik ciśnienia

Opublikowano

Czy sztanga turbiny na biegu jalowym przy wciskaniu pedalu gazu powinna pracowac? 

Przy odpalaniu sztanga sie podnosi gdzies o 7mm moze wiecej. 

Opublikowano (edytowane)

Wie ktos ktory jest do awx? 

5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1)

7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1)

 

Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3?

Edytowane przez Jacek Milena Boguccy
Opublikowano
11 godzin temu, Jacek Milena Boguccy napisał:

Te 3 wyjście to czujnik ciśnienia atmosferycznego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...