przem8 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 10 minut temu, Lichy92 napisał: Gdzie jej szukać ? Najlepiej u źródła @Dystrybutor SKV
Lichy92 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 A istnieje możliwość odczytać gdzieś fabryczny kod pompy ? U mnie jest zamiennik więc z pompy odpada. Co ogólnie Przem sądzisz ? Winna będzie pompa ? Naprawdę jestem tym zmartwiony. Nie wiem czy odnoszę też dobre wrażenie, ale auto pali gorzej im mniej paliwa jest w zbiorniku.
przem8 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Na pompie powinny być numery i po tym powinieneś dojść. Nie znam fabrycznych oznaczeń ale jest sporo tematów z wymianą pompy paliwa więc może znajdziesz albo ktoś życzliwy pomoże Objawy pasują do pompy, bo sam miałem czasem podobne ale tylko z rana, przy pierwszym rozruchu. Po logach co kiedyś robiłeś to nie wygląda żeby coś było z pompą ale może ma problemy tylko przy rozruchu. Kto wie co ją boli ale jak masz info, że siedzi tam tani zamiennik to może i tu jest przyczyna. Edytowane 24 Października 2018 przez przem8
Lichy92 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 No tylko tak jak mówię u mnie jest jakiś zmiennik i nie wiadomo do czego, ale poszukam jeszcze na forum chociaż powiem szczerze, że już trochę przekopałem. A co sądzisz o tym zawyżonym ciśnieniu ?
przem8 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Bardziej masz problem z utrzymaniem ciśnienia, bo spada do 0, przynajmniej tak pisałeś. Sprawdziłbym pompę na krótko jak podaje paliwo. Więcej pomysłów nie mam
Tunio Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Jak masz możliwość to pożycz ten zegar do mierzenia cisnienia paliwa i sprawdź jakie jest cisnienie w momencie jak gasnie. Bo trochę błędne koło się robi.
Lichy92 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 14 minut temu, Tunio napisał: sprawdź jakie jest cisnienie w momencie jak gasnie No i tu jest delikatny problem bo samochód gaśnie kiedy ma ochotę i praktycznie za każdym razem gdy wsiadam do niego musiałbym podpinać się manometrem. Pożyczę jeszcze jutro i może akurat się uda i zgaśnie. Najchętniej oddałbym to mechanikowi, ale w mojej okolicy nie ma mechanika, który jest w stanie rozwiązać ten problem bo się kompletnie nie znają i wymyślają...
Lichy92 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Panowie zalałem 20 litrów Pb i od tego momentu samochód nie gaśnie. To chyba daje sporo do myślenia?
monomachos Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 W dniu 24.10.2018 o 20:55, Lichy92 napisał: Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i mówi, że pompa była wymieniana na jakiś zamiennik (cena ok. 100 zł) z intercarsu. Zastanawia mnie dlaczego bije większe ciśnienie niż powinno ? Wymieniać pompę ? Jeśli tak to na jaką ? Większe ciśnienie to prawdopodobnie źle wyskalowany manometr. Filtry Manna mają raczej dobre regulatory ciśnienia. Sam posiadam dokładnie taki sam filtr i daje 4 bary. Ustępowanie problemu przy większej ilości paliwa w baku wskazuje na pompę. Zamiennik za 100 zł z intercarsu? Oni w ogóle sprzedają same wkłady? Może kiedyś, teraz tylko całe komplety pompa+kosz i na pewno nie za 100 zł. Jestem niemal pewien, że nadal masz oryginalny kosz, więc masz też numer katalogowy. Sprawdź. Zamiennik SKV daje 3 bary (w AVJ układ paliwowy niby powinien pracować na 4 bar), chociaż pewnie będzie działać. Problem w tym, że w B6 szły dwa rodzaje pomp - z króćcem (przewód paliwowy montowany na opaskę) i z gniazdem (przewód wraz z końcówką montowany na metalową zapinkę), do tego różniły się średnicą. Więc, żeby mieć 100% pewności trzeba pompę wyciągać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się