ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Chłopy ratujcie, Wcześniej opisywałem błąd ciśnienia oleju, czujniki wymienione ale problem występował nadal gdy w pewnej chwili zorientowałem się ze liczniki wcale nie działają! Po przekręceniu kluczyka wszystko ok, po odpaleniu wszystko przygasa, zwiększa się tylko temperatura i ilość paliwa na zegarach. Reszta nie działa, radio tez nie działa jest napis SAFE, brak podświetlenia na wszystkim, nie dziala centralny, działa jedynie klimatyzacja i przyciski od navi + komputer na środku. samochod pracuje poprawnie, przyspiesza, hamuje. Jakieś pomysły? W poniedziałek muszę jechać w trasę i takie coś się zrobiło. Gdzie szukać problemu? Licznik padł na amen? Z góry dzieki za kazda odpowiedz
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Bardzo dziwne objawy, niepasujące do tych które zazwyczaj trapią te liczniki Chyba że Twój opis sytuacji jest niedokładny.....
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 No właśnie tez mnie to dziwi. Sam nie wiem coś Się spieprzylo.
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 5 minut temu, ratowni17 napisał: No właśnie tez mnie to dziwi. Sam nie wiem coś Się spieprzylo. Na pewno po włączeniu stacyjki jest wszytko OK? Wszystkie kontrolki i wskaźniki które działać powinny na pewno działają ? Sprawdziłeś to dokładnie ?
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) @ratowni17 Nie próbowałeś czasem zgrywać wsadu albo kombinować coś z licznikiem ? ? ? Zobacz kostki licznika, popsikaj kontaktem czy czymś podobnym do elektroniki... Masz VAGa ? Sprawdź błędy... może to kwestia słabej masy, może być słabe zasilanie... Podświetlanie akurat to kwestia licznika i terminala 58d... to z licznika w Audi wychodzi podświetlanie na większość elementów... Zacznij od wypięcia kostek i wpięcia po przeczyszczeniu styków/pinów w liczniku... Edytowane 26 Września 2018 przez kamil-vag
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 4 minuty temu, kamil-vag napisał: Nie próbowałeś czasem zgrywać wsadu albo kombinować coś z licznikiem ? ? ? Zobacz kostki licznika, popsikaj kontaktem czy czymś podobnym do elektroniki... Masz VAGa ? Sprawdź błędy... może to kwestia słabej masy, może być słabe zasilanie... Nic nie było kombinowane, stało się tak od razu po wymianie rozrządu i oleju. Był odłączony akumulator. VAG nic nie widział
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 To zobacz czy dobrze są dokręcone klemy na akumulatorze... Może coś przy rozrządzie przetarli, przerwali i stąd twoje problemy i z czujnikiem oleju i teraz zegarami...
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 16 minut temu, ratowni17 napisał: Nic nie było kombinowane, stało się tak od razu po wymianie rozrządu i oleju. Był odłączony akumulator. VAG nic nie widział To wygląda na wysypanie się zawartości E-promu przechowującego program sterujący licznikiem. Ale wtedy po włączeniu stacyjki nie ma prawa być wszystko OK ...... Może byś ruszył cztery litery, dokładnie posprawdzał i dopiero będziemy się zastanawiać ??
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) 8 minut temu, kamil-vag napisał: Dlatego pytam czy nie próbował zgrywać wsadu itp... bo te liczniki łatwo byle jakim kablem uwalić... Sorry Kamil ale przeglądarka coś mi odwala kawały i nie mogę dojść z nią do ładu Nawet nie trzeba kabla podpinać , RB4 potrafi się wysypać podczas oddłączania / podłączania aku lub odpalania z kabelków ... Edytowane 26 Września 2018 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 16 minut temu, piotrsob1 napisał: Nawet nie trzeba kabla podpinać , RB4 potrafi się wysypać podczas oddłączania / podłączania aku lub odpalania z kabelków ... ? Otóż to.
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Jak się wysypało to jak to teraz poskładać?
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Mam gdzieś namiary na fachowca który kiedyś ogarniał sprawę licznika w bratanicy A4 B6. Tylko że on robił w Radomiu .... Wyślę Ci namiary na PW, może jak mu wyślesz szafę to poukłada w niej wszystko na nowo bez auta ?
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Dobra aktualizacja. po przekręceniu kluczyka, zapala się co prawda licznik, no ale nie wyświetla np. Kierunkowskazów, włączonych świateł/długich etc. Radio czy oświetlenie nie działa i tak, jest napis tylko safe.
piotrsob1 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) 4 minuty temu, ratowni17 napisał: Dobra aktualizacja. po przekręceniu kluczyka, zapala się co prawda licznik, no ale nie wyświetla np. Kierunkowskazów, włączonych świateł/długich etc. Radio czy oświetlenie nie działa i tak, jest napis tylko safe. No widzisz, od razu tak było trzeba, a nie wciskasz nam tu ciemnotę .... Dzwoń do tych ludzi , których namiary wysłałem Ci na PW. Żaden przeciętny elektronik tematu nie ogarnie , tu trzeba FACHOWCA P.S. Tylko dokładnie im naświetl objawy i kiedy się szafa wysypała .... Edytowane 26 Września 2018 przez piotrsob1
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 Teraz jestem w pracy, najpierw ogarnę temat z tym odpinaniem i czyszczeniem wtyczek, ogarnę czy przy kompie wszystko ok, moduł komfortu etc. Ech, szkoda słów
kamil-vag Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 51 minut temu, ratowni17 napisał: Radio czy oświetlenie nie działa i tak, jest napis tylko safe. Radio to pół bidy bo wystarczy kod wpisać i będzie działać... masz w ogóle gdzieś do niego kod ? Bo jesli jest spasowane z licznikiem to po odłączeniu aku nie trzeba wklepywać kodu... ale w twojej sytuacji by się przydał PIN
ratowni17 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Opublikowano 26 Września 2018 (edytowane) 3 godziny temu, kamil-vag napisał: Radio to pół bidy bo wystarczy kod wpisać i będzie działać... masz w ogóle gdzieś do niego kod ? Bo jesli jest spasowane z licznikiem to po odłączeniu aku nie trzeba wklepywać kodu... ale w twojej sytuacji by się przydał PIN No mam ten kod, ale jak go wpisać jak nawet zadne przycisk nie Daje reakcji edit: dobra radio działa, ale brak podświetlenia. Edytowane 26 Września 2018 przez ratowni17
piotrsob1 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 W dniu 26.09.2018 o 12:18, ratowni17 napisał: Teraz jestem w pracy, najpierw ogarnę temat z tym odpinaniem i czyszczeniem wtyczek, ogarnę czy przy kompie wszystko ok, moduł komfortu etc. Ech, szkoda słów No i jak , kombinacje z wtyczkami dały pozytywny rezultat ? Powiem Ci że zdziwił bym się mocno... Masz typowe objawy uwalonego licznika i sam tego raczej nie naprawisz......
ratowni17 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 3 godziny temu, piotrsob1 napisał: No i jak , kombinacje z wtyczkami dały pozytywny rezultat ? Powiem Ci że zdziwił bym się mocno... Masz typowe objawy uwalonego licznika i sam tego raczej nie naprawisz...... No niestety nic nie pomogło. Sprawdziłem chyba wszystko. Tak, raczej na 99% uwalone liczniki. Ciekawostka jest to, ze wyciągając zegary jest na nich oznaczenie 930R a w znalezionej w necie liście ten typ zegarów był montowany w rocznikach dopiero 2004, a auta rocznik mam 2002. Tak czy siak, aktualnie jestem bab stałe szukania magika który by coś jeszcze się pobawił tymi licznikami, w razie czego znalazłem już w necie ten sam model licznika za 230zl sprawny. Myśle ze znaleść kogos kto mi go zakoduje będzie chyba łatwiej.
piotrsob1 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 Wersji oprogramowania było bardzo dużo, w zależności od typu silnika i wyposażenia auta... Jakbyś jeszcze mógł zgrać zawartość E-promu ze starego to może by ktoś bystry ogarnął , ale tam raczej na pewno nie ma dobrej zawartości, nadającej się do skopiowania ... Dwa lata temu miałem problem z licznikiem w kobitki Touranie , wyłączał się losowo bez widocznej przyczyny. Dwa miechy szukałem takiego samego , w końcu kupiłem z podobnym oznaczeniem z trzy lata młodszego auta . Magik z Piastowa męczył się z nim cztery godziny by z grubsza wszystko działało , licznik kosztował stówkę a kodowanie coś koło pięciu. Tak że wymiany za mocno nie polecam, podobne pieniądze dasz za naprawę swojego Rozmawiałeś z nim i tym drugim z Radomia ( na PW podrzuciłem Ci namiary do nich ) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się