adioss995 Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) Witam Kupiłem niedawno audi a4 b8 2.0cr 143km zrobiłem w niej rozrząd wymieniłem olej itp podczas jazdy zauważyłem że temperatura dochodzi do 70/80 stopni a w korkach do 90 dobija i postanowiłem wymienić termostat i po wymianie wczoraj po ok 20km ostrej jazdy udało mi sie uzyskać te 90 stopni i juz potem przy spokojnej jeździe do domu te 90 stopni sie utrzymało dzisiaj rano jak jechałem do pracy ok 20 km temperatura na dworze 12 stopni auto zagrzało sie do ok 80 stopni i zauważyłem że gdy zgasiłem auto to przez ok 1-2 minuty po zgaszeniu chodził wiatrak co mnie zdziwiło a jeszcze bardziej zdziwiło mnie to że gdy teraz przyjechałem do domu to specjalnie zagrzałem auto do 90 stopni i zgasiłem to wentylator sie nie kręcił zauważyłem że auto do 70/80 stopni grzeje sie szybko potem do tych 90 trzeba dług czekać przy dosyć ostrej jeździe i wyglada to tak jak by przy np 80 stopniach załączał sie wiatrak i auto ciężko miało sie zagrzać dalej ale gdy już przekroczy ten próg to wentylator sie wyłącza i już jest normalnie Co o tym myślicie ? co możecie mi doradzić ? może to być czujnik temperatury ? Edytowane 27 Września 2018 przez adioss995
daffy Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 (edytowane) wypalanie DPFa dlatego wiatrak pracował po zgaszeniu silnika Edytowane 27 Września 2018 przez daffy
adioss995 Opublikowano 27 Września 2018 Autor Opublikowano 27 Września 2018 yhy i jeszcze wyskakuje mi błąd 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [237] - Signal too High (Rich) auto odpala na zimnym i ciepłym ok nie ma żadnych objawów zeby coś było nie tak
Ronivw Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 Według mnie to do wymiany termostat tylko orginał ASO z końcówką AD. Druga sprawa to wiatrak chodził przez wypalanie DPFa. Przy wypalaniu też auto grzało mi do 80-90 stopni. Po wymianie termostatu DPF wypala się rzadziej, bo auto pracuje w normalnych temperaturach i nie zasyfia się DPF tak szybko.
adioss995 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 Tylko że ja mam auto z 2008r i nie mam termostatu tego z obudową tylko u mnie się wymienia sam ten grzybek i on jest wymieniony
adioss995 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Opublikowano 28 Września 2018 A czy z tym błędem mogę uruchomić vcds em wypalanie dpf? Mam tylko opcje dopalania dpf podczas jazdy nie mam opcji na postoju tak ma być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się