Arek73 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Witam. Zauważyłem ostatnio że moje autko jak stoi dłużej np. po nocy ( garaż ogrzewany) dłużej kręci żeby odpalić. Co może być przyczyną? Wymieniłem ostatnio filtr paliwa może mieć to wpływ? Może słaby akumulator? Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Na ciepłym silniku pali dobrze. 1
RALF76 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 po wymianie filtra tak się dzieje czy wcześniej też?
Arek73 Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 Kupiłem niedawno i wydaje mi się że przed wymianą filtra paliwa było lepiej ale sam nie wiem temperatura na dworze była wyższa. Jak zgasze silnik i zapale drugi raz to jest ok. Dzieje się tak tylko jak wystygnie do zera
RALF76 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) może to być filtr a mogą być także przewody łączące aku z silnikiem (temat opisywany na forum j/n) Edytowane 5 Października 2018 przez RALF76
Afik Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Ja tak miałem wymiana akumulatora pomogła. Mało tego raz palił dobrze raz słabo multimetr pokazywał ze aku niezły a jednak okazał się śmieć.
Arek73 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 44 minuty temu, Afik napisał: Ja tak miałem wymiana akumulatora pomogła. Mało tego raz palił dobrze raz słabo multimetr pokazywał ze aku niezły a jednak okazał się śmieć. Ja też mysle o wymianie akumlatorka. Tym ba4dziej ze po badaniu mam taki wynik
kkt Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 2 godziny temu, Arek73 napisał: Ja też mysle o wymianie akumlatorka. Tym ba4dziej ze po badaniu mam taki wynik Swiece żarowe sprawdziłeś?
Arek73 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 Świece sprawdzone. Co sądzicie o tym wydruku?
kkt Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Ja bym sprawdzil poziom elektrolitu w celach jezeli sa korki. Poziom musi byc max. Poźniej bym naladowal akumulator prostownikiem i po naladowaniu sprawdzil gestosc elektrolitu w każdej celi.
Afik Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 To akumulator AGM nie ma tam dostępu do cel minimalne napięcie tego aku to 12.4 V jeżeli było to prosto po zgaszeniu mierzone to ja bym zmienił.
Afik Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 A właściwie wiesz co to za aku tam jest masz Start-Stop bo nie musi być AGM. Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie
Arek73 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 53 minuty temu, Afik napisał: A właściwie wiesz co to za aku tam jest masz Start-Stop bo nie musi być AGM. Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie Akumulator jest od nowości czyli na 10 lat. Firma moll. Nie mam start stopu. Myślę żeby zastąpić to Varta 95 800. Czy jeśli miałem 760 a teraz wrzucę 800 to powinienem go kodować vcdsem?
Wihajster Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 27 minut temu, Arek73 napisał: Akumulator jest od nowości czyli na 10 lat. Firma moll. Nie mam start stopu. Myślę żeby zastąpić to Varta 95 800. Czy jeśli miałem 760 a teraz wrzucę 800 to powinienem go kodować vcdsem? zawsze trzeba kodowac
kkt Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 1 godzinę temu, Afik napisał: Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie Ja mam taki sam akumulator jak kolega wyżej tylko o innych wartosciach. Dostep do cel jest pod naklejka z napisem Moll. Korki maja uszczelki.
kkt Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Ten Agm ktory ja widzialem miał korki ale bylo na nich napisana żeby nie otwierać.
arek252525 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Arek według testu twojego akumulatora jest ok i problem nie lezy w akumulatorze , nie otwieraj żadnych cel bo to nic nie pomorze. to raczej cos z układem paliwowym co jest za podtrzymywanie ciśnienia w układzie wtryskowym, tam trzeba szukać. zostaw akumulator bo jest OK. Sprawdzałeś kompem czy silnik nie wali błędów?
Arek73 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 3 godziny temu, arek252525 napisał: Arek według testu twojego akumulatora jest ok i problem nie lezy w akumulatorze , nie otwieraj żadnych cel bo to nic nie pomorze. to raczej cos z układem paliwowym co jest za podtrzymywanie ciśnienia w układzie wtryskowym, tam trzeba szukać. zostaw akumulator bo jest OK. Sprawdzałeś kompem czy silnik nie wali błędów? Komputer nie pokazuje żadnych błędów silnika. Chyba pojeżdże trochę i zobaczę co się będzie działo.
Arek476 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Za każdym razem masz problem z odpaleniem na zimnym? Sprawdź jakie masz napięcie ładowania na podszybiu.
kkt Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Po wymianie filtra paliwa dobrze odpowiedziałeś układ paliwowy?
Arek73 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 5 godzin temu, kkt napisał: Po wymianie filtra paliwa dobrze odpowiedziałeś układ paliwowy? Mechanik wymieniał mi filtr więc nie wiem ale nie sądzę żeby odpowietrzał vcdsem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się