Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarna BEXA / MF B7 / Android


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odebrane zaciski. Sytuacja wygląda tak. Zaciski są do konkretnego przygotowania. Zalane farba wszystko. Mówili, że rozbiorą, nie rozebrali. Wszystkie gwinty zalane farba. Nic nie było zabezpieczone. Jutro będę z tym walczył i dam jakieś fotki. W środę przychodzi reszta części i wleci kompletny zestaw nowe tarcze i klocki p+t nowe zestawy regeneracyjne przewody hamulcowe i płyn. Zobaczymy co to wyjdzie może jeszcze w tym tyg zacznę przy tym działać. 

 

Na kolejne plany

zderzak przód sline - szukam jakiegoś zwykłego pod xenon jak najtaniej i będę sam przerabiał. 

Dokończyć malować dekory 

Wycieraczki, (chyba wleca aero z B7) 

Spryskiwacz szyb od pasażera przestal działać, 

Rdza na nadkolu

Troszkę detailingu delikatnego. 

 

 

 

Opublikowano

Temat hebli uważam za zakończony. Wpadł cały zestaw textar, wszystko siadło spoko. Teraz docieranie przez parę set km :) na montaż czekają spryskiwacze mgłowe grzane i nowy siłownik maski. Dodatkowo wpadło troszkę chemii aby odświeżyć wnętrze. Więcej info w przyszłym tygodniu. 

IMG_20200914_175726.jpg

IMG_20200915_192759.jpg

IMG_20200915_192804.jpg

Opublikowano
13 minut temu, Patryks25 napisał:

Teraz docieranie przez parę set km :)

Też docieram nowy zestaw na przodzie 320. ;) Różnica w porównaniu do serii jest znacząca.

Opublikowano
45 minut temu, george napisał:

Też docieram nowy zestaw na przodzie 320. ;) Różnica w porównaniu do serii jest znacząca.

Na razie jest gorzej niż na starych ale to jeszcze pierwsze 50 nie minęło :D

Opublikowano
4 godziny temu, Patryks25 napisał:

Na razie jest gorzej niż na starych ale to jeszcze pierwsze 50 nie minęło :D

300 km z hakiem zrobiłem na swoich, ale założyłem 500 km okres docierania. 

Opublikowano

Też założyłem sobie 500km chociaż tw hamulce i tak że mną będą miały lekko bo ja rzadko używam całej stajni (^_-)

Opublikowano

Powracam troszkę do tematu, znalazły się fundusze do autka, na pierwszy rzut pójdzie jutro hamownia, przez ten okres czasu po hamulcach padła turbina to od razu wleciała hybryda od gvg i od tamtej pory cisza (od lutego) w aucie co chwila coś się psuje mniejszego  lub większego, a na błotniku z tyłu wyłazi ruda. Cierpliwość do auta dalej jest  lecz wisi na włosku. Niebawem dodam fotki jak wszystkie części dojdą i będę na bieżąco postępy prac przedstawiał.

Opublikowano

Jest nadzieja na lepsze seria wypadła Oki.

IMG-20211229-WA0001.jpg

Opublikowano
W dniu 27.12.2021 o 21:23, Patryks25 napisał:

w aucie co chwila coś się psuje mniejszego  lub większego, a na błotniku z tyłu wyłazi ruda

No tak to jest 

jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić. 

Opublikowano
Godzinę temu, DarekS4 napisał:

No tak to jest 

jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić. 

No tak to już jest, to stare auta a do tego 1.8t. Przedemną użytkował auto młodu gniewny a jeszcze wcześniej nie wiadomo jak traktował je Niemiec. Pociecha taka że dół silnika jest igiełka a przebieg stety, bądź niestety jest prawdziwy. W tych autach po 220tys tak obserwując zaczynają się spać różne rzeczy.

Kupiłem narzeczonej lupo99r 1.0 za 2000zł i powiem szczerze, powymieniałem oleje filtry i kierunkowskazy bo jeden był zbity i... to auto jeździ nic się nie dzieje. Trochę dużo pali jak na 1.0 ale już doszedłem że to wina czujnika temperatury/termostatu. Szkoda robić ba razie na przebiegi auta 500/msc. Walczę dalej. Hamownia troszkę mnie pocieszyła, że nie ma tragedii. 

 

Po krótce do zrobienia pezedemna:

*fmic już w bagażniku:)

*wtryski 630cc

*hybryda k03 od gvg już na aucie

*przerobienie listwy paliwowej na AWT

*sprzęgło 1.9tdi AWX

*gaz do przeróbki pod wyższa móc

*sai out

*drążki i końcówki do sprawdzenia

*połamałem dziś tylna wycieraczkę wiec wypada ja zrobić.

*sprawdzenie odmy na zimę

*test kompresji ponowny

*logi i kolejny raz hamownia. 

Ale to po nowym roku, a tymczasem spokojnego i zdrowego roku wszystkim czytelnikom tematu życzę.

Opublikowano
Godzinę temu, Patryks25 napisał:

*wtryski 630cc

Coooo ?? Przy hybrydzie k03 ?? :co:

Opublikowano

Wydech i kolektor wylotowy w przyszłości ruszasz? Żeby nie było rozczarowania, że nie wyda z siebie więcej.
 

43 minuty temu, DarekS4 napisał:

Coooo ?? Przy hybrydzie k03 ?? :co:

430 ccm z Porsche chyba stykną.

Opublikowano
3 godziny temu, DarekS4 napisał:

jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić. 

haha no bez kitu, mam tak samo, i jak tu nie kochac tych aut hehe

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

440 Bosch green Giant na 4Bar kiedyś w Leonie 20vt na TD05 miałem 360 HP 

 

Tutaj wystarcza wtryski z BAMa bo filter i tak ma 4 bar regulator a w S3 latają na regulatorze 3bar. Tylko mocniejsza pompę dać. 

Opublikowano
29 minut temu, DarekS4 napisał:

Tutaj wystarcza wtryski z BAMa bo filter i tak ma 4 bar regulator a w S3 latają na regulatorze 3bar. Tylko mocniejsza pompę dać. 

Myślałem, że BAM jest na 4 barach.

Opublikowano

630 są tańsze niż 440. Nic więcej na razie nie będę ruszać. Hybryda wg gvg obrobi 280km

Opublikowano
9 minut temu, Patryks25 napisał:

630 są tańsze niż 440. Nic więcej na razie nie będę ruszać. Hybryda wg gvg obrobi 280km

Pisałem o kolektorze, żeby nie było zaskoczenia.

Opublikowano

Nie mam w planach na razie więcej niż 240-250km, do tego seria kolektor starczy. Znam ograniczenia 1.8t ;p

Opublikowano

A co ma kolektor do tak małej mocy ? 

Do takich małych suszarek przepływy Ori kolektorów wystarczają spokojnie nawet jakbyś założyl coś większego. Dopiero od 400+ poprawia się przepływy. 

Na tak małych suszarkach powiększać górę nic nie poprawi a może zaszkodzić.. 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Kolejne przygotowania do programu za mną. Miałem małą przerwę, ze względu na ślub i wyjazd do zakopca ale powoli w między czasie idzie do przodu. 

Postanowiłem dać ostatnią szansę układowi paliwowemu. Zamówiony ori filtr + wkład pompy tym razem pierburg. 

Usunięto też SAI. Pojawił się delikatny wyciek ze spływu turbiny, dałem do majstra, powiedział, że uszczelka felerna. Wymienił i pod Urzedem stanu cywilnego zobaczyłem plamę oleju pod autem... Auto znaczyło teren właśnie w tamtym miejscu. No cóż, zapakowaliśmy się i pojechaliśmy w trasę. 750km za nami nic się nie stało oleju ubyło delikatnie na bagnecie więc nie ma co się martwić. Pojechał do innego speca (polecam we wrocławiu Braterska 6 warsztat kali) Gdzie usunęli sai i ogarnęli wyciek, który okazał się przez wykrzywienie elementu stykowego spływu, splanowali i teraz wszystko ok. 

 

W następnej kolejności wymienię pompę i filtr, i zrobię logi. Wtedy decyzja czy zaczynamy, czy jeszcze coś dłubiemy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...