Patryks25 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Odebrane zaciski. Sytuacja wygląda tak. Zaciski są do konkretnego przygotowania. Zalane farba wszystko. Mówili, że rozbiorą, nie rozebrali. Wszystkie gwinty zalane farba. Nic nie było zabezpieczone. Jutro będę z tym walczył i dam jakieś fotki. W środę przychodzi reszta części i wleci kompletny zestaw nowe tarcze i klocki p+t nowe zestawy regeneracyjne przewody hamulcowe i płyn. Zobaczymy co to wyjdzie może jeszcze w tym tyg zacznę przy tym działać. Na kolejne plany zderzak przód sline - szukam jakiegoś zwykłego pod xenon jak najtaniej i będę sam przerabiał. Dokończyć malować dekory Wycieraczki, (chyba wleca aero z B7) Spryskiwacz szyb od pasażera przestal działać, Rdza na nadkolu Troszkę detailingu delikatnego.
Patryks25 Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 Temat hebli uważam za zakończony. Wpadł cały zestaw textar, wszystko siadło spoko. Teraz docieranie przez parę set km na montaż czekają spryskiwacze mgłowe grzane i nowy siłownik maski. Dodatkowo wpadło troszkę chemii aby odświeżyć wnętrze. Więcej info w przyszłym tygodniu.
george Opublikowano 16 Września 2020 Opublikowano 16 Września 2020 13 minut temu, Patryks25 napisał: Teraz docieranie przez parę set km Też docieram nowy zestaw na przodzie 320. Różnica w porównaniu do serii jest znacząca.
Patryks25 Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 45 minut temu, george napisał: Też docieram nowy zestaw na przodzie 320. Różnica w porównaniu do serii jest znacząca. Na razie jest gorzej niż na starych ale to jeszcze pierwsze 50 nie minęło
george Opublikowano 16 Września 2020 Opublikowano 16 Września 2020 4 godziny temu, Patryks25 napisał: Na razie jest gorzej niż na starych ale to jeszcze pierwsze 50 nie minęło 300 km z hakiem zrobiłem na swoich, ale założyłem 500 km okres docierania.
Patryks25 Opublikowano 16 Września 2020 Autor Opublikowano 16 Września 2020 Też założyłem sobie 500km chociaż tw hamulce i tak że mną będą miały lekko bo ja rzadko używam całej stajni (^_-)
Patryks25 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2021 Powracam troszkę do tematu, znalazły się fundusze do autka, na pierwszy rzut pójdzie jutro hamownia, przez ten okres czasu po hamulcach padła turbina to od razu wleciała hybryda od gvg i od tamtej pory cisza (od lutego) w aucie co chwila coś się psuje mniejszego lub większego, a na błotniku z tyłu wyłazi ruda. Cierpliwość do auta dalej jest lecz wisi na włosku. Niebawem dodam fotki jak wszystkie części dojdą i będę na bieżąco postępy prac przedstawiał.
Patryks25 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2021 Jest nadzieja na lepsze seria wypadła Oki.
DarekS4 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 W dniu 27.12.2021 o 21:23, Patryks25 napisał: w aucie co chwila coś się psuje mniejszego lub większego, a na błotniku z tyłu wyłazi ruda No tak to jest jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić.
Patryks25 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2021 Godzinę temu, DarekS4 napisał: No tak to jest jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić. No tak to już jest, to stare auta a do tego 1.8t. Przedemną użytkował auto młodu gniewny a jeszcze wcześniej nie wiadomo jak traktował je Niemiec. Pociecha taka że dół silnika jest igiełka a przebieg stety, bądź niestety jest prawdziwy. W tych autach po 220tys tak obserwując zaczynają się spać różne rzeczy. Kupiłem narzeczonej lupo99r 1.0 za 2000zł i powiem szczerze, powymieniałem oleje filtry i kierunkowskazy bo jeden był zbity i... to auto jeździ nic się nie dzieje. Trochę dużo pali jak na 1.0 ale już doszedłem że to wina czujnika temperatury/termostatu. Szkoda robić ba razie na przebiegi auta 500/msc. Walczę dalej. Hamownia troszkę mnie pocieszyła, że nie ma tragedii. Po krótce do zrobienia pezedemna: *fmic już w bagażniku:) *wtryski 630cc *hybryda k03 od gvg już na aucie *przerobienie listwy paliwowej na AWT *sprzęgło 1.9tdi AWX *gaz do przeróbki pod wyższa móc *sai out *drążki i końcówki do sprawdzenia *połamałem dziś tylna wycieraczkę wiec wypada ja zrobić. *sprawdzenie odmy na zimę *test kompresji ponowny *logi i kolejny raz hamownia. Ale to po nowym roku, a tymczasem spokojnego i zdrowego roku wszystkim czytelnikom tematu życzę.
DarekS4 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Godzinę temu, Patryks25 napisał: *wtryski 630cc Coooo ?? Przy hybrydzie k03 ??
george Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Wydech i kolektor wylotowy w przyszłości ruszasz? Żeby nie było rozczarowania, że nie wyda z siebie więcej. 43 minuty temu, DarekS4 napisał: Coooo ?? Przy hybrydzie k03 ?? 430 ccm z Porsche chyba stykną.
krzysiekbp Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 3 godziny temu, DarekS4 napisał: jeżeli mam porównać ilość godzin spędzonych przy B6 w ciągu tego roku VS. Moja E81 z 2009r w ciagu ostatnich 5 lat to powinienem B6 już spalić. haha no bez kitu, mam tak samo, i jak tu nie kochac tych aut hehe 1
DarekS4 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 440 Bosch green Giant na 4Bar kiedyś w Leonie 20vt na TD05 miałem 360 HP Tutaj wystarcza wtryski z BAMa bo filter i tak ma 4 bar regulator a w S3 latają na regulatorze 3bar. Tylko mocniejsza pompę dać.
george Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 29 minut temu, DarekS4 napisał: Tutaj wystarcza wtryski z BAMa bo filter i tak ma 4 bar regulator a w S3 latają na regulatorze 3bar. Tylko mocniejsza pompę dać. Myślałem, że BAM jest na 4 barach.
Patryks25 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2021 630 są tańsze niż 440. Nic więcej na razie nie będę ruszać. Hybryda wg gvg obrobi 280km
george Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 9 minut temu, Patryks25 napisał: 630 są tańsze niż 440. Nic więcej na razie nie będę ruszać. Hybryda wg gvg obrobi 280km Pisałem o kolektorze, żeby nie było zaskoczenia.
Patryks25 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2021 Nie mam w planach na razie więcej niż 240-250km, do tego seria kolektor starczy. Znam ograniczenia 1.8t ;p
DarekS4 Opublikowano 31 Grudnia 2021 Opublikowano 31 Grudnia 2021 A co ma kolektor do tak małej mocy ? Do takich małych suszarek przepływy Ori kolektorów wystarczają spokojnie nawet jakbyś założyl coś większego. Dopiero od 400+ poprawia się przepływy. Na tak małych suszarkach powiększać górę nic nie poprawi a może zaszkodzić.. 2
Patryks25 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2022 Kolejne przygotowania do programu za mną. Miałem małą przerwę, ze względu na ślub i wyjazd do zakopca ale powoli w między czasie idzie do przodu. Postanowiłem dać ostatnią szansę układowi paliwowemu. Zamówiony ori filtr + wkład pompy tym razem pierburg. Usunięto też SAI. Pojawił się delikatny wyciek ze spływu turbiny, dałem do majstra, powiedział, że uszczelka felerna. Wymienił i pod Urzedem stanu cywilnego zobaczyłem plamę oleju pod autem... Auto znaczyło teren właśnie w tamtym miejscu. No cóż, zapakowaliśmy się i pojechaliśmy w trasę. 750km za nami nic się nie stało oleju ubyło delikatnie na bagnecie więc nie ma co się martwić. Pojechał do innego speca (polecam we wrocławiu Braterska 6 warsztat kali) Gdzie usunęli sai i ogarnęli wyciek, który okazał się przez wykrzywienie elementu stykowego spływu, splanowali i teraz wszystko ok. W następnej kolejności wymienię pompę i filtr, i zrobię logi. Wtedy decyzja czy zaczynamy, czy jeszcze coś dłubiemy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się