kazio0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam... wczoraj przejechalm jakies 400 km.Po jakichs 200 km gdy chcialem wyprzedzic, samochod stracil strasznie na mocy ... nie moge przekroczyc 100 km/h tak samo z obrotami 2,5 tysiaca i nie idzie dalej... choc i do tych 2,5 jest mu badzo ciezko dojsc... prawie w tym samym czasie temperatura podskoczyła mi do 90 stopni gdy wczesniej jadac w trasie utrzymywala sie na poziomie 60-80 stopni...jak poprzednik zgasilem silnik i odczekalem jakis czas jednak nic to nie pomoglo...co to moze byc ?? zna ktos moze dobrego mechanika z okolic grudziadza?? badź czy cos moze sie stac gdybym chcial wrocic do siebie z ta usterka?? dzieki z gory za pomoc pozdrawiam
waarren Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 hmm.... przyczyn może być wiele, możliwe że turbo Ci padło, uszczelka pod głowicą, a płyn chłodniczy masz czy pusto? Najlepiej podpiąć pod vaga i sprawdzić czy są błędy i zrobić pomiary, ale lepiej nie ryzykować w dłuższą trasę
kazio0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Opublikowano 23 Lutego 2009 turbo działa bo słychac i przewod jest twardy jak przekroczy obroty... płyn jak był przed wyjazdem tak i jest jak dojechalem ...
spetsnaz Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Wymień termostat i sprawdź szczelność układu dolotowego. Potem szukaj na forum tematów związanych ze zwrotami N75, notlauf, tryb awaryjny.
waarren Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 zajrzyj jeszcze tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_notlauf_czy_to_wina_zaworu_n75-t65802.0.html może coś ci pomoże ten temat
Sztomel Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 zgasilem silnik i odczekalem jakis czas jednak nic to nie pomoglo...co to moze byc ?? pytanie tylko, w której kwestii nie pomogło zgaszenie i ponowne odpalenie : brak mocy czy wzrost temperatury ? jeśli brak mocy to nie wskazuje to na tryb awaryjny gdyż po ponownym uruchomieniu turbo powinno pompować prawidłowo - ale tylko do momentu ponownego przeładowania lub niedoładowania, jeśli wzrost temperatury to tutaj żadnej nieprawidłowości się nie doszukałem, wręcz przeciwnie - wreszcie silnik załapał prawidłową temperaturę !
lama Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 W turbinie jest Cięgionko które lubi się zapiekać i nie wracać na miejsce i nie ładuje jak trzeba przy zmianie biegów i spada w pewnej chwili ja też tak miałem
Sztomel Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 W turbinie jest Cięgionko które lubi się zapiekać to nie "cięgionko" się zapieka tylko kierownice powietrza ale koledzy czy nie zauważacie jednego problemu - moc nie powraca po ponownym odpaleniu silnika, więc jaki "notlauf" ?
boseron Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 raczej szukałbym przyczyn w turbinie, tryb awaryjny faktycznie nie wchodzi w gre skoro po odpaleniu dalej to samo
przemik Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Jak nie zrobisz logow dynamicznych VAG iem to mozemy tak sobie pisac i pisac i.....
kazio0 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 i wszystko sie wyjaśniło ... turbina jak pisałem działała prawidłowo...komputer wskazał na czujnik doładowania jednak to nie on sam był powodem problemow... do kabli dostała sie woda i jeden z nich sie oderwał... co do temperatury to sam nie wiem ... zawsze w trasie była na poziomie 70-80 C teraz cały czas ma 90 ... ile powinno byc prawidłowo??pozdrawiam
NYNA Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Powinna stać nieruchomo na 90 st. na liczniku a na klimatroniku 88-90 st. Jeżeli tak nie jest to pewnie termostat albo czujnik temperatury do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się