Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi bierze olej po planowaniu głowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem ponieważ Audi A4 B7 bierze olej i dymi na niebiesko 1.6 102km po uszczelnieniu silnika, planowaniu głowicy, mechanik stwierdził że pierścieni nie trzeba wymieniać bo są sprawne, a przed uszczelnieniem nie dymil 

Opublikowano

to już wiesz że trzeba te silniki miały wadliwe pierścienie jak i wszystkie 8v

Opublikowano

to nie jest wina pierscieni tylko gównianej uszczelki pod głowicą i braku przygotowania bloku silnika prrzed montażem zrobionej głowicy

Opublikowano

Jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było wymienić pierścionki. Mój silnik 1,6 ALZ  brał ponad 2l oleju /1000 km przy jeździe z prędkością ok. 140 km/h . Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych ubytków oleju brak!

Opublikowano
3 godziny temu, maly8181 napisał:

to już wiesz że trzeba te silniki miały wadliwe pierścienie jak i wszystkie 8v

Nie wszystkie, miałem kiedyś Audi B4 z silnikiem 1,6 ADA ( 101KM) i przy przebiegu ponad 400 tyś. km oleju nie brał.....

 

Opublikowano

Może uszczelniacze.. Jak przed wymianą nie dymił to po wymianie też nagle nie powinien. Coś spieprzył przy naprawie.. ?

Opublikowano

Ja miałem B5 1.6 ADP, prawie 300tys i grama oleju mi nie brała. 

Opublikowano
6 minut temu, bodzio.c napisał:

Jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było wymienić pierścionki. Mój silnik 1,6 ALZ  brał ponad 2l oleju /1000 km przy jeździe z prędkością ok. 140 km/h . Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych ubytków oleju brak!

i co ?

zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz

Opublikowano

U mnie tez po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zawodowych nic nie bierze oleju A4 B6 1.6Alz 8V 2001rok

Opublikowano
W dniu 22.10.2018 o 20:41, Dev napisał:

i co ?

zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz

Może i napisałem głupio, ale autor tematu nic nie napisał dlaczego zdemontowano głowicę, wyszedłem z założenia że silnik brał olej a mechanik uszczelniał silnik i sprawdził ( chyba wzrokowo) z góry pierścienie na tłokach. Ja osobiście nie znam tej nowatorskiej metody kontroli pierścieni szczególnie tych zgarniających od góry silnika.....  Autor wydał trochę grosza a dołożył by trochę i by były nowe pierścienie i spokój na parę lat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...