Lukash95 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Witam, mam taki problem ponieważ Audi A4 B7 bierze olej i dymi na niebiesko 1.6 102km po uszczelnieniu silnika, planowaniu głowicy, mechanik stwierdził że pierścieni nie trzeba wymieniać bo są sprawne, a przed uszczelnieniem nie dymil
maly8181 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 to już wiesz że trzeba te silniki miały wadliwe pierścienie jak i wszystkie 8v
Dev Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 to nie jest wina pierscieni tylko gównianej uszczelki pod głowicą i braku przygotowania bloku silnika prrzed montażem zrobionej głowicy
bodzio.c Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było wymienić pierścionki. Mój silnik 1,6 ALZ brał ponad 2l oleju /1000 km przy jeździe z prędkością ok. 140 km/h . Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych ubytków oleju brak!
bodzio.c Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 3 godziny temu, maly8181 napisał: to już wiesz że trzeba te silniki miały wadliwe pierścienie jak i wszystkie 8v Nie wszystkie, miałem kiedyś Audi B4 z silnikiem 1,6 ADA ( 101KM) i przy przebiegu ponad 400 tyś. km oleju nie brał.....
damianxmikox Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Może uszczelniacze.. Jak przed wymianą nie dymił to po wymianie też nagle nie powinien. Coś spieprzył przy naprawie.. ?
damianxmikox Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Ja miałem B5 1.6 ADP, prawie 300tys i grama oleju mi nie brała.
Dev Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 6 minut temu, bodzio.c napisał: Jak miałeś zdjętą głowicę to trzeba było wymienić pierścionki. Mój silnik 1,6 ALZ brał ponad 2l oleju /1000 km przy jeździe z prędkością ok. 140 km/h . Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych ubytków oleju brak! i co ? zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz
Lukasz543 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 U mnie tez po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zawodowych nic nie bierze oleju A4 B6 1.6Alz 8V 2001rok
bodzio.c Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 W dniu 22.10.2018 o 20:41, Dev napisał: i co ? zdjeto głowice i pierscienie sie rozpłynęły ? mocno sie zastanów zanim cos równie głupiego napiszesz Może i napisałem głupio, ale autor tematu nic nie napisał dlaczego zdemontowano głowicę, wyszedłem z założenia że silnik brał olej a mechanik uszczelniał silnik i sprawdził ( chyba wzrokowo) z góry pierścienie na tłokach. Ja osobiście nie znam tej nowatorskiej metody kontroli pierścieni szczególnie tych zgarniających od góry silnika..... Autor wydał trochę grosza a dołożył by trochę i by były nowe pierścienie i spokój na parę lat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się