Pozioo Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 witam, kupilem auto ze szwecji, jest kwit ze dłubane przez jakąś szedzką firme. czemu go tak podlewa dołem, a potem juz ok? auto ma wstawiony odseparowany stożek, czyżby byl przytkany? zadnych bledow w ECU, nic nie szarpie, wszystko w normie, tylko chce zarzucic gaz , dlatego ma byc cacy.
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Tym podlewaniem dolem bym się nie martwił za bardzo, bardziej bym się martwił późnym wstawaniem turbiny, do tego co się dzieje z mieszanką powyżej 4.5 tys bo tam zalewa i to pewnie kwestia słabego programu, zrób najlepiej komplet logów do odcinki.
Pozioo Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 tez na to zwrocilem uwage. ale z drugiej strony nie chce mi sie troche wierzyc, ze zarejestrowana firma ktora daje kwit, gwarancje zrobi taką lipe. poszukam na razie mechanicznych przyczyn. zabity stozek, przytkany kat. i zrobie jeszcze raz logi.
Pozioo Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 Słyszę jakiegoś blowoffa spod maski. Moje podejrzenia padają na niego, możliwe że nie trzyma ciśnienia i zalewa auto + turbo nie dopompowuje. Sprawdzeni zrobię logi
huberts11 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Podeślesz zdjęcie z pod maski jak wygląda u Ciebie odseparowany stożek?
Pozioo Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 To robiła ta firma ze Szwecji, jest na to papier 1
Pozioo Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) ok wracam. uszczelniony dolot, nowy DV ASO. 1.czemu n75 otwiera klapke przy 2600 pomimo, ze turbina nie osiągnela zadanego cisnienia?http://vaglogi.pl/log-002_115_118_ShgZW3.html 2. czemu pojawia sie stukowe od 3500rpm? świece?http://vaglogi.pl/log-003_020_033_R5LhO9t.html 3. ostatni log z odpieta wtyczka od n75. czemu turbina nie osiąga 0,3bara? - moze jej popuscic na sztandze bo jest minimalnie uchylona?http://vaglogi.pl/log-003_115_118_xSRp27Z.html Edytowane 22 Listopada 2018 przez Pozioo
Tunio Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Wklej jeszcze raz liknki bo na tych nie działa
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 W dniu 17.11.2018 o 16:13, Tunio napisał: Wklej jeszcze raz liknki bo na tych nie działa ale mi otwiera te linki bez problemu, czy to w pracy, czy na laptopie czy na telefonie..
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Jeśli turbo z bfb to słabo wstaje Z odpiętą N-ką mało ładuje albo pęknięta muszla lub coś z klapką WG ,ewentualnie regulacja WG, co do stukowego to na jakim paliwie tankowane?
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Z tym stożkiem to chyba trochę lipa, bo nie ma dostępu do powietrza z zewnątrz. Pasuje doprowadzić powietrze tą rurą jak to jest w serii.
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 1 godzinę temu, Tunio napisał: Jeśli turbo z bfb to słabo wstaje Z odpiętą N-ką mało ładuje albo pęknięta muszla lub coś z klapką WG ,ewentualnie regulacja WG, co do stukowego to na jakim paliwie tankowane? tez obstawiam wreszcie ze WG niedomkniety ale tam cos podregulowa to agonia 55 minut temu, przem8 napisał: Z tym stożkiem to chyba trochę lipa, bo nie ma dostępu do powietrza z zewnątrz. Pasuje doprowadzić powietrze tą rurą jak to jest w serii. jest zrobiony otwor przy blotniku czy ktos moze zerknąć na tym forum na wsad i zobaczyc co i jak? 8E0909518AA 0004.Bin
Łukasz13 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Ktoś sie za dużo nie napracował tworząc tego softa...
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 13 minut temu, Łukasz13 napisał: Ktoś sie za dużo nie napracował tworząc tego softa... byl bym Ci wdzieczny jezeli szerzej sie rozpiszesz w temacie
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 No tak jak pisałem wcześniej co było widać w logach, w sofcie afr nie ruszony zostawiony z fabryki, czyli dołem troszke ubogo, powyżej 5 tyś zalewa, zapłon jakoś dziwnie podniesiony na koncu obr, podniesione doładowanie po całości i w zasadzie nic poza tym, chcesz to zrobić dobrze wrzuć serię, poogarniaj bolączki, turbo ładuje troche mało z odpiętą wtyczką od n75, dlatego póżno wstaje, więc albo słabo naciągnieta gruszka albo pęknięte żeliwo...
Pozioo Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Opublikowano 23 Listopada 2018 1 godzinę temu, Łukasz13 napisał: No tak jak pisałem wcześniej co było widać w logach, w sofcie afr nie ruszony zostawiony z fabryki, czyli dołem troszke ubogo, powyżej 5 tyś zalewa, zapłon jakoś dziwnie podniesiony na koncu obr, podniesione doładowanie po całości i w zasadzie nic poza tym, chcesz to zrobić dobrze wrzuć serię, poogarniaj bolączki, turbo ładuje troche mało z odpiętą wtyczką od n75, dlatego póżno wstaje, więc albo słabo naciągnieta gruszka albo pęknięte żeliwo... dzieki. Ty sie zajmujesz strojeniem? moze sie dogadamy jakos na odleglosc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się