Skocz do zawartości
IGNOROWANY

potrzebuje konsultacji 1.8T BFB dłubnięty pod 200


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

kupilem auto ze szwecji, jest kwit ze dłubane przez jakąś szedzką firme. 

czemu go tak podlewa dołem, a potem juz ok? auto ma wstawiony odseparowany stożek, czyżby byl przytkany?
zadnych bledow w ECU, nic nie szarpie, wszystko w normie, tylko chce zarzucic gaz , dlatego ma byc cacy.

b6.png

Opublikowano

Tym podlewaniem dolem bym się nie martwił za bardzo, bardziej bym się martwił późnym wstawaniem turbiny, do tego co się dzieje z mieszanką powyżej 4.5 tys bo tam zalewa i to pewnie kwestia słabego programu, zrób najlepiej komplet logów do odcinki.

Opublikowano

tez na to zwrocilem uwage. ale z drugiej strony nie chce mi sie troche wierzyc, ze zarejestrowana firma ktora daje kwit, gwarancje zrobi taką lipe. poszukam na razie mechanicznych przyczyn. zabity stozek, przytkany kat. i zrobie jeszcze raz logi.

Opublikowano

Słyszę jakiegoś blowoffa spod maski. Moje podejrzenia padają na niego, możliwe że nie trzyma ciśnienia i zalewa auto + turbo nie dopompowuje. Sprawdzeni zrobię logi 

Opublikowano

Podeślesz zdjęcie z pod maski jak wygląda u Ciebie odseparowany stożek? :)

Opublikowano

To robiła ta firma ze Szwecji, jest na to papier 

20181025_070931.jpg

20181025_070929.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

ok wracam. uszczelniony dolot, nowy DV ASO.

1.czemu n75 otwiera klapke przy 2600 pomimo, ze turbina nie osiągnela zadanego cisnienia?
http://vaglogi.pl/log-002_115_118_ShgZW3.html
2. czemu pojawia sie stukowe od 3500rpm? świece?
http://vaglogi.pl/log-003_020_033_R5LhO9t.html
3. ostatni log z odpieta wtyczka od n75. czemu turbina nie osiąga 0,3bara? - moze jej popuscic na sztandze bo jest minimalnie uchylona?
http://vaglogi.pl/log-003_115_118_xSRp27Z.html

 

Edytowane przez Pozioo
Opublikowano

Wklej jeszcze raz liknki bo na tych nie działa

Opublikowano
W dniu 17.11.2018 o 16:13, Tunio napisał:

Wklej jeszcze raz liknki bo na tych nie działa

ale mi otwiera te linki bez problemu, czy to w pracy, czy na laptopie czy na telefonie..

Opublikowano

Jeśli turbo z bfb to słabo wstaje Z odpiętą N-ką mało ładuje albo pęknięta muszla lub coś z klapką WG ,ewentualnie regulacja WG, co do stukowego to na jakim paliwie tankowane?

 

 

Opublikowano

Z tym stożkiem to chyba trochę lipa, bo nie ma dostępu do powietrza z zewnątrz. Pasuje doprowadzić powietrze tą rurą jak to jest w serii.

Opublikowano
1 godzinę temu, Tunio napisał:

Jeśli turbo z bfb to słabo wstaje Z odpiętą N-ką mało ładuje albo pęknięta muszla lub coś z klapką WG ,ewentualnie regulacja WG, co do stukowego to na jakim paliwie tankowane?

 

 

tez obstawiam wreszcie ze WG niedomkniety ale tam cos podregulowa to agonia
 

 

55 minut temu, przem8 napisał:

Z tym stożkiem to chyba trochę lipa, bo nie ma dostępu do powietrza z zewnątrz. Pasuje doprowadzić powietrze tą rurą jak to jest w serii.

jest zrobiony otwor przy blotniku


czy ktos moze zerknąć na tym forum na wsad i zobaczyc  co i jak?
 

8E0909518AA 0004.Bin

Opublikowano

Ktoś sie za dużo nie napracował tworząc tego softa...

Opublikowano

 

13 minut temu, Łukasz13 napisał:

Ktoś sie za dużo nie napracował tworząc tego softa...

byl bym Ci wdzieczny jezeli szerzej sie rozpiszesz w temacie

Opublikowano

No tak jak pisałem wcześniej co było widać w logach, w sofcie afr nie ruszony zostawiony z fabryki, czyli dołem troszke ubogo, powyżej 5 tyś zalewa, zapłon jakoś dziwnie podniesiony na koncu obr, podniesione doładowanie po całości i w zasadzie nic poza tym, chcesz to zrobić dobrze wrzuć serię, poogarniaj bolączki, turbo ładuje troche mało z odpiętą wtyczką od n75, dlatego póżno wstaje, więc albo słabo naciągnieta gruszka albo pęknięte żeliwo...

Opublikowano
1 godzinę temu, Łukasz13 napisał:

No tak jak pisałem wcześniej co było widać w logach, w sofcie afr nie ruszony zostawiony z fabryki, czyli dołem troszke ubogo, powyżej 5 tyś zalewa, zapłon jakoś dziwnie podniesiony na koncu obr, podniesione doładowanie po całości i w zasadzie nic poza tym, chcesz to zrobić dobrze wrzuć serię, poogarniaj bolączki, turbo ładuje troche mało z odpiętą wtyczką od n75, dlatego póżno wstaje, więc albo słabo naciągnieta gruszka albo pęknięte żeliwo...

dzieki. Ty sie zajmujesz strojeniem? moze sie dogadamy jakos na odleglosc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...