Bałtek Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Witam. Ostatnio będąc u mechanika ten powiedział mi złą wiadomość - silnik się kończy. Mówimy o 1.9tdi AHH. Otóż odpalił mój silnik, odkręcił korek oleju i przyłożył rękę i zaczęło tryskać olejem. Powiedział, że pierścienie już puszczają. Dobrą diagnozę wystawił? Jak tak, to jakie koszty mnie czekają? Dodam, że odpalił też drugi silnik tdi i tam tak nie tryskało olejem, w ogóle nie tryskało.
maciejhildek1982 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Witam, może i mechanik ma racje, ale najpierw zmierzyłbym ciśnienie na cylindrach i dopiero wtedy wyrokował co do pierścieni i stanu układu korbowo-tłokowego.
mirek31071977 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Po 1 ile oleju silnik bierze?Między kończącym się,a końcem może być jeszcze kilkadziesiąt tysięcy zrobione
Bałtek Opublikowano 23 Października 2018 Autor Opublikowano 23 Października 2018 Dodam, że teraz z rana przy odpalaniu troszkę dłużej się kreci, i przy ruszaniu do 3 biegu potrafi przydymić na czarno. A z braniem oleju to ciężko powiedzieć, bo z 3 tygodnie temu naruszyłem miskę olejową. I pojawił się także olej w intercoolerze ;/
xork Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) W dolocie oleju trochę zawsze jest , mgłę olejową ciągnie przez turbinę wężykiem od odmy z pokrywy zaw.(tak jest w AJM'ie),no i turbo też idealne nie jest, (ale to pyły chyba ma też zatrzymywać,tak mi się wydaje) Mi dymił jak miałem dziurę w wężu za intercoolerem, podobnie by było gdyby dziura była zaraz za turbiną, po załataniu zupełnie inne auto. Edytowane 23 Października 2018 przez xork
Bałtek Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 No dobra, a przygotujmy się na najgorsze. Faktycznie kończy mi się silnik, jaki przybliżony koszt remontu? I druga sprawa, mam drugi silnik, co z niego mógłbym wykorzystać by ograniczyć koszty?
xork Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 zrób diagnostykę porządną niczego nie zakładaj,czasem bzdura za 30 zeta potrafi wprowadzić apokaliptyczne symptomy...nie ufaj każdemu mechanikowi,powodzenia.
rtty Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Witaj.koszty naprawy nie będą małe.moj kolega miał podobny problem.zdecydowal się na zmianę silnika . Na Pomorzu jest taka firma może i w twoim rejonie również coś takiego jest.chodzi o to ze wymienili mu na inny wyremontowany silnik dając gwarancję na pół roku.stary silnik zatrzymują dla siebie.jezeli wierzyć to kolo zapłacił coś około 2tys. Zawsze to jakieś rozwiązanie , trzeba przekalkulować koszty remontu i wymiany.pozdrawiam.
Hezen Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) Mechanik od siedmiu boleści... jak odma zapchana lub częściowo niedrożna to po odkręceniu korka wlewu oleju będzie sajgon i w takim przypadku wymieniać silnik? Jak wystarczy zrobić porządek z odmą. To taki przykład, niewykluczone że tak może być u Ciebie. Na sam początek jedź do innego mechanika na pomiar kompresji i ciśnienia oleju. To już wiele powie w jakim stanie jest silnik. Edytowane 28 Listopada 2018 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się