Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi BPW Dymienie na wolnych obrotach logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Chciałbym prosić o analizę logów.

W aucie nie ubywa płynu chłodniczego jak również oleju raczej normalne zużycie.

Auto po depnięciu zachowuje się normalnie do dzisiejszego dnia robienia logów. gdy na logach dynamicznych wystąpił błąd

Sobota,27,Październik,2018,18:13:47:00006
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x86
Wersja VCDS: AKP 18.2.1.0
Wersja danych: 20180430 DS287.0
www.vcds.pl


VIN:    Numer rejestracyjny: RLA

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 03G-906-016-BPW.clb
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 KN    HW: 03G 906 016 KN
  Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000SG  9012
           Kodowanie: 0000072
           Kod serwisu: WSC 06325 000 00000
                      VCID: 79F95BE630D9548C66-802C
Znaleziono 1 błąd:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania 
               P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11100000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 269266 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 3570 /min
                    Prędkość: 83.0 km/h
                    Obciążenie: 100.0 %
                    Napięcie: 13.98 V
                    Bity binarnie: 00101000
                    Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar
                    Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar


Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: błędy skasowane

 

 

Ale to wyszło niespodziewanie ponieważ problem zaczął się wcześniej, auto po schodzeniu z obrotów dymiło na jasny biało szary dym, to samo na postoju na światłach itp.

problem nie występuje zawsze.

Dlatego prośba do Was koledzy o jakieś sugestie.

Zamieszczam logi nie które dynamiczne podwójnie przez to że wystąpił bład podczas robienia logów

Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_3DAXT.html
Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_35fR7c.html
Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-004_007_011_259PA0e.html
Grupy 008, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Yfg4Di2.html
Grupy 008, 010: http://vaglogi.pl/log-008_010_ZOID8p.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_u510PV6.html

 

 

Z góry dziękuje za sugestie.

Pozdrawiam

Edytowane przez sylwekc3
Opublikowano

ładnie Ci podpowaida VCDS skąd ten błąd:

Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar
Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar

Mocne przeładowanie. Prawdopodobnie przycina się zmienna geometria turbiny bądź coś z N75/sztangą turbiny. 

13-18-23 zrób statycznie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok jutro zrobię logi statyczne sugerowane przez kamil- vag

dzięki za sugestie. 

Opublikowano

Coś dzieje się na 4 cylindrze, dość wysoka korekcja, zacząłbym od wymiany oringów na pompowtryskach... Z dymieniem można by jeszcze sprawdzić drożność odmy w pokrywie zaworów.

Opublikowano

Odma została przeze mnie sprawdzona i  wygląda na to że jest w pożądku.

 

Opublikowano

To oringi i o wyczyszczenie zmiennej geometrii można by się pokusić.

Opublikowano

Ok dzięki za odpowiedź ....

Pozdrawiam

Opublikowano

@sylwekc3, proszę Cię o pomoc, mam podobny problem w nowym aucie, wlasnie kupiłem vdcs tylko nie potrafię jeszcze zrobic logów. Pomożesz ?

Opublikowano

Kolego you tube 

 

Tam masz Dużo informacji 

Opublikowano (edytowane)

Spróbowałem  zrobić logi.  

Nie wiem czy się udało  :D    Zrobiłem podobne grupy jak kolega w 1 poście

Statyczny:
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_ZSGY4t2.html
Grupy 008, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Xm2C02.html
Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-004_007_011_m3dPEHS.html
Grupy 001, 004, 007: http://vaglogi.pl/log-001_004_007_49G94e.html
Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_Ln58h.html

 

Edytowane przez julo23
Opublikowano

Do poprawy kąt synchronizacji bo jest mocno na plus, ustaw w okolice 0.0 i coś nie tak z PD na 1 cylindrze. Można wymienić o-ringi, ale najpierw ustaw synchronizację bliżej 0 i zrób jeszcze raz grupę 13,18,23 bo korekcje mogą się wtedy zmniejszyć...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A tu filmik z kopcenia.  Dodam że od razu jak odpale to nie kopci,  dopiero jak przejade 1km  to na wolnych zaczyna kopcić,   a przestaje jak się nagrzeje.

Opublikowano

Dam radę zmienić ten kąt sychronizacji ?  Możesz mi podpowiedzieć kolego gdzie to się robi ?  Bo dopiero zaczynam zabawe z tym ustrojstwem.

Opublikowano

Dzięki,  zawsze komuś mogę dać to mi ogarnie, ważne że wiem o co chodzi teraz.

Opublikowano (edytowane)

Nie udało mi się zejść do 0.00   zostałem przy -0.35  ale jak zajechałem do domu to już było  -0.74 

Za to -0.35  wraca jak się doda gazu.

Wrzucam  grupy 13, 18 i 23   do oceny.  korekcje się troche poprawiły.  nie wiem czy dalej  kopci na biało,  sprawdzę jak silnik ostygnie. Mogą byc takie zdjęcia czy zrobic tradycyjne logi ?

46860479_369157190490142_6580719685153587200_n.jpg

46714369_791304257870499_1916564765690298368_n.jpg

46519961_268356097203538_6607554632229060608_n.jpg

46513551_963659793819590_5453021355245043712_n.jpg

46494690_746451969057940_7461549797468536832_n.jpg

Edytowane przez julo23
Opublikowano (edytowane)

Sprawdzam go póki co...  ale wydaje mi się że przestał kopcić na biało. Dziś do pracy średnie spalanie 6,2 L     więc sporo się poprawiło.

Nie jestem pewny czy prawidłowo ustawiłem ten kąt ale skoro jest taki ważny to podjadę do kogoś kto to ogarnia i ustawie zgodnie z instrukcją.  

Ktoś na forum z moich okolic potrafi to zrobić zgodnie ze sztuką ? 

 

Edytowane przez julo23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...