sylwekc3 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Witam Chciałbym prosić o analizę logów. W aucie nie ubywa płynu chłodniczego jak również oleju raczej normalne zużycie. Auto po depnięciu zachowuje się normalnie do dzisiejszego dnia robienia logów. gdy na logach dynamicznych wystąpił błąd Sobota,27,Październik,2018,18:13:47:00006 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x86 Wersja VCDS: AKP 18.2.1.0 Wersja danych: 20180430 DS287.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: RLA -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BPW.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000SG 9012 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 06325 000 00000 VCID: 79F95BE630D9548C66-802C Znaleziono 1 błąd: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 269266 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 3570 /min Prędkość: 83.0 km/h Obciążenie: 100.0 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 00101000 Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar Kody gotowości: 0 0 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: błędy skasowane Ale to wyszło niespodziewanie ponieważ problem zaczął się wcześniej, auto po schodzeniu z obrotów dymiło na jasny biało szary dym, to samo na postoju na światłach itp. problem nie występuje zawsze. Dlatego prośba do Was koledzy o jakieś sugestie. Zamieszczam logi nie które dynamiczne podwójnie przez to że wystąpił bład podczas robienia logów Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_3DAXT.html Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_35fR7c.html Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-004_007_011_259PA0e.html Grupy 008, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Yfg4Di2.html Grupy 008, 010: http://vaglogi.pl/log-008_010_ZOID8p.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_u510PV6.html Z góry dziękuje za sugestie. Pozdrawiam Edytowane 28 Października 2018 przez sylwekc3
kamil-vag Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 ładnie Ci podpowaida VCDS skąd ten błąd: Ciśnienie rzecz.: 2366.4 mbar Ciśnienie rzecz.: 2590.8 mbar Mocne przeładowanie. Prawdopodobnie przycina się zmienna geometria turbiny bądź coś z N75/sztangą turbiny. 13-18-23 zrób statycznie 1
sylwekc3 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 Ok jutro zrobię logi statyczne sugerowane przez kamil- vag dzięki za sugestie.
sylwekc3 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Opublikowano 29 Października 2018 Zrobiłem logi statyczne oto i one; Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_a8Z4Rs5.html
kamil-vag Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Coś dzieje się na 4 cylindrze, dość wysoka korekcja, zacząłbym od wymiany oringów na pompowtryskach... Z dymieniem można by jeszcze sprawdzić drożność odmy w pokrywie zaworów.
sylwekc3 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Opublikowano 29 Października 2018 Odma została przeze mnie sprawdzona i wygląda na to że jest w pożądku.
kamil-vag Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 To oringi i o wyczyszczenie zmiennej geometrii można by się pokusić.
sylwekc3 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Opublikowano 29 Października 2018 Ok dzięki za odpowiedź .... Pozdrawiam
julo23 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 @sylwekc3, proszę Cię o pomoc, mam podobny problem w nowym aucie, wlasnie kupiłem vdcs tylko nie potrafię jeszcze zrobic logów. Pomożesz ?
sylwekc3 Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Opublikowano 3 Listopada 2018 Kolego you tube Tam masz Dużo informacji
julo23 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Spróbowałem zrobić logi. Nie wiem czy się udało Zrobiłem podobne grupy jak kolega w 1 poście Statyczny: Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_ZSGY4t2.html Grupy 008, 010, 011: http://vaglogi.pl/log-008_010_011_Xm2C02.html Grupy 004, 007, 011: http://vaglogi.pl/log-004_007_011_m3dPEHS.html Grupy 001, 004, 007: http://vaglogi.pl/log-001_004_007_49G94e.html Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_Ln58h.html Edytowane 3 Listopada 2018 przez julo23
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Do poprawy kąt synchronizacji bo jest mocno na plus, ustaw w okolice 0.0 i coś nie tak z PD na 1 cylindrze. Można wymienić o-ringi, ale najpierw ustaw synchronizację bliżej 0 i zrób jeszcze raz grupę 13,18,23 bo korekcje mogą się wtedy zmniejszyć... 1
julo23 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 A tu filmik z kopcenia. Dodam że od razu jak odpale to nie kopci, dopiero jak przejade 1km to na wolnych zaczyna kopcić, a przestaje jak się nagrzeje. video-1541240775.mp4
julo23 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Dam radę zmienić ten kąt sychronizacji ? Możesz mi podpowiedzieć kolego gdzie to się robi ? Bo dopiero zaczynam zabawe z tym ustrojstwem.
kamil-vag Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Jak masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice: https://a4-klub.pl/topic/47585-tdi-pd-ustawianie-kąta-synchronizacji/ 1
julo23 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Dzięki, zawsze komuś mogę dać to mi ogarnie, ważne że wiem o co chodzi teraz.
julo23 Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Nie udało mi się zejść do 0.00 zostałem przy -0.35 ale jak zajechałem do domu to już było -0.74 Za to -0.35 wraca jak się doda gazu. Wrzucam grupy 13, 18 i 23 do oceny. korekcje się troche poprawiły. nie wiem czy dalej kopci na biało, sprawdzę jak silnik ostygnie. Mogą byc takie zdjęcia czy zrobic tradycyjne logi ? Edytowane 24 Listopada 2018 przez julo23
julo23 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Sprawdzam go póki co... ale wydaje mi się że przestał kopcić na biało. Dziś do pracy średnie spalanie 6,2 L więc sporo się poprawiło. Nie jestem pewny czy prawidłowo ustawiłem ten kąt ale skoro jest taki ważny to podjadę do kogoś kto to ogarnia i ustawie zgodnie z instrukcją. Ktoś na forum z moich okolic potrafi to zrobić zgodnie ze sztuką ? Edytowane 26 Listopada 2018 przez julo23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się