Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B6 Avant Nogaro blue


Kubiszer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ? Ostatnio miałem przyjemność udostępnić Eskę do kanału YouTube. Prowadzony przez miłego człowieka z pasją, daje nam wgląd na krótkie recenzje o samochodach, Jako, że kanał się jeszcze  rozwija, dajmy szansę młodym talentom na realizację swoich marzeń i celów. Zachęcam do subskrybcji. Zapraszam i oceńcie sami

 

 

Edytowane przez Kubiszer
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie. Tego lata postanowiłem wyjąć silnik i porobić wszystko co należy. Nowy rozrząd, regeneracja osprzętu, uszczelnianie, czyszczenie, wymiana płynów i olejów także w skrzyni biegów. Można powiedzieć pelen serwis ??

FB_IMG_1632240164120.jpg

IMG-20210817-WA0017.jpg

IMG-20210817-WA0011.jpg

IMG-20210817-WA0007.jpg

FB_IMG_1632240070658.jpg

FB_IMG_1632240043046.jpg

FB_IMG_1632240029096.jpg

FB_IMG_1632240094138.jpg

FB_IMG_1632240124200.jpg

FB_IMG_1632240130830.jpg

FB_IMG_1632240152013.jpg

FB_IMG_1632240056129.jpg

FB_IMG_1632240080660.jpg

IMG-20210814-WA0035.jpg

IMG-20210814-WA0016.jpg

FB_IMG_1632240015483.jpg

IMG_20210820_121307.jpg

IMG_20210820_120745.jpg

Edytowane przez Kubiszer
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dekiel 13 napisał:

 

Auto rozumiem ma u Ciebie  dożywocie ?... :cool1:

Raczej tak, przynajmniej do póki będą części osiągalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.05.2020 o 18:10, Kubiszer napisał:

Witam. Długo to trwało ale od dziś jeździmy. Jestem bardzo zadowolony z efektu i na tym projekcie hamulców już koniec

Pozdrawiam grupę ?

IMG_20200524_142902_720.jpgDSC04992.JPGDSC05003.JPGDSC04997.JPGIMG_20200524_142703_064.jpg

IMG_20200524_143136_225.jpg

 

Piękne auto i potężne heble. Nigdy Ci go nie zabraknie:thumbup1: Tył pod ręczny na zacisku z S4 i jakie jarzmo? Custom czy S6 C7? Przedni zacisk idealnie wypełnia felgę. Ogromny + za tarcze z alu dzwonami:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Wandej napisał:

Piękne auto i potężne heble. Nigdy Ci go nie zabraknie:thumbup1: Tył pod ręczny na zacisku z S4 i jakie jarzmo? Custom czy S6 C7? Przedni zacisk idealnie wypełnia felgę. Ogromny + za tarcze z alu dzwonami:kox:

Dziękuję ? Na tyle jest czterotloczek Brembo z Porsche Panamera i ręczny dodatkowy z VW Phaeton również aluminiowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kubiszer napisał:

Dziękuję ? Na tyle jest czterotloczek Brembo z Porsche Panamera i ręczny dodatkowy z VW Phaeton również aluminiowy 

A jarzmo kojarzysz z czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wandej napisał:

A jarzmo kojarzysz z czego?

Jarzmo również z tego samego Phaetona. Cały zacisk z jarzmem jest od tarczy 280 mm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zadbana esa, aż się miło patrzy! Jaki był cel takich ogromnych hebli? Wiadomo, że kto bogatemu zabroni, ale aż tak ostro jeździsz, że ori 345/400 sie okazały za małe? Pozdrówki! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, artroskk napisał:

Ale zadbana esa, aż się miło patrzy! Jaki był cel takich ogromnych hebli? Wiadomo, że kto bogatemu zabroni, ale aż tak ostro jeździsz, że ori 345/400 sie okazały za małe? Pozdrówki! :)

Dziękuję? Cel dużych hebli był taki aby auto nabrało sportowego wyglądu. Nie tuninguje karoserii ani środka, bo tam już wszystko jest. We wcześniejszych moich autach też bawiłem się z dużymi heblami. Lubię ten widok w dużym kole. Druga sprawa hamowanie to teraz bajka. Jeśli auto waży ponad 1600 kilo plus rodzina w środku i jedziesz  np. 180km/h to nie ważne ile masz koni pod maską jeśli trzeba gwałtownie hamować. Cenię sobie ten komfort 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubiszer wiadomo, że im większe tym lepsze, tak tylko kminiłem czy do sportowej jazdy czy nie :) Nie chcę myśleć nawet jaka przepaść jest między moimi 312/255, ale też niedługo pójdę w 320/288, potem 345/300, małymi kroczkami do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@artroskk czesem to i się pojeździ na sportowo, bo po to między innymi  ta zabawka jest. Dzięki też takim hamulcom można sobie pozwolić na więcej. Jak chcesz robić heble to lepiej docelowo, chyba, że lubisz się bawić i eksperymentować jak ja. W każdym razie powodzenia w modach i by się elegancko sprawowały ??

Edytowane przez Kubiszer
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubiszer chciałem docelowo, ale niestety fundusze nie pozwolą, a wsadzać heble za parę tysięcy do fury za 10k mija się z celem. Trzeba mierzyć siły na zamiary i tak żeby to miało ekonomiczny sens :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, artroskk napisał:

 chciałem docelowo, ale niestety fundusze nie pozwolą, a wsadzać heble za parę tysięcy do fury za 10k mija się z celem. Trzeba mierzyć siły na zamiary i tak żeby to miało ekonomiczny sens

myślę że dla pasjonaty to kwesta indywidualna już i raczej nie ma co dyskutować... każdy z nas w swoich wozach na pewno więcej niż raz zrobił coś co się mijało z ekonomią czy opłacalnością porównując to do wartości samochodu ....

Mi na B6 nie jest szkoda ani złotówki ... Nawet jak coś jest na wyrost. Auto daje mi satysfakcje i stojąc obok rocznego audi nie czuje się ani trochę zawstydzony. 

 

BTW super podejście widzę że mamy podobne podejście :) Hebel z tyłu sztosik.... będę musiał wsadzić też coś męskiego do kmpl u siebie  ...

 

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DarekS4 to znaczy ja bardziej mówiłem o swojej, że do mojego gniota za 10k nie ma sensu dawac takich hebli, które prawie przerosną koszt auta, bo sztuka Kubiszera wręcz na to zasługuje, zadbana i w ogóle... Niejedna B6 nie ma podjazdu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...