Michu1996 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 2 minuty temu, Kubiszer napisał: Zapraszam na film z udziałem mojej Eski Takie filmy to ja mogę oglądać
Kubiszer Opublikowano 7 Września 2020 Autor Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) Witam ? Ostatnio miałem przyjemność udostępnić Eskę do kanału YouTube. Prowadzony przez miłego człowieka z pasją, daje nam wgląd na krótkie recenzje o samochodach, Jako, że kanał się jeszcze rozwija, dajmy szansę młodym talentom na realizację swoich marzeń i celów. Zachęcam do subskrybcji. Zapraszam i oceńcie sami Edytowane 7 Września 2020 przez Kubiszer 2
Kubiszer Opublikowano 21 Września 2021 Autor Opublikowano 21 Września 2021 (edytowane) Witam po dłuższej przerwie. Tego lata postanowiłem wyjąć silnik i porobić wszystko co należy. Nowy rozrząd, regeneracja osprzętu, uszczelnianie, czyszczenie, wymiana płynów i olejów także w skrzyni biegów. Można powiedzieć pelen serwis ?? Edytowane 21 Września 2021 przez Kubiszer 1
dekiel 13 Opublikowano 21 Września 2021 Opublikowano 21 Września 2021 Profi podejście do tematu. Auto rozumiem ma u Ciebie dożywocie ?...
Kubiszer Opublikowano 21 Września 2021 Autor Opublikowano 21 Września 2021 2 minuty temu, dekiel 13 napisał: Auto rozumiem ma u Ciebie dożywocie ?... Raczej tak, przynajmniej do póki będą części osiągalne ?
Wandej Opublikowano 21 Września 2021 Opublikowano 21 Września 2021 W dniu 24.05.2020 o 18:10, Kubiszer napisał: Witam. Długo to trwało ale od dziś jeździmy. Jestem bardzo zadowolony z efektu i na tym projekcie hamulców już koniec Pozdrawiam grupę ? Piękne auto i potężne heble. Nigdy Ci go nie zabraknie Tył pod ręczny na zacisku z S4 i jakie jarzmo? Custom czy S6 C7? Przedni zacisk idealnie wypełnia felgę. Ogromny + za tarcze z alu dzwonami
Kubiszer Opublikowano 21 Września 2021 Autor Opublikowano 21 Września 2021 37 minut temu, Wandej napisał: Piękne auto i potężne heble. Nigdy Ci go nie zabraknie Tył pod ręczny na zacisku z S4 i jakie jarzmo? Custom czy S6 C7? Przedni zacisk idealnie wypełnia felgę. Ogromny + za tarcze z alu dzwonami Dziękuję ? Na tyle jest czterotloczek Brembo z Porsche Panamera i ręczny dodatkowy z VW Phaeton również aluminiowy
Wandej Opublikowano 21 Września 2021 Opublikowano 21 Września 2021 Teraz, Kubiszer napisał: Dziękuję ? Na tyle jest czterotloczek Brembo z Porsche Panamera i ręczny dodatkowy z VW Phaeton również aluminiowy A jarzmo kojarzysz z czego?
Kubiszer Opublikowano 21 Września 2021 Autor Opublikowano 21 Września 2021 4 minuty temu, Wandej napisał: A jarzmo kojarzysz z czego? Jarzmo również z tego samego Phaetona. Cały zacisk z jarzmem jest od tarczy 280 mm
artroskk Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 Ale zadbana esa, aż się miło patrzy! Jaki był cel takich ogromnych hebli? Wiadomo, że kto bogatemu zabroni, ale aż tak ostro jeździsz, że ori 345/400 sie okazały za małe? Pozdrówki!
Kubiszer Opublikowano 22 Września 2021 Autor Opublikowano 22 Września 2021 33 minuty temu, artroskk napisał: Ale zadbana esa, aż się miło patrzy! Jaki był cel takich ogromnych hebli? Wiadomo, że kto bogatemu zabroni, ale aż tak ostro jeździsz, że ori 345/400 sie okazały za małe? Pozdrówki! Dziękuję? Cel dużych hebli był taki aby auto nabrało sportowego wyglądu. Nie tuninguje karoserii ani środka, bo tam już wszystko jest. We wcześniejszych moich autach też bawiłem się z dużymi heblami. Lubię ten widok w dużym kole. Druga sprawa hamowanie to teraz bajka. Jeśli auto waży ponad 1600 kilo plus rodzina w środku i jedziesz np. 180km/h to nie ważne ile masz koni pod maską jeśli trzeba gwałtownie hamować. Cenię sobie ten komfort
artroskk Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 @Kubiszer wiadomo, że im większe tym lepsze, tak tylko kminiłem czy do sportowej jazdy czy nie Nie chcę myśleć nawet jaka przepaść jest między moimi 312/255, ale też niedługo pójdę w 320/288, potem 345/300, małymi kroczkami do przodu
Kubiszer Opublikowano 22 Września 2021 Autor Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) @artroskk czesem to i się pojeździ na sportowo, bo po to między innymi ta zabawka jest. Dzięki też takim hamulcom można sobie pozwolić na więcej. Jak chcesz robić heble to lepiej docelowo, chyba, że lubisz się bawić i eksperymentować jak ja. W każdym razie powodzenia w modach i by się elegancko sprawowały ?? Edytowane 22 Września 2021 przez Kubiszer 1
artroskk Opublikowano 22 Września 2021 Opublikowano 22 Września 2021 @Kubiszer chciałem docelowo, ale niestety fundusze nie pozwolą, a wsadzać heble za parę tysięcy do fury za 10k mija się z celem. Trzeba mierzyć siły na zamiary i tak żeby to miało ekonomiczny sens 1
DarekS4 Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 (edytowane) 14 godzin temu, artroskk napisał: chciałem docelowo, ale niestety fundusze nie pozwolą, a wsadzać heble za parę tysięcy do fury za 10k mija się z celem. Trzeba mierzyć siły na zamiary i tak żeby to miało ekonomiczny sens myślę że dla pasjonaty to kwesta indywidualna już i raczej nie ma co dyskutować... każdy z nas w swoich wozach na pewno więcej niż raz zrobił coś co się mijało z ekonomią czy opłacalnością porównując to do wartości samochodu .... Mi na B6 nie jest szkoda ani złotówki ... Nawet jak coś jest na wyrost. Auto daje mi satysfakcje i stojąc obok rocznego audi nie czuje się ani trochę zawstydzony. BTW super podejście widzę że mamy podobne podejście Hebel z tyłu sztosik.... będę musiał wsadzić też coś męskiego do kmpl u siebie ... Edytowane 23 Września 2021 przez DarekS4 1
artroskk Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 @DarekS4 to znaczy ja bardziej mówiłem o swojej, że do mojego gniota za 10k nie ma sensu dawac takich hebli, które prawie przerosną koszt auta, bo sztuka Kubiszera wręcz na to zasługuje, zadbana i w ogóle... Niejedna B6 nie ma podjazdu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się