Krzy0 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam,mam do was pytanie.Mam B5 1Z po chiptuningu (110/268) i czy jak teraz wymienie wtryski od np.AFN to czy wystarczy poprawic dawke paliwa czy trzeba zrobic caly nowy program.
Iverson Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 musisz zrobić program , a turbawki od awx'a nie chcesz do tego dołożyć??
Reggi Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 To taka robota od pupy strony..najpierw sie powinno zainstalować zabawki a później na program
Krzy0 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Wiem ale tak jakos wyszło,apetyt rosnie w miare jedzenia co do turbo to na razie nie bo musial bym kompa zmieniac
Krzy0 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 No wtryski od AHF juz do mnie jada zobaczymy jak to bedzie chodzic
mcm Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala
Krzy0 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków?
mcm Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków? 20 KM
Krzy0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 A powiedzcie bo mi dzisiaj kolega mówil ze powinienem wypalic nowe (miedziane) podkładki pod wtryski czy tak mam zrobic czy zalozyc tak jak idą ze sklepu?
Rogalotti Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu. Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu. Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek Witek odkręcaliśmy razem z właścicielem tą głowice i o dziwo nie wywalilo za bardzo dziur
Dev Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek który to? jesli wolno......
jaro4444 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 który to? jesli wolno..... Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle.
Krzy0 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Dzieki za odpowiedz jak juz bede mial zalozone nowe wtryski i ewentualna korekte programu to powiem co i jak mysle ze wykres z hamowni tez bedzie
Dev Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 który to? jesli wolno..... Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle. a niby dlaczego nie, hm? bedzie wiadomo kogo omijać szerokim łukiem
Krzy0 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 Dzisiaj postanowilem wywalic katalizator (jeszcze przed wtryskami)i powiem ze sie oplacalo autko lepiej reaguje na gaz(lepiej sie zbiera i w koncu bez problemu przekracza 3 tyś obr.) nie dymi! z czego jestem bardzo zadowolony troszeczke bardziej ale tylko troche turbo slychac i jak tak na postoju przegazuje to troche z konowek wydechu jak bezyna chodzi.Dodam ze katalizator wyglądał na zdrowy podłączałem go do kompresora i spoko przelatywalo przez niego powietrze ale jednak bez niego lepiej chodzi,zostala tylko pusta puszka po nim [br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 21:58_________________________________________________Wlasnie wymieniłem wtryski poszło gładko,wrażenia były lepsze po wybiciu kata nisz po wymianie wtrysków no ale zobaczymy jade we wtorek albo srode na poprawe softu moze bedzie lepiej [br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 14:38_________________________________________________No i stało sie 130Ps/315Nm co i jak opisze wieczorkiem i w innym dziale+wykres z hamowni
Iverson Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Kreska na spocie w sobotę , na wisłostradzie
Krzy0 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 :>[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 14:34_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/wykresy_po_modyfikacjach_projekty_modyfikowanych_aut/b5_1z_po_raz_drugi-t69916.0.html;new
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się