Peci84 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) A4 b7 1.8T quattro bfb 163konie 2005r. 85000tys km przebiegu. DEFA. Ksenony samopoziomujące, podgrzewane fotele, DRL Felgi 18 cali - będą do sprzedania Zawieszanie s-line A tak to bieda edyszyn. plany jakies są ale się zobaczy. Napewno chciał bym felgi 19 cali parę dodatków z zewnątrz Sprężyny obniżające (jakie polecacie?) podniesienie mocy: wtryski (i tu pytanko wtryski z BEX czy z S3 czy może jeszcze coś innego polecacie) fmic (jaki polecacie żeby nie był za duży ani za mały proszę o jakieś podpowiedzi albo linki aukcji) turbo DP strojenie (gdzie w Małopolsce polecacie może jakas firma w krakowi? ) Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Peci84
Adam87 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Fajny sedanik Gratulacje zakupu.. Daj jakieś fotki ze środka i więcej co ma itd.. Edytowane 8 Listopada 2018 przez Adam87
Peci84 Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Opublikowano 8 Listopada 2018 No do twojego to mi brakuje jeszcze lat świetlnych
Adam87 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Na spokojnie To kiedy z czymś startujesz???
jacek70 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Fajna fura . Niespotykane felgi . ?
Peci84 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) Auto kupiłem w szwecji dlatego felgi troche niespotykane i przebieg niski jak na lata. Z modami myślę ruszyć na wiosnę no powoli będę działał na początek napewno zmienie sprężyny w zawieszeniu na jakieś niższe, felgi 19" i myślę że będę chciał podnieść moc. Zobaczymy Edytowane 10 Listopada 2018 przez Peci84
Adam87 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 No to życzę powodzenia i czekamy na efekty
Peci84 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 Jakie sprężyny obniżające polecacie do zawieszenia s-line
Shiver Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Jak nazywają sie te płyty betonowe na których stoi samochod?
Peci84 Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 Nie wiem. Płyty betonowe z dziurami
Harbonnet Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Gratuluję zakupu. Życzę szerokości i bezawaryjności. Niech samochód służy.
Peci84 Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Proszę o jakieś podpowiedzi odnośnie pytań. Pozdrawiam
Adam87 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Najlepiej H&R, weitec lub eibach.. Ale dokładniej to już może ktoś się wypowie ten kto używa... ja raczej zmienie na weitec od @karol1981.. myśle, że czekają na mnie
RysiekKSC Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Pytasz o same sprężyny, ale nie napisałeś o ile chcesz obniżyć auto. Jeżeli więcej niż -30 czy tam -35 to amory też będą do wymiany. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo raz że serie wtedy szybko wykończysz, a dwa będzie "lekko" bujać.
Peci84 Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 1 godzinę temu, RysiekKSC napisał: Pytasz o same sprężyny, ale nie napisałeś o ile chcesz obniżyć auto. Jeżeli więcej niż -30 czy tam -35 to amory też będą do wymiany. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo raz że serie wtedy szybko wykończysz, a dwa będzie "lekko" bujać. No myślałem o -40 -50 cos kolo tego amorki mam jakieś czerwone ale chyba seryjne choć auto jest dość twarde.
komoornik Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Czyli pewnie sportowy zawias. Podaj VIN to się sprawdzi.
RysiekKSC Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Z tego co widzę na olx czy allegro to s line ma czerwone amory.... Kit eibacha wyjdzie Cię praktycznie tyle samo co dobrej jakości gwint, więc sam musisz zdecydować. Ja bym brał gwint. Jak te -50 będzie dla Ciebie za wysoko zawsze możesz skręcić niżej, a i ewentualnie łatwiej będzie odsprzedać niż kit.
kamelus_ Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Dobrze prawi. Mialem różne kity od Eibacha przez H&R i jak w końcu kupilem gwint to stwierdziłem że jest to najlepsze rozwiązanie. Dlatego w nowym aucie nawet nie myślałem o sprężynach. Od razu wleciał gwint. Polecam.
RysiekKSC Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 A jeżeli myślisz że na gwincie będzie beton, bo i takie dziwne teorie słyszałem, to chyba większość osób napiszę Ci że to gówno prawda. Mnie szczerze mówiąc wygodniej jeździ się na gwincie niż na kicie. W astrze miałem sprężyny eibach'a i amory koni z regulacją twardości, a komfort był gorszy niż na gwincie
Peci84 Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 A jaki gwint polecacie?? ja miałem kiedyś w civicu ap i nie narzekalem w sumie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się