Marecki12 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) cześć, Czy jak usunę katy i wstawię w puszki rur przelotowe to dźwięk pracy silnjika nie będzie żenujący? polecacie kogoś z podlaskiego żeby to ogarnąć?? sondy itp ? silnik asn 3.0 + lpg Edytowane 11 Listopada 2018 przez Marecki12 nie kompletne info
rogigor Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Mam o tym cały wątek tutaj - KLIK Tu masz porównanie. Z prostymi rurami zamiast katalizatorów: Tutaj z tłumikami w obudowie katalizatorów: ( te o - https://allegro.pl/tlumik-w-obudowie-katalizatora-awg-owal-60mm-i6944057597.html )
mirek31071977 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 18 godzin temu, Marecki12 napisał: cześć, Czy jak usunę katy i wstawię w puszki rur przelotowe to dźwięk pracy silnjika nie będzie żenujący? polecacie kogoś z podlaskiego żeby to ogarnąć?? sondy itp ? silnik asn 3.0 + lpg Żenujące,to jest to,co chcesz zrobić.Czemu chcesz usunąć?
Marecki12 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Opublikowano 12 Listopada 2018 słyszałem, że katy mogą spowodować przegrzaniem się bloków silnika.
mirek31071977 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Jaki strażnik teksasu?A masz jakieś błędy?Wali check?Auto muł itd.Masz je zapchane?Czy sobie chcesz wyciąć,bo tak.To jedna z wersji na pękające bloki,że przez katy,jak niesprawne.Jest coś takiego,jak komp i sprawdzenie błędów.Test sprawności katów też można zrobić.Tylko trochę poszukać na forum.Wszystko jest.Nie wiem,może się nie znam,ale jak coś się psuje,to się wymienia i tyle.A jeśli masz katy sprawne,to w ogóle nie widzę powodu żebyś je miał usuwać.
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) 9 godzin temu, mirek31071977 napisał: Nie wiem,może się nie znam,ale jak coś się psuje,to się wymienia i tyle Dobrze prawisz kolego, ja wymieniłem jeden swego czasu... rogigor: Na pierwszym filmiku piękny efekt poloneza... ? Edytowane 13 Listopada 2018 przez BeyerBrown
Marecki12 Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 czytałem, że to pomaga bloki nie grzeją się tak mocno, pytam czysto informacyjnie. mam 2 pytanie: W ASN termostat otwiera sie przy 92 stopniach C, czy jest szansa zmienić aby otwierał się np przy 87 stopniach C ? ??
BeyerBrown Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Miałem wszystko fabryczne u siebie, łącznie z katalizatorami, silnik nie raz kręciłem pod czerwone pole, bywało, że olej w misce gotowałem do 115-120st.C i przez 6 lat eksploatacji jakoś na silniku nie zrobiło to wrażenia, nie wiem skąd to przekonanie, że tej konstrukcji ciepło szkodzi? To nie V8 4.2 który gubi moc gdy się zagrzeje... Druga sprawa, to fakt, że robocza temperatura płynu chłodzącego w nim to 104-110st.C (wskazówka na szafie stojąca na 90st.C to ściema) i w żaden sposób nie wpływa to negatywnie na jego pracę , po choinkę więc to januszowanie z termostatem? Edytowane 27 Listopada 2018 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się