Insanekielek Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Witam nie mam pojęcia i bardzo mnie to nurtuje. Obudowa filtra powietrza w 1.9tdi avf w stronę kabiny wystaje jakby wyjście na jakąś rurkę, przez nią pryska delikatnie olejem silnikowym,zrobiłem tym autem 7 tys km po wymianie oleju nic nie dolewam nic też nie ubyło, sa to mililitry dosłownie jedzie dobrze pracoje równo nie kopci wcale. Czy tam powinno coś być podłączone? Z kad ten olej? Edytowane 16 Listopada 2018 przez Insanekielek
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Może jakieś zdjęcie tego tajemniczego króćca ? Z tego co kojarzę to jest tam chyba króciec o średnicy ok 4 mm z którego przefiltrowane powietrze o ciśnieniu atmosferycznym, pobierają zaworki podciśnieniowe . Ale jak nic nie jest tam podłączone to skąd tam ma się pojawić olej ? 1
Insanekielek Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 Wrzuciłem foto. Na oko rurka ma około 8mm
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Tak, to króciec dla przewodu idącego z zaworków podciśnienia... Jakoś sobie nie mogę wyobrazić co musiało by się stać z silnikiem by tędy oliwa zaiwaniała Cyba że odma mocno przepuszcza olej a na którymś z cylindrów jest nie domykający się lub wypalony zawór ssący , co by powodowało cofkę towaru z odmy do puszki filtra .... Pokaż jak wygląda wkład filtra powietrza i wnętrze puszki filtra 1
Insanekielek Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) Ok okazało się że filtr jak i obudowa są czyste a króciec zaslepiony. Egr jest przyczyną. Czy może być zaphany jest też możliwość że to to małe coś od gaszenia silnika. Plan jest taki czyszczę egr czyszczę odme i sprawdzam rury powietrza od turbo czy nie pluje olejem. Edytowane 17 Listopada 2018 przez Insanekielek
piotrsob1 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 6 godzin temu, Insanekielek napisał: Ok okazało się że filtr jak i obudowa są czyste a króciec zaslepiony. Egr jest przyczyną. Czy może być zaphany jest też możliwość że to to małe coś od gaszenia silnika. Plan jest taki czyszczę egr czyszczę odme i sprawdzam rury powietrza od turbo czy nie pluje olejem. Czyli norma, EGR albo uszczelnienie rury do niego dochodzącej leje olejem na około Obmyj lub wyczyść okolicę EGR-a , pojeździj trochę i będziesz wiedział w którym dokładnie miejscu jest problem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się