Tunio Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam silnik bfb po przekładce z bex między innymi DP, wtryski 320cc,IC drugi,no i turbo z nowym corasem firmy melett. Problem w tym ze późno wstaje. Proszę o ocenę logów. http://www.vaglogi.pl/log-115_118_313Qe8.html z odpiętym n75 http://www.vaglogi.pl/log-118_115_U73QW.html ze zdjętym wężykiem z gruszki od wastegate http://www.vaglogi.pl/log-118_7Ed6Bx.html
cysiek18 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Można by trochę podkręcić klapkę wg, żeby trochę lepiej wstawało.
Tunio Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Zastanawia mnie czy n75 cos nie miesza bo z odłączonym wezykiem od wastegate przy 2200rpm mam 1450mbar a przy podłączeniu fabrycznym mam przy 2200rpm 1320 mbar.
Tunio Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Tu link z pierwszej jazdy z odpietym wężykiem od wastegate http://vaglogi.pl/log-003_115_118_HI8f0nY.html W porzednim linku bylo z drugiej jazdy chyba coś pusciło bo tu do 2.5 mbara daje
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Nie widzę powodu żeby ruszać sztanga.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Po wymianie N-ki logi 3 i 4 bieg http://www.vaglogi.pl/log-115_118_QVo02.html Nie wiem co zrobić z regulacją lpg bo na logach jest bogato a na 32 kanale w krotko i długo terminowe na ubogo 2,3 procent. http://www.vaglogi.pl/log-002_033_3183D.html
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 16 minut temu, Tunio napisał: Nie wiem co zrobić z regulacją lpg bo na logach jest bogato a na 32 kanale w krotko i długo terminowe na ubogo 2,3 procent. Przy pełnym bucie mogą być inne korekty niż przy normalnej jeździe. Lpg i tak do regulacji obowiązkowo. Kanał 32 to tylko korekty długoterminowe, bieg jałowy i pod obciążeniem.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 21 minut temu, przem8 napisał: Przy pełnym bucie mogą być inne korekty niż przy normalnej jeździe. Lpg i tak do regulacji obowiązkowo. Kanał 32 to tylko korekty długoterminowe, bieg jałowy i pod obciążeniem. No ok ale jak ustawie na logach ze bedzie ok to na długo terminowych bedzie mocno na ubogo i będzie zwiekszac czas wtrysku czy się myle?
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Gaz ustawiasz głównie z podglądem korekt krótkoterminowych w trakcie jazdy i jeśli wykonasz to dokładnie przy różnych obciążeniach, a nie tylko z butem w podłodze to będziesz miał poprawne korekty długo- i krótkoterminowe, a dzięki szerokopasmówce w tych silnikach można zrobić to dość sprawnie, nawet będąc świeżakiem. Edytowane 22 Listopada 2018 przez przem8
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Dzięki w takim razie spróbuję to lepiej ustawic .
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Teraz ładuje ok. mozesz mi powiedziec czemu uwazasz ze jego turbo laduje ok skoro po logach widze ze doladowanie zaczyna sie pokrywac z oczekiwanym dopiero przy 2800 obr. to normalne w w BEX / BFB?
Łukasz13 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Z odpiętym wężykiem z wg wstaje tak samo jak teraz w logach, więc jest ok. Edytowane 22 Listopada 2018 przez Łukasz13
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 26 minut temu, Łukasz13 napisał: Z odpiętym wężykiem z wg wstaje tak samo jak teraz w logach, więc jest ok. ale gdyby np byla nieszczelna muszla lub uchylona klapka Wg ( bo ktos zle wyregulowacl)? to tak czy siak czy z n75 czy bez przewodu na gruszce bedzie pozno wstawac. mi sie wydaje ze nie ma co na to patrzec.
Łukasz13 Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Mi się wydaje że nie czytasz tematu od początku i wyciągasz błędne wnioski.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 5 minut temu, Pozioo napisał: ale gdyby np byla nieszczelna muszla lub uchylona klapka Wg ( bo ktos zle wyregulowacl)? to tak czy siak czy z n75 czy bez przewodu na gruszce bedzie pozno wstawac. mi sie wydaje ze nie ma co na to patrzec.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Zrób u siebie loga z odpiętym wężykiem od gruszki WG i będziesz widzial jak budzi sie twoje turbo. Bo wnioskuję ze do tego nawiązujesz.
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 ja tu sie nie zamierzam mądrzyc w zaden sposob. zawsze z checia dowiem sie czegos nowego. no wlasnie nawiazuje do tego, ze jezeli z n75 turbo pozno wstaje lub z odpietym wezykiem od gruszki tez pozno wstaje to problem jest mechaniczny i tak jak wyzej napisalem , moze byc nieszczelnamuszla po stronie goracej lub klapka WG jest niedomknieta, bo np ktos na sztandze podkrecil jej za mocno i jest skrajnie uchylona. czyz nie tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się