domel-x Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 witam wszystkich mam maly problemik z odpalaniem motoru nawet jak jest cieply ,musze chwile pokrecic aby odpalil ,a stalo sie to po wymianie uszczelki pod gowica,rozrzadu,paskow,swiec i turbiny. Co mogli tam popsuc ? bo chyba sami niewiedza co jest grane,jak wziolem auto to najechali ponad 100km ,za calosc zaplacilem 1600zl (turbo moje) naprawiałem w Inowrocławiu w warsztacie MOTO-JACA !
YATES Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Miałem podobnie.Sprawdz czujnik położenia wałka rozrządu VAG-iem.
Gość zdeniu Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 jak sam zauważyłeś mialeś wymieniany rozrząd tak więc najprawdopodobniej po tym trzeba by sprawdzić kąt wtrysku
Wihajster Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 wracaj do mechaniora i niech naprawi co zepsoł czyli kąt wtrysku
spanky Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 kat wtrysku do ustawienia ...... :exclaim:
baskecior Opublikowano 18 Marca 2007 Opublikowano 18 Marca 2007 Kąt wtrysku do ustawienia i mechanik do opie....nia.
domel-x Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Opublikowano 18 Marca 2007 wielkie dzieki koledzy :smile: ,jak dostane urlop to jade do niego i niech ustawia wszystko jak sie nalezy. [ Dodano: 06-04-2007, 10:34 ] no i urlop :biggrin: .po prawie 3 tygodniach stania na parkingu i po naprawie odpaliłem pierwszy raz auto no i odpaliło bez problemu ,za to problem zaczoł się dopiero gdy motor nagżał się do 90 s i zaraz po zgaszeniu chciałem go odpalić :eek: 2-3 minuty krecenia rozrusznikiem a z rury czarny dym ,troszke lepiej pali jak postoji dłużej ,a normalnie pali na zimnym . w sobote mam jechać do niego i rozbieże wszystko jeszcze raz bo przyznał się że niewie co jest ,sprawdzał przy mnie pompe polewając ja zimną woda (silnik miał 90s) bo na zimnym dobze pali ,ale niechciał odpalić nadal i stwierdził ze pompa ok (pewnie że ok bo przed naprawa pieknie chodził silnik) podpioł tez VAG-a i mówił ze jest ok kąt wtrysku , koledzy jakie powinien miec wartosci kat wtrysku ? Dzieki z gory.
Gość ciasny Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 ja mam problemy z paleniem na zimnym silniku rano jak jest duzy mróz czy to normalne musze chwile zakrecic
goldi Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Podstawowa sprawa świece i kąt wtrysku do sprawdzenia oczywiście filtr paliwa wymieniony przed zimą
QQ Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 jest piękna porada na forum odnośnie ustawienia kąta wtrysku.. http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html sam skorzystałem z niej parę dni temu i teraz niunia pali jak nówka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się