Skocz do zawartości
IGNOROWANY

K04-064tfsi w 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego nie poddawaj się trochę samozaparcia ?

Opublikowano

Posluchaj barteza zrób hybryde wlozysz p&p wtryski zmienic 15 min roboty dp 20 min tipa 20 min . Wrzucisz fmica zlecisz komus zrobienie dolotu to tego bo szkoda twoich nerwow . I na chipsa zrobisz 260km i bedziesz mial za swiat na wszystko wystarczy jeszcze w q to wiekszosc na ulicach objedziesz a silnik bedzie na bezpiecznej mocy i jak jest zdrowy zrobisz jeszcze wiele wiele km. A uwierz odczujesz 70km wiecej i 120nm i to bardzo . I sie zmiescisz w 7k . Wolalbym zaplacic za 70 koni 6-7 tys niz za 100 15tys :) sprzeglo jak zdrowe tez Ci to.uciagnie . wszystko tu wyczytasz. A ponad 300  i tak musisz otwierac slupek i kuc i glowice robic bo to juz cykajaca bomba pare butow i Ci korba moze wyjsc z boku. Jakby mi sie motor nie rozlecial i musze 7k dolozyc To juz bym latal na hybrydce do tego w audi sprzeglo prosi o wymiane ale mysle ze na wiosne to zrealizuje :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Adamek4119 napisał:

Wymianie  kata na dp  + wtryski  i narazie  będę  tak jeździł :(

Mam wtryski od 1.8t BAM, i w sumie tak sobie leżą czekając aż zabiorę się za robienie silnika... czy mogę wrzucić same wtryski bez korekty softu? Sterownik nie wywali błędu? 

Powodzenia w walce z twoim 1.8t

Edytowane przez MamDwieDychyNaWache
Opublikowano

Bartez90 i tokarz144 dobrze mówią fajnie podsumował tokarz144 ilość koni na zł. Sam miałem pomysł zakładać k04 064 ale doszedłem do wniosku ze bez zakucia motoru się nie opłaca, dla tego w grudniu hybryde wkładam i zobaczymy ile wypluje. 

Opublikowano (edytowane)

Ja powiem tak: k04-064 to super turbo, szybko wstaje, fajnie trzyma boosta, trwalosc takiego seta bedzie swietna, to inwestycja na dlugie lata, ale jest pewien problem - korby...

Trzeba pamietac ze te nasze 1.8t maja 15 lat a czesto wiecej. Tak wiem, niektorzy maja 420nm i jezdza, ale znam osoby ktorym w przedziale 380-400nm korby wychodzily bokiem. Na racingforum nawet 370+ widzialem. Nie ma tu reguly, jednemu sie wysra a drugi bedzie jezdzil. W kazdym razie 3/4 osob ktore montowaly k04-064 lub np td05 w 1.8t i tak skonczyly na kuciu, czy to z uwagi na wyjscie korby bokiem, czy obawy o to w przyszlosci. Super sprawa zrobienie tego na solidnie, jak np Hopek03, ale to koszt okolo 30tys i wiecej.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano

Witam

Mozna zrobic taniej niz te 7tys. 

Moj setup to Hybryda k03 od Gerwazy Geremi, wtryski saab 373cc, sztywny TIP z kwasu, dp 2.75, wydech srodek i dwa koncowe od 2.4 (srednica rur 50mm), drugi IC z bexa....

Sprzegło seria (zmieniane jakies dwa lata temu), pompa paliwa seria....

Koszt przewodu pod program mpps 70zł i sam mozesz ogranac wgrywanie mapy, soft w moim przypadku robił Lukasz13 od nas z forum.....

Nie mam wykresu z hamowni.... ale wszystkie znaki wskazuja ze jest 250KM (przepływ 200 g/s przy temp zew 20*)

Oczywiscie wczesniej była wymieniana przepływka na Ori, filtr paliwa, swiece, jedna cewka na BERU, nowe zaworki od podcisnien.... zrobione logi, wszystko było ok i moglismy sie zabierac za mape....

Pzdr

IMG_20181001_203304.jpg

Opublikowano

przepływ nic nie mówi o mocy na moc ma wpływ wiele czynników nie tylko przepływ

ja mam przepływkę 3" zamkniętą przy 5000rpm

ja bym się przepływem nie sugerował to jak wróżenie z fusów

Opublikowano
11 godzin temu, hopek03 napisał:

przepływ nic nie mówi o mocy na moc ma wpływ wiele czynników nie tylko przepływ

ja mam przepływkę 3" zamkniętą przy 5000rpm

ja bym się przepływem nie sugerował to jak wróżenie z fusów

To to ja wiem że przepływ to nie wszystko?

Dlatego wybiore sie na kreski i zobaczymy co narysuja?

Opublikowano

Audifan123,

Jaki moment obrotowy udało się wystroić na K04-064,

Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 5.12.2018 o 18:32, black4 napisał:

Audifan123,

Jaki moment obrotowy udało się wystroić na K04-064,

Pozdrawiam

460 nm

Opublikowano

Witajcie,

Audifan123 ładny wynik.

Btw. Gdzie stroiłeś auto?

Marecki1 miałeś już okazję być na hamowni z tym setupem na hybrydzie od Geremiego?

Pozdrawiam

Opublikowano
9 godzin temu, black4 napisał:

Marecki1 miałeś już okazję być na hamowni z tym setupem na hybrydzie od Geremiego?

 

Dzwoniłem zeby przed swietami to ogarnac... ale ze mam juz zimówki to gosc mowił ze hamuja na letnich oponach (nie wiem o co im chodzi)

Po kilku telefonach w dalsze strony mowia ze nie robi to problemu ze opony zimowe.... ale nie chce jechac 100km w jedna strone, jak tutaj mam 20km....

A poza tym u ciebie widze 2.0t , a u mnie 1.8t to sa inne turbiny (chyba o innych mozliwosciach? chodzi mi o 2.0tfsi)

Opublikowano

Witajcie,

Marek nie ma to znaczenia, że masz zimówki, możesz śmiało hamować auto na zimówkach.

Pytam bo kilku kolegów z Audi Klub Warszawa przymierza się do takiego setupu na hybrydzie w 1.8T.

Tak ja mam 2.0 TFSI też na hybrydzie od Geremiego,

Pozdrawiam

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 godzin temu, black4 napisał:

Witajcie,

Marek nie ma to znaczenia, że masz zimówki, możesz śmiało hamować auto na zimówkach.

Pytam bo kilku kolegów z Audi Klub Warszawa przymierza się do takiego setupu na hybrydzie w 1.8T.

To ja wiem, że można tylko wytłumacz to gosciowi od hamowni.... upiera sie ze nie bedzie na zimowych oponach hamował auta... chyba ze przyjade na letnich ? 

Powiem ci tak... moja turbina ma mniejszy inducer o 0.4mm od hybrydy ktorą geremi robi jako maks z k03 (wlot strony zimnej 45mm) która rzekomo wydajność ma 260-270KM

Ale wiecej niz te 260-270KM nie ma sensu robic na seryjnym kolektorze wydechowym bo tylko bedą konkretne cofki zapłonu i nie wystroisz dobrze....

 

Aktualnie robie wydech przelot na 4 tłumikach.... jak zrobie to umówie sie na hamownie (najwyzej załoze te letnie opony) :D 

Powiem Ci ze ten setup sprawdza sie znakomicie jako daily, do tego jeszcze mam hard rev limiter i pop&bangs.... to auto zwraca uwage na miescie :D 

Opublikowano
11 godzin temu, Marecki1 napisał:

To ja wiem, że można tylko wytłumacz to gosciowi od hamowni.... upiera sie ze nie bedzie na zimowych oponach hamował auta... chyba ze przyjade na letnich ? 

Powiem ci tak... moja turbina ma mniejszy inducer o 0.4mm od hybrydy ktorą geremi robi jako maks z k03 (wlot strony zimnej 45mm) która rzekomo wydajność ma 260-270KM

Ale wiecej niz te 260-270KM nie ma sensu robic na seryjnym kolektorze wydechowym bo tylko bedą konkretne cofki zapłonu i nie wystroisz dobrze....

 

Aktualnie robie wydech przelot na 4 tłumikach.... jak zrobie to umówie sie na hamownie (najwyzej załoze te letnie opony) :D 

Powiem Ci ze ten setup sprawdza sie znakomicie jako daily, do tego jeszcze mam hard rev limiter i pop&bangs.... to auto zwraca uwage na miescie :D 

Może zaproponuje Ci żebyś u niego zmienił na letnie i on Ci dodatkowo policzy :D

Opublikowano (edytowane)

Proponuję pasować opony z wózka widłowego te pełne...  zastanów się czy jest sens jechać i robić program u gościa co takie coś gada.... wolał bym jechać te 100km w jedną strone do jakiegoś normalnego Pana co to ogarnia, teraz przyczepil się do opon potem po logach powie Ci ze bak paliwa musisz wymienić bo słabe paliwo tankowałes.... tak ja to widzę. 

 

Edit.: weź zadzwoń do tego Pana i powiec mu że  masz opony wielosezonowe?? szach mat ??

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

Marek,

Dokładnie tak jak Koledzy piszą nie miałbym zaufania do "tunera", który na wstępie wyskakuje z takimi informacjami na temat opon i hamowni.

Za chwilę wymyśli zapewne inne bajki.

Lepiej przejechać się kawałek dalej ale do renomowanych firm a nie kombinatorów.

Czyli jeszcze nie korygowałeś softu pod hybrydę?

Fakt hybryda kosztowo/osiągowo jest rozsądnym rozwiązaniem. 

Wstaje jeszcze dosyć wcześnie co do jazdy daily jest b.istotne (Spool między 2,5 a 3 tys obr/min).

Każdy większe big turbo wstaje pózno i w jeździe na codzień jest to męczące.

Dlaczego robisz wydech aż na 4 tłumikach? 

Chcesz robić wersję na klapach?

Wg. mnie 3 tłumiki w zupełności wystarczają.

Nawet przy 4 w trasie między ok. 3.5 a 4 tys obr/min będzie głośniej. 

Po 4 tys. jest już ok. 

Jakie średnice przelotowe planujesz?

Powodzenia

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie, nie?

Źle mnie zrozumieliscie... mam zrobiony program po logach na 250KM

A hamowania po to żeby zobaczyć co kreski pokażą i czy faktycznie jest te 250

Edit:

Wydech bedzie 2.25 cala od downpipe do y-pipe.... po nim bedzie 2 cale dwa tłumiki przelotowe (jakas niemiecka firma) i dwa koncowe tez przelotowe z wejsciem na 2cale....

 

Edytowane przez Marecki1
Opublikowano

Witajcie,

Marek to sprawdź koniecznie auto na hamowni. Już różne cuda widziałem z robieniem softu po logach. A jaki masz Downpipe? Jakiej średnicy ? 3" czy 2.75"? Ciekawe co to za tłumiki te Niemce. Masz na myśli te małe walcowate rezonatory? A tylnie przeloty jakie wrzucasz ? 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...