leewang 20 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Witam, Koledzy zauważyłem że coś stuka w silniku, wydaje mi się że to napinacz paska wielorowkowego. Nie wiem czy tylko mi się wydaje że już się dość mocno świeci i pasek też nie wygląda za dobrze? Najgorsze jest to że zmieniałem pasek + napinacz i rolka w maju i przejechałem na tym zestawie około 10 tyś. Chyba że to co innego może stukać? Tutaj filmiki i zdjęcia: https://drive.google.com/open?id=1wVs3-qRSiApi3WEJ-57EoPdILl3ae9kF https://drive.google.com/open?id=1zxBmMfC7zFFSEoa88HWXBK-pLLiwW34- https://drive.google.com/open?id=1biP3VC3V5Lnfw6xzInv0tK4VbfSqziGU Macie jakiś pomysł czy to ten napinacz czy może coś innego? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitar 61 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Zdejmij pasek i zobacz czy bez niego będzie stukać-jak nie to posprawdzaj czy koła pasowe i napinacz nie mają luzu Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Dzięki sitar. Nie mam niestety narzędzi żeby odkręcić ten napinacz i zdjąć pasek, będę musiał podjechać do mechanika, żeby zrzucił pasek i zobaczymy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitar 61 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Co do zwalenia paska wystarczy Ci tylko klucz Płaski-płasko oczkowy, Zakładasz na śrubę od napinacza, odciągasz i zwalasz pasek Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitar 61 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Kurde ja założyłem pasek Conti i rolki INA, powinno być ok, a może też trafiła się jakaś kiepska seria. Nie mam jak zdjąć tego paska pod blokiem, ani nie mam za bardzo narzędzi niestety do tego. Myślałem po prostu kupić jeszcze raz zestaw i wymienić, może to załatwi sprawę. Ewentualnie podjadę do mechanika żeby zrzucił ten pasek i zobaczymy. Niestety dziś byłem u dwóch mechaników i żaden nie miał czasu przez najbliższe dwa tygodnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitar 61 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 30 min czasu nie maja...szkoda gadac Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkt 13 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 11 godzin temu, leewang napisał: Niestety dziś byłem u dwóch mechaników i żaden nie miał czasu przez najbliższe dwa tygodnie... Witam. Jak jesteś z okolicy Kołobrzegu to podjedź do mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 1 godzinę temu, kkt napisał: Witam. Jak jesteś z okolicy Kołobrzegu to podjedź do mnie. Dzięki wielkie za chęć pomocy, ja jestem z Krakowa, także kawałek niestety Link to comment Share on other sites More sharing options...
duzy616 8 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 (edited) W dniu 27.11.2018 o 09:11, leewang napisał: Witam, Koledzy zauważyłem że coś stuka w silniku, wydaje mi się że to napinacz paska wielorowkowego. Nie wiem czy tylko mi się wydaje że już się dość mocno świeci i pasek też nie wygląda za dobrze? Najgorsze jest to że zmieniałem pasek + napinacz i rolka w maju i przejechałem na tym zestawie około 10 tyś. Chyba że to co innego może stukać? Tutaj filmiki i zdjęcia: https://drive.google.com/open?id=1wVs3-qRSiApi3WEJ-57EoPdILl3ae9kF https://drive.google.com/open?id=1zxBmMfC7zFFSEoa88HWXBK-pLLiwW34- https://drive.google.com/open?id=1biP3VC3V5Lnfw6xzInv0tK4VbfSqziGU Macie jakiś pomysł czy to ten napinacz czy może coś innego? Pozdrawiam Przeczytaj mój post #27474 Edited November 28, 2018 by duzy616 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Godzinę temu, duzy616 napisał: Przeczytaj mój post #27474 U mnie jakby podobny dźwięk jak u Ciebie bez paska ... boje się żeby ten mój nie strzelił jak będę tak jeszcze jeździł z tydzień albo dwa. Może kupię oryginalny pasek w ASO? Chociaż ten Dayco też w miarę ok jeśli chodzi o głośność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duzy616 8 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 1 godzinę temu, leewang napisał: U mnie jakby podobny dźwięk jak u Ciebie bez paska ... boje się żeby ten mój nie strzelił jak będę tak jeszcze jeździł z tydzień albo dwa. Może kupię oryginalny pasek w ASO? Chociaż ten Dayco też w miarę ok jeśli chodzi o głośność. Ja wcześniej niepotrzebnie wymieniłem pompę wspomagania (miałem złą diagnozę) Dayco kupiłem, ponieważ taki był dostępny w sklepie od ręki. Czytam, że Ty też masz pasek CONTITECH (chyba naprawdę trafiła się nam słaba partia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebulba 0 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Ktos sie orietuje ile moze napinacz i pasek PK kosztowac w ASO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 (edited) Pisałem do ASO 1. Pasek wielorowkowy 130,52 PLN br. jest na miejscu2. Napinacz paska wielorowkowego 304,20 PLN br. jest na miejscu3. Rolka odwracająca 134,40 PLN br. jest na miejscu. Edited November 29, 2018 by leewang Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 (edited) W dniu 28.11.2018 o 21:20, duzy616 napisał: Ja wcześniej niepotrzebnie wymieniłem pompę wspomagania (miałem złą diagnozę) Dayco kupiłem, ponieważ taki był dostępny w sklepie od ręki. Czytam, że Ty też masz pasek CONTITECH (chyba naprawdę trafiła się nam słaba partia) Tylko pytanie, czy napinacz też mam wymienić czy wystarczy tylko pasek? Bo rolka na napinaczu tak się świeci jakby już była nieźle zużyta, chyba że to nie ma nic do rzeczy ? Byłem u mechanika i powiedział że najprawdopodobniej sprzęgło alternatora. W aso niestety 400zł, ale chyba kupię oryginał i założę wszystko z ASO, będzie pewność że będzie ok Edited November 30, 2018 by leewang Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Tak się jeszcze zastanawiam, może pasek i napinacz zepsuł się przez zepsute sprzęgiełko? Może nie warto wydawać tysiąc złotych na części ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitar 61 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Najpierw sprawdź czy faktycznie sprzęgiełko jest uszkodzone-kilka minut roboty. Mechanik najchętniej pół auta by wymienił Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal246 0 Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Witam, proszę o pomoc w rozwiązywaniu problemu ? pacjent to 2.0 tdi 110km CR cffd, ostatnio usłyszałem dziwne stuki z okolic góry silnika od strony rozrządu, dodam że sam rozrząd wymieniony kilka dni temu. Na załączonym filmiku w około 7 sekundzie słychać stuki, proszę o jakieś pomysły co to może byc, z góry dziękuję. https://www.youtube.com/watch?v=2RcRR1UMbk0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF76 36 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 jeśli to takie "świerczenie" to może być jakaś rolka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal246 0 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Właśnie podejrzewałem że może to być rolka/sprzęgiełko od alternatora jednak wydaje mi się że one wydaja trochę inny dźwięk, a w moim przypadku jest to taki metaliczne "cykanie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted December 3, 2018 Author Share Posted December 3, 2018 W dniu 28.11.2018 o 21:20, duzy616 napisał: Ja wcześniej niepotrzebnie wymieniłem pompę wspomagania (miałem złą diagnozę) Dayco kupiłem, ponieważ taki był dostępny w sklepie od ręki. Czytam, że Ty też masz pasek CONTITECH (chyba naprawdę trafiła się nam słaba partia) Możesz napisać na jaką pompę wymieniłeś i jaki płyn zalałeś? U mnie pompa cieknie także tak czy siak do wymiany, ale zastanawiam się czy zalać syntetyczny płyn do wspomagania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
duzy616 8 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 5 godzin temu, leewang napisał: Możesz napisać na jaką pompę wymieniłeś i jaki płyn zalałeś? U mnie pompa cieknie także tak czy siak do wymiany, ale zastanawiam się czy zalać syntetyczny płyn do wspomagania? Pompę brałem regenerowaną od kolegi z forum Tomas318 Na razie wszystko ok. chociaż zbytnio regenerowanym częścią nie ufam. Stara czeka na półce bo okazała się sprawna. Płyn zalałem Total LHM PLUS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted December 4, 2018 Author Share Posted December 4, 2018 13 godzin temu, duzy616 napisał: Pompę brałem regenerowaną od kolegi z forum Tomas318 Na razie wszystko ok. chociaż zbytnio regenerowanym częścią nie ufam. Stara czeka na półce bo okazała się sprawna. Płyn zalałem Total LHM PLUS Dzięki, ja już sam nie wiem jaki płyn lać. Czytałem że teraz w ASO dają syntetyczny mimo że wlany jest mineralny. Pompę nową znalazłem Boscha za 750zł, a Tobie ile wyszło za regenerowaną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bin85 25 Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 (edited) Płyn do wspomagania który jest podany na zbiorniczku jest już niedostępny w ASO i jest zastąpiony przez G004000M2, wieć śmiało możesz lać Edited December 4, 2018 by bin85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
duzy616 8 Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 (edited) 9 godzin temu, leewang napisał: Dzięki, ja już sam nie wiem jaki płyn lać. Czytałem że teraz w ASO dają syntetyczny mimo że wlany jest mineralny. Pompę nową znalazłem Boscha za 750zł, a Tobie ile wyszło za regenerowaną? Za regenerowaną zapłaciłem 250 zł. jak zwracasz starą to 200 zł. Muszę powiedzieć, że nie odczuwam różnicy między starą sprawną, a regenerowaną. dzik mi proponował nową za 700zł meyle. Edited December 4, 2018 by duzy616 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted December 7, 2018 Author Share Posted December 7, 2018 W dniu 4.12.2018 o 18:55, duzy616 napisał: Za regenerowaną zapłaciłem 250 zł. jak zwracasz starą to 200 zł. Muszę powiedzieć, że nie odczuwam różnicy między starą sprawną, a regenerowaną. dzik mi proponował nową za 700zł meyle. Ja kupiłem regenerowaną wczoraj + olej w ASO + pasek, rolki i sprzęgiełko conti i ina i w przyszłym tygodniu zmienię wszystko, mam nadzieje że będzie spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duzy616 8 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Godzinę temu, leewang napisał: Ja kupiłem regenerowaną wczoraj + olej w ASO + pasek, rolki i sprzęgiełko conti i ina i w przyszłym tygodniu zmienię wszystko, mam nadzieje że będzie spokój. Regenerowaną gdzie kupiłeś? Pasek znowu Contitech? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted December 8, 2018 Author Share Posted December 8, 2018 W dniu 7.12.2018 o 12:29, duzy616 napisał: Regenerowaną gdzie kupiłeś? Pasek znowu Contitech? Kupiłem regenerowaną w Krakowie w Kuzicars. Pasek Conti znowu, może już będzie dobry. Myślę że wszystko padło od zepsutego sprzęgiełka alternatora i nawet jakbym założył jakiś inny albo ori pasek to mogłoby się stać to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej197310 0 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Witam, jaki rozmiar paska Conti założyłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leewang 20 Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 4 godziny temu, andrzej197310 napisał: Witam, jaki rozmiar paska Conti założyłeś? Rozmiar 1580 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now