Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak odpowietrzyc uklad po wymianie wtryskow 3.0 bkn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

siema moze ktos napisac jak dokladnie  odpowiwetrzyc uklad po wymianie wtryskiwaczy ???? VCDS? jakies odpowietrzniki ? sruby czy co :>? bo zmienilem wtryski  odpala ale telepie nim na wszystkie strony i skacze dawka obroty i cisniene ...ale tylko na wolnych ....w czasie jazdy jest okey ale tylko puszcze pedal gazu odrazu nim wali na boki na vcds brak bledow 

Edytowane przez djzak
Opublikowano

Ja w BPW nic nie odpowietrzałem. Pierwszy rozruch ciężko - długo kręciłem kolejne idzie od strzału i pracuje jak z fabryki (PD po regeneracji w Bosch service).

Opublikowano

Ogólnie to już napewno się odpowietrzyl.

Opublikowano
2 godziny temu, djzak napisał:

siema moze ktos napisac jak dokladnie  odpowiwetrzyc uklad po wymianie wtryskiwaczy ???? VCDS? jakies odpowietrzniki ? sruby czy co :>? bo zmienilem wtryski  odpala ale telepie nim na wszystkie strony i skacze dawka obroty i cisniene ...ale tylko na wolnych ....w czasie jazdy jest okey ale tylko puszcze pedal gazu odrazu nim wali na boki na vcds brak bledow  

?? serio ? pomyśl nad logiką swojej wypowiedzi.

ECU resetowałeś ? wtryski na 100% są dobre ?

Opublikowano

PD ustawiałeś na "oko" czy suwmiarką?

Opublikowano

wtryski przypisane sa prawidlowo sprawdzalem kazdy ..ale znalazlem w grupie 70 -78 ze 4 cylinder ma minus 40 a nie 0.0 ...bo tak wszystkie inne maja 0.0 

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Tracer39
Opublikowano
1 godzinę temu, robi4020 napisał:

PD ustawiałeś na "oko" czy suwmiarką?

To jest CR, nie PD.

Opublikowano

nie zwróciłem uwagi, że to CR (a to inna bajka).

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, djzak napisał:

wtryski przypisane sa prawidlowo sprawdzalem kazdy ..ale znalazlem w grupie 70 -78 ze 4 cylinder ma minus 40 a nie 0.0 ...bo tak wszystkie inne maja 0.0 

wtrysków nie trzeba kodować, procedura zeruje odczyty więc coś zwaliłeś. Jeśli jesteś pewien że wszystko zrobiłeś dobrze to po prostu zresetuj ECU.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
W dniu 9.12.2018 o 22:43, marcin4x4 napisał:

wtrysków nie trzeba kodować, procedura zeruje odczyty więc coś zwaliłeś. Jeśli jesteś pewien że wszystko zrobiłeś dobrze to po prostu zresetuj ECU.

 

 

restet ecu polega na odlczeniu aku ? czy jakas specialna procedura w vcds ? ogolem dalem je jescze raz na maszyne i podobno mam brudne paliwo po wyczyszczeniu wtryski maja idelne parametry //mozliwe ? 

Opublikowano (edytowane)

wszystko jest możliwe ale teoria wysoce naciągana

procedura  VCDS, chodzi o skasowanie wyuczonych wartości, czytaj korekta +4 powinna zniknąć. 

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...