djzak Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) siema moze ktos napisac jak dokladnie odpowiwetrzyc uklad po wymianie wtryskiwaczy ???? VCDS? jakies odpowietrzniki ? sruby czy co :>? bo zmienilem wtryski odpala ale telepie nim na wszystkie strony i skacze dawka obroty i cisniene ...ale tylko na wolnych ....w czasie jazdy jest okey ale tylko puszcze pedal gazu odrazu nim wali na boki na vcds brak bledow Edytowane 9 Grudnia 2018 przez djzak
robi4020 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Ja w BPW nic nie odpowietrzałem. Pierwszy rozruch ciężko - długo kręciłem kolejne idzie od strzału i pracuje jak z fabryki (PD po regeneracji w Bosch service).
acetyloaceton Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Ogólnie to już napewno się odpowietrzyl.
marcin4x4 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 2 godziny temu, djzak napisał: siema moze ktos napisac jak dokladnie odpowiwetrzyc uklad po wymianie wtryskiwaczy ???? VCDS? jakies odpowietrzniki ? sruby czy co :>? bo zmienilem wtryski odpala ale telepie nim na wszystkie strony i skacze dawka obroty i cisniene ...ale tylko na wolnych ....w czasie jazdy jest okey ale tylko puszcze pedal gazu odrazu nim wali na boki na vcds brak bledow ?? serio ? pomyśl nad logiką swojej wypowiedzi. ECU resetowałeś ? wtryski na 100% są dobre ?
robi4020 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 PD ustawiałeś na "oko" czy suwmiarką?
djzak Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2018 wtryski przypisane sa prawidlowo sprawdzalem kazdy ..ale znalazlem w grupie 70 -78 ze 4 cylinder ma minus 40 a nie 0.0 ...bo tak wszystkie inne maja 0.0
Tracer39 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) . Edytowane 9 Grudnia 2018 przez Tracer39
Tracer39 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 1 godzinę temu, robi4020 napisał: PD ustawiałeś na "oko" czy suwmiarką? To jest CR, nie PD.
robi4020 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 nie zwróciłem uwagi, że to CR (a to inna bajka).
marcin4x4 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, djzak napisał: wtryski przypisane sa prawidlowo sprawdzalem kazdy ..ale znalazlem w grupie 70 -78 ze 4 cylinder ma minus 40 a nie 0.0 ...bo tak wszystkie inne maja 0.0 wtrysków nie trzeba kodować, procedura zeruje odczyty więc coś zwaliłeś. Jeśli jesteś pewien że wszystko zrobiłeś dobrze to po prostu zresetuj ECU. Edytowane 9 Grudnia 2018 przez marcin4x4
djzak Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 W dniu 9.12.2018 o 22:43, marcin4x4 napisał: wtrysków nie trzeba kodować, procedura zeruje odczyty więc coś zwaliłeś. Jeśli jesteś pewien że wszystko zrobiłeś dobrze to po prostu zresetuj ECU. restet ecu polega na odlczeniu aku ? czy jakas specialna procedura w vcds ? ogolem dalem je jescze raz na maszyne i podobno mam brudne paliwo po wyczyszczeniu wtryski maja idelne parametry //mozliwe ?
marcin4x4 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) wszystko jest możliwe ale teoria wysoce naciągana procedura VCDS, chodzi o skasowanie wyuczonych wartości, czytaj korekta +4 powinna zniknąć. Edytowane 11 Grudnia 2018 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się