ChromeMen Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Witam. Pacjent 1.8t AVJ 150km Padł czujnik N75. Po wymianie czujnika na oryginał turbo przeladowywuje dwukrotnie. Czego to wina? Czy ten czujnik trzeba jakoś skonfigurować?
Unf Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 1. Czy jesteś na 100% pewny, że N75 padł? 2. Czy został poprawnie zamontowany ten nowy? Ma 3 króćce, można się pomylić z wężykami... 3. Możesz wkleić logi? 4. Jak będziesz miał zimny silnik, wsadź telefon komórkowy pod kolektor wydechowy i zrób zdjęcie sztangi, coś takiego powinno być (jeszcze powinna być śrubka z drugiej strony): https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuOFJGcFRKMHhpNzBLNUNreHNvWHR6eEU2bXVV/view Ja jak miałem problemy z przeładowaniami / niedoładowaniami nie raz się okazywało, że to awaria na sztandze, dla przykładu raz mi w ogóle śrubki odpadły i cięgno z tulei wyskoczyło: https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuVGFXRXJsdjloUDdDbnhkUzlEc3VaZnlSc1RB/view
ChromeMen Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2018 Na starym czujniku turbo się wgl nie włączało Jutro jadę na komputer zobaczę co pokaże, bo check się pali. I zobaczę te śruby
przem8 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Sprawdź wężyki, które lecą od zaworka. Logi też by się przydały. Możesz też dodatkowo zrobić z odpiętą wtyczką od zaworka.
ChromeMen Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 Sprawdziłem jeszcze raz czujnik N75 mechanik źle założył.. Po poprawnym założeniu turbo działa jak należy. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się