Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8 ADR lpg - spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam opiszę mój problem. 3 dni temu rano odpaliłem auto wszystko było ok przejechałem 1,5 km do lekarza, po godzinie wsiadłem do auta i auto po ok 700metrach straciło moc zaczęło się dla wić, obroty zaczęły falowac ledwo dojechałem do domu. Po 2 godzinach chciałem nim zajechać do mechanika ale odpalił bez problemu przejechałem zaś z 1,5km poszedłem posiedzieć u mamy i po ok godzinie chciałem odpalić i znowu te same objawy auto się trzęsie brak mocy. Zajechalem do mechanika na miejscu objawy nagle ustąpiły. Zostawiłem auto wymienił kable i świece. Dzisiaj odpaliłem rano auto bez problemu zajechalem 30km do innego miasta wsiadłem z auta po 15 min wróciłem i odpalajac znowu te same objawy! Ledwo wróciłem do domu jadąc 40na godzinę zamulonym autem. Pomocy 

Opublikowano

Porównywałeś pracę silnika na LPG i Benzynie?
Jakaś różnica, czy to samo?

 

 

Opublikowano (edytowane)

Niestety to samo nie ma to wpływu, powiedziałbym że może wina temperatury ale po dojechaniu do mechanika zapsutym autem zgaszeniu i odpaleniu po paru min zaczął chodzić normalnie więc wygląda że i na zimnym i na ciepłym takie cyrki 

Edytowane przez kichy
Opublikowano

I co nikt więcej nie ma pomysłu? 

Opublikowano (edytowane)

wtryski ci padaja

Zdejmij pokrywe i zobacz na stan wtyczek od wtryskow

Edytowane przez BlackHazelAudi
Opublikowano

Jesteś pewien? 

Opublikowano

skoro ci go muli jak jest zimny po dłuższym postoju to musi być coś nie tak z nimi

Mówisz że i na lpg i na Benzynie takie same efekty więc podejrzewam wtryski

Opublikowano

A jeszcze jedno Pytanie na postoju zanim zgasisz silnik dławi ci sie mocno ? obroty spadaja prawie ku zeru?
Filtr powietrza kiedy wymieniałeś?

 

Opublikowano

Najlepsze właśnie ze z samego rana bez problemu odpalal dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu lipa totalna 

Opublikowano

Powiem Ci ze jeżeli chodzi o obroty to na luzie one nawet nie faluja dopiero jak dodaje gazu to po odpuszczeniu gazu spadaj do 300 i lecą na tysiąc i na 500 i nawet się stabilizuja na 800-900

Opublikowano

sprawdz czy wtryski na wtyczkach nie sa zasniedziałe

u mnie było podobnie z tym że była w jednym z wtrysków woda i paliło bezpiecznik

jak go odpiąłem i odpalilem to też falował wyczyscilem styki i mam spokoj z falowaniem obrotów

Opublikowano

Ehh ok zobaczę co tam mi jutro mechanik powie mam nadzieję że coś znajdzie i tym razem będzie ok bo już 400zl wydałem na nowe kable i swiece:(

Opublikowano

co on tak dziwnie chodzi ? układ wydechowy szczelny ?

Opublikowano

Zacznij od najprostszej rzeczy, czyli odczytania błędów vagiem. Może coś się zapisało i lepsze to niż takie wróżenie.

Opublikowano

Po wymianie plecionki w zeszłym roku troszkę głośniej chodził ale napewno nie tak też myślałem że to układ wydechowy ale chyba by cały czas źle chodził a nie raz ok raz nie dobra dzięki za info zobaczę co mi mój magik powie dam znać co i jak?

Opublikowano
W dniu 13.12.2018 o 21:48, kichy napisał:

Po wymianie plecionki w zeszłym roku troszkę głośniej chodził ale napewno nie tak też myślałem że to układ wydechowy ale chyba by cały czas źle chodził a nie raz ok raz nie dobra dzięki za info zobaczę co mi mój magik powie dam znać co i jak?

 I jaka diagnoza? Z ciekawości, bo mam podobnie.

Opublikowano

Okazało się że cewka padła po wymianie na używkę jak ręką odjal, ale trochę szarpie na gazie nie wiem czy to zbieg okoliczności czy już najwyższy czas zrobić przegląd gazu:) 

Opublikowano

Musisz jechać na regulację gazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...