Maro1217 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Witam. auto straciło moc, tak jakby turbosprężarka w ogóle nie działała. błędy: 18000 - Sygnał czujnika wysokości / czujnik ciśnienia doładowania P1592 - 000 - niewiarygodny stosunek Ramka zamrożona: 16622 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0238 - 000 - sygnał za wysoki Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 178.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.24 V Bity binarnie: 00000100 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 2182.8 mbar 16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) P0113 - 000 - sygnał za wysoki przewody podciśnieniowe całe, kable i kostki wyglądają ok. n75 sprawny Zmieniony czujnik ciśnienia doładowania na nowy oryginalny zmieniony przepływomierz na nowy pierburg niestety po wymianie błędy powracają i auto dalej nie ma mocy co jest tego przyczyną? Gdzie szukać rozwiązania? Pomóżcie
kamil-vag Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Zrób log statyczny i dynamiczny grupy 011 i pokaż...
Maro1217 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 Problem rozwiązany! Nad dolną rurą od chłodnicy myszka przegryzła kable. Lutownica i koszulki termokurczliwe załatwiły sprawę. Autko śmiga a błędy nie powracają. P.S. Już ktoś pisał na forum, że kable były przegryzione ale nie dowierzałem. Multimetrem sprawdziłem czy jest przejście na kablach i na jednym nie było...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się