Konradsk Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2019 U mnie korbowody jakimś cudem te rurki uszkodziły...
mirek31071977 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 W dniu 24.01.2019 o 14:49, BeyerBrown napisał: Jeśli możesz to wstawiaj 2.7BiT z poliftowej A6 C5 Popularny myk.Wstawisz wynalazek,którego nie było w tej budzie.Władujesz z 15 kafli i co chwila dalsze dłubanie,bo się to sra.Temat przerabiany u 1 forumowicza u nas
BeyerBrown Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Wyszedłem z założenia, że skoro oba silniki (3.0 i 2.7T) były ładowane do A6 i zestawiane z praktycznie tymi samymi skrzyniami, to raczej nie jest to operacja z cyklu Mission Impossible ?
mirek31071977 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Nie,no ok.Ale akurat w A4 to nie chodziłoDużo ludzi tak robi.Ale to zawsze jest przerobione na coś czego tu nie było i potem znowu to,czy tamto się psuje.I tak ,co chwila.Decydując się na taki krok trzeba się tez liczyć z tym,że sprzedając auto potem, zainteresowanych jest znikomy procent ludzi.Tylko ci,którzy lubią dłubanie i przerabianie w samochodach i to doceniają. Edytowane 2 Lutego 2019 przez mirek31071977
BeyerBrown Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Masz sporo racji. Jednak co do późniejszej odsprzedaży to już sam tytuł w ogłoszeniu "Sprzedam A4 z silnikiem 3.0 220KM" zniechęca sporą część szukających takiego auta. Prędzej na Multiplę się ktoś skusi niż na Audi z tym motorem Dlatego z myślą o pozbyciu się w miarę szybko tego samochodu (za kilka lat) bezpieczniej wpakować w niego 1.8T A najlepiej 1.9TDI Edytowane 3 Lutego 2019 przez BeyerBrown
Konradsk Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Opublikowano 7 Lutego 2019 W dniu 3.02.2019 o 22:23, BeyerBrown napisał: Masz sporo racji. Jednak co do późniejszej odsprzedaży to już sam tytuł w ogłoszeniu "Sprzedam A4 z silnikiem 3.0 220KM" zniechęca sporą część szukających takiego auta. Prędzej na Multiplę się ktoś skusi niż na Audi z tym motorem Dlatego z myślą o pozbyciu się w miarę szybko tego samochodu (za kilka lat) bezpieczniej wpakować w niego 1.8T A najlepiej 1.9TDI 1.8t jak i 1.9 jeździ tego mnóstwo, niekiedy ktoś woli wyremontować asn'a A inny wstawić drugi silnik..
mirek31071977 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Ja bym ten blok w ASN podciągnął pod wadę fabryczną.Dlaczego jedne jeżdżą po 300-400 i nic się specjalnego nie dzieje,a inne padają po ok.200?
Dev Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 wlasciciele nie dbaja raz drugi nie dopilnujesz oleju i zaczynają się cyrki 3 lata temu spuscilem z takiego silnika 2.8 litra starego oleju
mirek31071977 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 2 minuty temu, Dev napisał: wlasciciele nie dbaja raz drugi nie dopilnujesz oleju i zaczynają się cyrki 3 lata temu spuscilem z takiego silnika 2.8 litra starego oleju Dokładnie.Ja zmieniałem co 10 tysi i nigdy nie dopuszczałem do zapalenia się kontrolki.Blok pierdyknął 2 dni po 3 wymianie oleju odkąd go mam.Pewnie trafiłem na "dobrze docierany"wcześniej egzemplarz.Stało się to 7.01 zaraz po odpaleniu i -11.NIE,NIE PAŁOWAŁEM.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się