Theholle Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Witam. Od ponad miesiąca mam problem z moją audi. Podczas jazdy przy energicznym przyśpieszaniu jest dławienie. Na LPG jest jeszcze gorzej. Nie da się przyspieszyć energicznie. Sprawdzałem świece oraz cewki. Są okej. Przewody również. Kompa nie podłączałem oraz nie mam narazie takiej możliwości.
Remilo7 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Warto by było od kompa zacząć, chociaż przy AEB i tak często nic nie pokaże. Zwykle takie objawy są związane z aparatem zapłonowym, LPG jest na to wrażliwsze, dlatego tam odczuwa się to jeszcze bardziej. Miałem podobny problem i przyczynę znalazłem jednak w jednej z cewek, błędów nie było żadnych.
Theholle Opublikowano 2 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zapomniałem dodać. Spalanie jest aż za duże. Dziś jeździłem od mechanika do mechanika. U żadnego nie udało się połączyć. Prawdopodobnie jakiś kabel przerwany.
vRn Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Jak nie masz możliwości podpiąć kompa to zdejmij klemę minusową na kilka minut. Potem polataj tylko na benzynie i zobacz czy będzie to samo, pewnie gaz rozjechał korekty.
Theholle Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Wieczorem tak zrobiłem. Dziś rano odpalił i chodził jakby na 3 garach. Odłączyłem cewki i wszystkie chodziły. Już sam nie wiem co mu jest.. znajomy mechanik powiedział że nic się nie dowiemy co i jak. Muszę najpierw zawitać u elektryka żeby zobaczył co jest z kablami od kompa
radi88PL Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie jestem pewien czy masz u siebie, ale problem może też być w ICM (wzmacniacz sygnału dla cewek) montowany na obudowie filtra powietrza.
Theholle Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 ICM mam. Narazie mam coś innego do zrobienia ponieważ zaczął mi się gotować plyn oraz nie grzeje w samochodzie nagrzewnica i mam duży wyciek płynu tylko nie wiem w którym dokładnie miejscu bo nie miałem jak sprawdzić w nocy
Theholle Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 Do tej pory to samo. Ogarnąłem wyciek płynu itp. Sprawdziłem i w złączce obd mam tylko 3 piny. Powinno być więcej. Jest jakiś sposób żeby na krótko pod maską podłączyć się pod silnik?
JarekST202 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Masz prawidłowo 3 piny,sprawdź czy dochodzi napięcie i zobacz czy czasem pin nie jest za głęboko wciśnięty w kostce bo już spotkałem się z taką sytuacją i trzeba było od spodu kostki dopchać pin.
Theholle Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 No to wszystko zmienia. Jadę dziś sprawdzić czy jakiś z nich nie jest przecięty czasem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się