Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300


MichałA4

Rekomendowane odpowiedzi

Jest tylko jeden problem z tym autem... Że mogą się obrazić na mnie inni użytkownicy, bo chyba tak ładnej sztuki to tu na forum jeszcze nie widziałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle nieźle, co do sprzegła polecam dwutarczowe, spokojnie przyjmie takie liczby jak 300/600 i będzie porównywalnie miekkie jak seryjne, czego przy wydumkach jednomasowych nie uświadczysz pod taki wynik dla tej masy auta :) Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2021 o 15:28, artroskk napisał:

Jest tylko jeden problem z tym autem... Że mogą się obrazić na mnie inni użytkownicy, bo chyba tak ładnej sztuki to tu na forum jeszcze nie widziałem :D

:grin: Łeee chrupek jakich wiele :wink: a raczej studnia bez dna :facepalm:

W dniu 21.07.2021 o 16:20, Kowi87 napisał:

Nieźle nieźle, co do sprzegła polecam dwutarczowe, spokojnie przyjmie takie liczby jak 300/600 i będzie porównywalnie miekkie jak seryjne, czego przy wydumkach jednomasowych nie uświadczysz pod taki wynik dla tej masy auta :) Powodzenia.

Piotrek fajnie że zajrzałeś przejrzałem cały Twój wątek o aucie i na prawdę chylę czoła za ogrom pracy i determinacje:hi: Wracając do tematu sprzęgła  wiesz może do kogo się uśmiechnąć w tym temacie żeby to ogarną tak jak trzeba? Nie chcę jednomasów ani performance-ów  - to nie na mje nerwy,  autem jeździ żona też z dzieciorami i sprzęgło musi chodzić jak fabryka praktycznie, ale jednocześnie trzymać w ryzach te 500-600 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, MichałA4 napisał:

:grin: Łeee chrupek jakich wiele :wink: a raczej studnia bez dna :facepalm:

Piotrek fajnie że zajrzałeś przejrzałem cały Twój wątek o aucie i na prawdę chylę czoła za ogrom pracy i determinacje:hi: Wracając do tematu sprzęgła  wiesz może do kogo się uśmiechnąć w tym temacie żeby to ogarną tak jak trzeba? Nie chcę jednomasów ani performance-ów  - to nie na mje nerwy,  autem jeździ żona też z dzieciorami i sprzęgło musi chodzić jak fabryka praktycznie, ale jednocześnie trzymać w ryzach te 500-600 Nm.

Ja swoje sprzęgło robiłem w Turbo-Lamik, ogarniają sprzegła do najmocniejszych S4, takze takie 600nm to wakacje. Sprzegło na wolnych obrotach cos tam rzęzi(hałasuje), ale poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń, finansowo wyjdzie podobnie jakbyś zakładał jakieś dedykowane valeo performance, ale róznica będzie w działaniu, to jest miękkie jak fabryczne. Do stworzenia sprzegła dla TDI musiałem wysłać dwumas i sprżegło seryjne, czekałem lekko ponad miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temu jeszcze mało było :grin: hehe powodzenia w SWAPowaniu Michał !!!

Oby wszystko się dograło i domodziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temu jeszcze mało było :grin: hehe powodzenia w SWAPowaniu Michał !!!

Oby wszystko się dograło i domodziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BiT już dawno we mnie siedział ;) a pozatym  PB po ponad 6 zeta dlatego  coś czuję że długo będzie trwal ten swap :decayed:

Najważniejsze żeby ogarnąć motor resztę się powoli zrobi.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, MichałA4 napisał:

BiT już dawno we mnie siedział ;) a pozatym  PB po ponad 6 zeta dlatego  coś czuję że długo będzie trwal ten swap :decayed:

ON również nie tańszy. ;)

39 minut temu, MichałA4 napisał:

Najważniejsze żeby ogarnąć motor resztę się powoli zrobi.

Kosztowna droga zreanimować BiT. Są już podmęczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawe z tego że nie będzie łatwo i tanio ,zresztą tanie mięso psy jedzą dlatego to co trzeba będzie zrobione.

Taraz wszystko jest na wierzchu i lepszego momentu nie bedzie aby dobrać się do osprzetu i glowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą czemu zrezygnowałeś z 1.9 ? Wiadomo,że dźwięk i te sprawy ale miałeś już gotowy setup,jakieś komplikacje wyszły ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MichałA4 napisał:

Taraz wszystko jest na wierzchu i lepszego momentu nie bedzie aby dobrać się do osprzetu i glowic.

I suszarek. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Marfiol napisał:

Swoją drogą czemu zrezygnowałeś z 1.9 ? Wiadomo,że dźwięk i te sprawy ale miałeś już gotowy setup,jakieś komplikacje wyszły ? 

Mój avf jest mega bezobsługowy, nic się z nim nie dzieje po modach też żadnych problemów nie bylo, poprostu trafił się ten bit w dobrym hajsie i postanowiłem że go ogarne.

 

5 godzin temu, george napisał:

I suszarek. ;)

Suszarki są w fajnym stanie nie maja zadnych luzów i żeliwa też nie są popękane, ale wiadomo k03 , a chcialoby się troche wiecej mocy wiec polecą doprzeróbki na k04.

 

5 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Ale 1.9 Tdi na klapie zostaw . :naughty:

:grin:było by zabawnie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MichałA4 napisał:

Suszarki są w fajnym stanie nie maja zadnych luzów i żeliwa też nie są popękane, ale wiadomo k03 , a chcialoby się troche wiecej mocy wiec polecą doprzeróbki na k04.

Komu zlecasz przeróbkę na hybrydy?
 

 

5 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Ale 1.9 Tdi na klapie zostaw . :naughty:

1,6!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2021 o 12:09, MichałA4 napisał:

zresztą tanie mięso psy jedzą

:grin::thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...