Vexart Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Witam chciałbym podnieść moc w swoim audi 1.8t. Chcę podnieść moc z 170 na 250-270 o ile silnik pozwoli. Jako iż katalizator się rozpadł wymieniam go na downpipe, Do tego za razem kupił bym Tipa z kwasówki. Znalazłem za 660zł dp i tip chyba dobra cena. Turbo wstawił bym hybrydę k03 do tego większe wtryski i fmic. Tylko że przed jakimkolwiek modem trzeba chyba sprawdzić czy ta jednostka nadaje się do tego. Co trzeba było by sprawdzić/zrobić przed? Sprawdzić kompresję? itp? Wszystkie wymiany w silniku zawsze robiłem na czas.
bartez90 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 No kompresje na pewno pasowaloby sprawdzic. Do tego pakiet startowy czyli n75, dv, przeplywka, pompa paliwa, swiece, wszystko to mozna mniej wiecej ogarnac na podstawie logow. Przy 270 km seryjna przeplywka i pompa moga nie wystarczyc. Tip pasowaloby dobrac pod odpowiednia hybryde. Chyba ze kupisz taka p&p, bo niektore maja powiekszony wlot na tipa.
Langista Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Tak samo zwykła k03 z BEX'a nie wystarczy, z tego co wiem pod 250+ trzeba już w hybrydę iść.
Patryk94 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Poczytaj ? Od siebie przypominam o sprzegle (tarcza w kewlar, lub z awx nowy komplet) i hamulce minimum 312/288 W dziale "wykresy własnych aut po modyfikacjach" popatrz, tam jest opisana moc i modyfikacje, dużo 1.8t. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Patryk94
bartez90 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 49 minut temu, Patryk94 napisał: Od siebie przypominam o sprzegle (tarcza w kewlar, lub z awx nowy komplet) i hamulce minimum 312/288 Sprzęgło jak wyżej. Hamulce 320/288 minimum
Vexart Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 Tip miał bym zrobiony pod średnicę turbiny. Tak jak pisałem chce wstawić hybrydę z k03 Oryginalne sprzęgło nie da rady?
bartez90 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 12 minut temu, Vexart napisał: Oryginalne sprzęgło nie da rady? Oryginalne z 2003 roku? Pewnie po przebiegu ponad 200k? Nie ma opcji.
MarcinL Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 2 minuty temu, bartez90 napisał: Oryginalne z 2003 roku? Pewnie po przebiegu ponad 200k? Nie ma opcji. Ja mam 230k prawie I już na serii czuć lekkie slizgi padnie to awx wleci I stage2.
Patryk94 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Ja na seryjnym sprzegle mam 255ps i jeździ, jak dlugo wytrzyma tego nie wie nikt? Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Patryk94
bartez90 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 9 minut temu, Patryk94 napisał: Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... No widzisz, a ja mam 16tki ori biedronki i 320. Poczytaj zresztą w tematach o hamulcach bo wchodzą bez problemu pod takie 16tki. Pomiędzy 320 a 312 jest przepaść, to zupełnie inna jakość hamowania, wiem coś o tym?
MarcinL Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 5 minut temu, Patryk94 napisał: Ja na seryjnym sprzegle mam 255ps i jeździ, jak dlugo wytrzyma tego nie wie nikt? Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... 320 wejdzie 16 Bo takie mam na zimę. Stalowki chyba już nie wejdą. Dla mnie tez 320/288 to minimum. Czuje się bezpieczniej nawet jakbym miał hamować awaryjnie.
Misieqq7 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Bardzo jestem ciekawy różnicy pomiędzy 320mm a 312mm . Na początku był plan zakupu tylko 288mm tył Ale czytałem różne posty i zakupiłem komplet 320mm i 288mm na wiosnę montaż i zobaczymy jak się sprawa ma
Vexart Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 To jak z tym sprzęgłem? Dwumasa zostaje? Co muszę wymienić i jaki to byłby mniej więcej koszt? Wszystko p&p byłoby?
bartez90 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Moze zacznij od napisania ile ma Twoje sprzeglo najechane km? Od nowosci w aucie? Przy w miare nowym jest wieksza szansa. Pasowaloby caly zestaw z awx czyli sprzeglo i dwumas jest p&p. Albo dajesz swoja tarcze do regeneracji i ogicia kevlarem.
Vexart Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) Czy to jest sprzęgło od nowości i czy było wymieniane nie wiem. Przebieg aktualnie 279k Dość sporo, nigdy nie miałem problemu ze sprzęgłem nie ślizgało się czy coś w. Wymieniałem skrzynię biegów bo łożysko jedno się zajechało. Mogłem sprawdzić jak wygląda ale nie miałem klucza dynamometrycznego by to dobrze dokręcić, jak i było z nim w porządku więc nie chciałem zaczepiać. Teraz jeżeli musiał bym to bym wyją skrzynię by zrobić sprzęgło choć do lekkich to nie należy. Jeżeli miał bym robić sprzęgło to zamiast wymienić na nowe lepiej wstawić z diesla lub obić kevlarem? Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Vexart
bartez90 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 No rozumiem, to jeśli od nowości to może być kiepsko. Tym bardziej, że teraz masz 225 nm, a po chipie będzie pewnie ponad 350nm. Na serii w zasadzie nie ma prawa się ślizgać
Patryk94 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Vexart napisał: To jak z tym sprzęgłem? Dwumasa zostaje? Co muszę wymienić i jaki to byłby mniej więcej koszt? Wszystko p&p Sprzęgło z awx- tarcza, docisk, łożysko 500-600 zl zależy gdzie będziesz kupował. Jeśli chcesz swoje robić, to obicie tarczy kewlarem 250-350zl, tylko nic Ci z wzmocnienia tarczy jak docisk bedzie zmęczony. Dwumasy jak nie słychać możesz próbować zostawić, ale licz się w tedy z tym ze może nie dać rady, i bedzie znowu odkrecanie skrzyni, wszystkiego nie da się przewidzieć. Edit: przy tym przebiegu ja bym montował cały nowy komplet Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Patryk94
Vexart Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 No i teraz mam dylemat co zrobić czy zostawić czy coś robić. To jest cały dzień roboty przy tym z pomocą kolegi, A może i dwa by zeszły.
Patryk94 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) 18 minut temu, Vexart napisał: No i teraz mam dylemat co zrobić czy zostawić czy coś robić. To jest cały dzień roboty przy tym z pomocą kolegi, A może i dwa by zeszły. Jak możesz sam wyjąć, to juz lepiej, wyjmij, zobacz przedewszystkim jakiej jest firmy, zawsze po wyjęciu możesz zawieść do Pana co obija kewlarem i on powinien coś więcej powiedzieć na temat stanu. Tylko to juz kombinajcje. Nic nie kosztuje, a może okazać ze bylo wymieniane, i wystarczy tarcze obić. Edytowane 9 Stycznia 2019 przez Patryk94
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się