Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Vexart napisał:

Sprawdz szczelność dolotu, możliwe że gdzieś dziury, są dv sprawna?, turbo niedoładowywuje wiec przepływu brakuje. Zrób 118 z odpieta wtyczką n75.

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok popatrzę czy nie ma gdzieś dziur. Dv powinno być sprawne. Mam już downpipe jak będę miał wolny czas wymienię.

118 też od 1500 do odciny?

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chce zmienić turbine to jest sens regulować wg w tej co teraz jest? 

Sprawdzić jeszcze kompresje?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Vexart napisał:

Jeżeli chce zmienić turbine to jest sens regulować wg w tej co teraz jest? 

Sprawdzić jeszcze kompresje?? 

Jak chcesz podchodzić do modów, zmiana turbiny itp. to dobrze by było żeby silnik był w dobrej kondycji. W innym przypadku możesz się rozczarować, że nie ma tyle mocy ile potencjału ma turbina. Żeby osiągnąć dobre wyniki, trzeba wszystko posprawdzać i naprawić. Kompresję jak najbardziej warto zmierzyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Co jeszcze sprawdzić w silniku? Jak sprawdzić kondycje silnika ogółem?

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam komuś zapłacić za takie informacje czy jak? Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostales odpowiedz zeby sprawdzic kompresje. Wiec to sprawdz. Wszystko inne (szczelnosc dolotu, swiece, n75, dv, przeplywka itp) czy jest sprawne wyjdzie podczas robienia programu na hybrydzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum w 100% Ci mechanika i ogarniętej osoby która faktycznie dotknie auta nie zastąpi ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie mechanik nie potrzebny. Kompresję zmierzę sam. Zamówiłem manometr do kompresji, na piątek powinien być. Pomiar na zimnym czy ciepłym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Vexart napisał:

Jak na razie mechanik nie potrzebny. Kompresję zmierzę sam. Zamówiłem manometr do kompresji, na piątek powinien być. Pomiar na zimnym czy ciepłym?

Ciepły silnik, gaz do podłogi, aku. naładowany, wszystkie świece wykręcone, powtarzasz czynność 3 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz się zacząłem zastanawiać czy taki miernik za 50 zł dobrze zmierzy kompresję. Napewno zaniży bo zwiększy komorę spalania. Ale czy będzie w miarę dokładny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, dayd_4 napisał:

Ciepły silnik, gaz do podłogi, aku. naładowany, wszystkie świece wykręcone, powtarzasz czynność 3 razy.

a gaz do podłogi po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dayd_4 napisał:

Żeby przepustnica była otwarta.

aaaaaa... na pewno bedzie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

aaaaaa... na pewno bedzie :facepalm:

Przy mechanicznej przepustnicy może pomoże, ale w elektronicznej masz rację, bez sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...