soul87 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 4 godziny temu, audicoman napisał: pasuje p&p 4 godziny temu, audicoman napisał: lekko trzpień tarczy podciąć jedno drugiemu przeczy .... więc nie do końca takie plug and play jednak prawda.
Vexart Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Świece zapłonowe ngk PFR6Q (jak dobrze pamiętam) i cewki beru wymieniane jakieś 4-5k km temu olej i filtry tak jak pisałem wymieniłem tydzień temu. Zakupiłem sprzęgło z awx i zaciski 320 w drodze. Ten trzpień to na dwumasie?? Ktoś wytłumaczy gdzie się znajduje? wyciąć go całkiem czy tylko skrócić? Co do sprzęgła to zakupiłem zestaw luk o nr 623 3301 00 Edytowane 27 Stycznia 2019 przez Vexart 1
Vexart Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 Wypowie się ktoś na temat sprzęgła i tego trzpienia?
WYSKUN Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 12 godzin temu, Vexart napisał: Wypowie się ktoś na temat sprzęgła i tego trzpienia? Wlasnie rozmawialem z mechanikiem ktory pakował mi sprzęgło od AWX. "wsio bylo P&P, bo lozysko i docisk wogole maja te same numery zarowno w 1.9TDI jak i w 1.8T tarcza jeydnie jest inna z tego co pamietam no ale pasowalo :)"
3r4 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 ostatnio mi się o uszy obiło, że p&p jak wymieniasz od razu z dwumasą
WYSKUN Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 3 minuty temu, 3r4 napisał: ostatnio mi się o uszy obiło, że p&p jak wymieniasz od razu z dwumasą Dwumasy nie wymieniałem
soul87 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) Prawdopodobnie do AVJ, AWT pasuje plug and play a do BFB trzeba podcinać tuleje, to jedyna różnica którą zaobserwowałem słuchając ludzi którzy wymieniali sprzęgło na AWX, u jednych pasowało u jednych nie. różnicą było własnie AVJ,AWT a BFB . Edytowane 30 Stycznia 2019 przez soul87
Vexart Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Będę robił sam i zobaczymy czy p&p jeżeli nie to która tuleja do podcięcia?? Mam u siebie instalacje BRC, da się do tej instalacji wstawić jakiś reduktor i wtryski pod 275-300km? Reduktor kme gold lub kme extreme będzie działał z BRC i wtryski yeti np??
bartez90 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) Trzeba bylo pisac ze masz brc. Z ta instalacja i podnoszeniem mocy w 1.8t jest mega wielki problem. W zasadzie jesli chodzi o wtryski nic tam nie pasuje. Kme gold chyba da sie jakos przystosowac ale to trzeba umiec zrobic, a u nas prawie nikt nie ogarnia brc. Takiego gazownika ze swieca szukac. Przerabialem to u mnie (tez mam brc) i zrobic powyzej 250 km graniczy z cudem. Wystrojenie auta z brc na 230 km stanowi nielada wyzwanie i u mnie nie jezdzi to jak powinno. A co dopiero przy wiekszych mocach. Przy zle wystrojonym lpg mozesz poupalac gniazda zaworowe, bylo sporo takich kwiatkow przy wiekszych mocach i brc. Popytaj na lpg-forum. Moze tam Ci pomoga. Edytowane 31 Stycznia 2019 przez bartez90
Vexart Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 No to nie jest dobrze... Jest jakieś bezpieczne wyjście?? Przerobić na stag?? jakie koszta? wszystko trzeba zmienić??
bartez90 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Mysle ze trzeba bedzie przerabiac jesli chcesz isc w moce powyzej 250 km. Jakie koszta to nie mam pojecia. Pogadaj na lpg-forum, tam jest kilku specow, od brc takze i wszystko Ci wyjasnia po kolei.
Vexart Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Opublikowano 1 Lutego 2019 Wypowie się ktoś jeszcze którą tuleję przy sprzęgle?? po stronie skrzyni biegów?? Bo jedyna tuleja o której pamiętam to ta:
soul87 Opublikowano 1 Lutego 2019 Opublikowano 1 Lutego 2019 chodzi o wieloklin na tarczy sprzegłowej
Vexart Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Opublikowano 1 Lutego 2019 To tarczę mam. To trzeba skrócić? o ile mm i z której strony?
3r4 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 No i właśnie to jest to, że często jest dużo sprzecznych informacji. Gdzieś na grupie czytałem, że niby skracać też nie trzeba bo w sumie jak to będzie pracować to samo się zetrze ?
Vexart Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 No i w końcu nie wiadomo? wolał bym samemu skrócić tą tuleje niżeli samo miało by się tam zjechać i coś zniszczyć.
Vexart Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Wypowie się ktoś na temat tego orurowania: http://turboworks.pl/Intercooler-Piping-Kit-Audi-A4-B6-1-8T-p365 Nada się to do 275-300km??
MarcinL Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Z tym zestawem to tak jak ze sprzeglem. Jedni mówią, że psuje,a drudzy ze broń boże jak to poskładać. Nie przekonasz się jak nie zamówisz. Dyskusja była na ten temat w innym wątku o fmic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się