Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem błędy przekaźnika pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , wczoraj rano padł mi akumulator, odpalilem na kable i wszystko grało . Przejechałem około 30 km , żeby się doładował . Po 4ch godzinach znowu padł. Długo nie myśląc kupiłem nowy . I zaczły się problemy . Po zamontowaniu nowego normalnie odpalił przejechałem z 7 km zgasiłem i po 40 min próbuje odpalić i nic z tego . Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Kolega przyjechał podłączył komputer wyskoczyło sporo błędów . Pokasował wszystkie auto odpaliło . Po 7 godzinach próbuje odpalić i tak samo jak wcześniej rozrusznik kręci auto nie pali . Znowu kolega podłączył komputer , wyskoczył błąd pompy paliwa . Zwarcie do masy . Usunoł auto odpaliło . Po 6 godzinach poszedłem odpalić i od pierwszego strzała odpalił . Po 5 godzinach odpalam i znowu nie pali . Wie ktos może co może być przyczyną ? Z góry dzięki 

Opublikowano

Posprawdzaj przekaźniki w skrzynce ecu w komorze silnika

Opublikowano

Takie coś miałem w przekaźnikach , wybrałem wode i dalej nie pali . 

received_322052295308785.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Powyciagaj przekaźniki i jeśli czujesz się na siłach pozdejmuj plastikowe obudowy i sprawdz jak wyglądają w środku. Posprawdzaj też wszystkie bezpieczniki. Sprawdz czy po przeleceniu zapłonu zapala się kontrolka świec zarowych- jeśli nie to 219 umarł i będzie odpalal tylko wtedy kiedy będzie kontrolka grzania swiec

Edytowane przez sitar
Opublikowano

Zapala sie i gasnie ,podczasz proby odpalenia mryga i swieci sie trojkat

Opublikowano

Daj zdjęcie tej kontrolki co teraz mryga i screena z błędami które aktualnie się pojawiają w sterowniku silnika :hi:

Basenik w obudowie ECU to standard w przypadku gdy odpływ wody z podszybia jest zatkany ( dwa odpływy znajdziesz jak wymontujesz akumulator ).

Ilość i skala uszkodzeń z tym związanych zależy od czasu oddziaływania  jak i poziomy wody w tym baseniku .

Czasem wystarczy wysuszyć przekaźniki i udrożnić odpływy, w innym przypadku trzeba wymieniać przekaźniki i łatać okablowanie :whistling:

 

Opublikowano

A wiec tak , wymienilem przekaznik 219 auto odpalilo . Zrobilem 70 km ,podczas jazdy zapalila mi ssie kontrolka od swiec znaczy mrygala ale zgasla.zostawilem na parkingu. Rano do auta , slaby akumulator nie odpalil. Jakies buczenie bylo po zamknieciu auta , wydaje mi sie ze to wiatrak .Kupilem reszte przekaznikow 202 , 395 . Czy aku moglo pasc od jakiegos przekaznika ?

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Grzesiek93 napisał:

 Czy aku moglo pasc od jakiegos przekaznika ?

Jeżeli długo pływały w tym oczku wodnym to w środku pod wpływem korozji elektrochemicznej pełne są pewnie jej produktów, przez nie prąd całkiem nieźle przepływa jak są wilgotne  i może spokojnie rozładowywać aku w kilka godzin :hi:

Mogą też powodować że styki wykonawcze przekaźnika są cały czas zwarte i odbiornik do niego podłączony jest cały czas włączony :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dzięki wszystkim za dobre rady :) wymieniłem wszystkie trzy przekazniki auto działa :) faktycznie wszystkie były skorodowane w środku. Woda się lała przez połamaną obudowę . Problem jeszcze jest taki że nie działa mi domykanie szyb z pilota ale to mały problem . 

Opublikowano

Pewnie rozkodował Ci się pilot. Są różne szkoły jak go zakodować-ja robię tak że wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam na zapłon i opuszczam i zamykam szybę kierowcy 2 razy i domykanie zaczyna działać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...