Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nosb - aż tak sie nieznam:), miałem na mysli to że poprostu trzeba uważać bo wiesz jak jest kolega kolegi wgrywa programy no to może za 200-300 wgra i nic niesprawdzi albo jakis nierzetelny warsztat. Dlatego ja bym tu niewysuwał takich opini że mam 180-190km i wszystko na gazie jest ok, najperw trzeba poczytać poznać niebezpieczeństwa i jak cos uczulić kolegów na forum. A już jak ktos założy gaz zrobi program i nawet niezerknie w ustawienia LPG to sam niewiem jak to nazwać... Pozatym gaz do takiej mocy też musi być już troszeczke przemyślany żeby od 4tyś niejeździć na benzynie i ja bym tu żadnego BRC niestosował :naughty:

Przepraszam chyba zabardzo sie uniosłem ale denerwują mne takie lakoniczne i nierzetelne opinie.

Opublikowano

Dlatego caly czas mowie : trzeba wiedziec co sie robi :) Gaz moze ktos zalozyc i zalozyc. Sory ale jak sie widzi instalacje gdzie w 1,8T jest alaska np to nie mam slow ;) I potem sie slyszy ze gaz beee bo auto slabe i nie jedzie , ze bledy chu%^ muje :confused4:

Dobrze zalozona sekwencja to nieodczuwalny praktycznie pod noga minimalny spadek mocy (jesli wogole spadek) ...

A jak ktos tu wczesniej pisal ze zalozyl i czuje pod noga ze na gazie jest slabiej no to sory ale masz minimum 15-20 koni mniej...

Opublikowano

alaska to 90KM niedaje rady, zawolaki tez nie do tego silnika silverów i goldów też bym nie ryzykował oczywiście juz od 150KM

Opublikowano

Gold od biedy moglby byc :) A przeciez ma 400 KM wydajnosci jak sie czyta allegro :D Silver realnie 140 ...

A jak gadalem z gazownikiem to mi powiedzial ze 1,8T zrobi na alasce i powiedzial ze bedzie jezdzic ... na moje pytanie jak juz nie byl taki zdecydowany :)

Temat rzeka ALE : wszystko zalezy od tego co wlozy gaziarz i jak wyreguluje i czy wogole wyregluje :)

Opublikowano

Ja miałem golda przy 193km troche kulał najwiekszy problem był w zime ma strasznie mala wydajność temperaturową. To jest ewidentny minus ponieważ gaz powinien byc dobrze ogrzany i odparowany żeby wszystkie syfy zniego filtr skutecznie usunoł. na goldzie miałem temperatury gazu w lato 10-35 w zime 0-30 cos takiego teraz mam EG200 temperatura wacha sie w zależnosci od buta 28-55 a ciśnienie jest za***iście sztywne i auto generalnie chodzi dużo dużo lepiej więc niemozna bagatelizowac doboru reduktora;)

Opublikowano

EG200 dobry sukinsynek ;) Wdg mnie najlepszy z najtanszych na rynku.

Opublikowano

kepasa nie wspomniał nawet na jakiej instalacji jeździ, a tu proszę:

kolega to nawet niewie jaki ma program i ile można zrobić programem w tym silniku i czym to grozi w przypadku instalcji LPG i ciekawe na czym jexdzi na BRC????

Pozatym gaz do takiej mocy też musi być już troszeczke przemyślany żeby od 4tyś niejeździć na benzynie i ja bym tu żadnego BRC niestosował :naughty:

Myślę, że wskazane jest liznąć nieco wiedzy, zanim palnie się taką bzdurę :doh1:

A na koniec górnolotny tekst:

denerwują mne takie lakoniczne i nierzetelne opinie.

I kto tu jest mało rzetelny? :mysli:

Jak już koniecznie musisz pluć na BRC i nie możesz uwierzyć że taka instalacja działa i to bez komplikacji to załóż nowy wątek, np: "BRC jest be, a STAG jest najlepszy" :polew:

Opublikowano

Fakt zalecialo troche postawa antyBRC... Wiec uznajmy : BRC oczywiscie poradzi sobie z taka moca z palcem w nosie. Na odpowiednim reduktorze i wtryskach... Lata w klubie jedno ponad dwustukonne 1,8T na BRC... Jednak ludzie wiedzacy co i jak wiedza ze stag jest lepszy niz BRC ( wiadomo ze chodzi o sequent 24 i np staga 300 a nie staga4 i sequent 56 ;) ) I nic nie uratuje dobrej ELEKTRONIKI jesli reszta bedzie do kitu i zadna ELEKTRONIKA nie uratuje kiepskiej reszty :)

Wyluzujcie ;)

Opublikowano

Myślę, że wskazane jest liznąć nieco wiedzy, zanim palnie się taką bzdurę :doh1:

chyba na temat instalacji ktora nie informuje ze auto jedzie na benzynie i zamarzajacych reduktorach :)

a rozbierałeś kiedyś zawór BRC super na fi 8mm że sie tak pukasz w czoło?

Opublikowano

Ja mam taki zaworek , dodatkowo rozwiercony i sobie chwale :)

Opublikowano

no dobra znawcy, strzelacie tu tekstami a nikt jeszcze nie napisał wzorowej instalacji do 1.8T 150 i 180 km

proszę wypisać podzespoły dla obu mocy w dwóch wariantach : NAJTAŃSZA i POLECANA

ps. na najtańszej autko ma tak samo fruwać jak i na polecanej żeby nie było

jak ktoś zna ceny to też niech dopisze

to będzie dość pożyteczna rzecz dla forumowiczów a nie słowne przepychanki kto tam jaki zawór rozbierał

Opublikowano

Wdg mnie najlepsza cena/jakosc jest : stag 300 plus , Wtryskiwacze magicjet ( z tym ze czysci sie je co powiedzmy 20 tys km) 220 zl , lub matrix HD544 - 500 zl, Reduktor scorpion ST lub lepiej GT (240-320zl) , nie popelnione gafy montazowe i ma latac jak powinno .

Opublikowano

Ja mam taki zaworek , dodatkowo rozwiercony i sobie chwale :)

ale seryjnie starczał ci na 150km?

Co do komponetów popieram kolege Nosb.

Ale w przypadku MagicJet, zamontował bym filtr fazy lotnej Matrixa i oże dodatkowo odolejacz, zalecił bym też zastosowanie pojedynczych wtrysków żeby zminimalizować długość wężyków miedzy wtryskami a kolektorem. Czy 150 czy 180 KM bez różnicy obu mocom da rade.

Wersja droższa to Landi Renzo.

Opublikowano
zawolaki tez nie do tego silnika silverów i goldów też bym nie ryzykował oczywiście juz od 150KM

a gold 2,7 biT 290 KM to już chyba nie porozumienie?

Opublikowano

nie mialem do czynienia z goldem ale sliver ledwo seryjne 1,8T obrabia... Ale jesli ktos ma go w takim silniku to nie wydaje mi sie ze autko na gazie mu dobrze smiga :wink4:

Opublikowano
zawolaki tez nie do tego silnika silverów i goldów też bym nie ryzykował oczywiście juz od 150KM

a gold 2,7 biT 290 KM to już chyba nie porozumienie?

dokładnie koledze w jakims amerykańcu 3,5L v6 coś około 240km zamarzał i cisnienie strasznie klekało.

kiedys bym polecił tylko i wyłacznie 2 sztuki EG200 ale chyba już nie produkują więc odpowiednik w skorpionie trzeba znaleść i koniecznie dwie sztuki oczywiscie do tego matrixy HD najlepiej a jak chcesz na LPG wydać wiecęj kasy to Landi Renzo ale radził bym równiez dwa reduktory.

Opublikowano

Czemu dwa ? Jak ktos chce wiedziec : cisnieniowo jeen EG200KW da rade ale przy ostrzejszym bucie bedzie bardzo spadala temperatura gazu... Dwa maja dwa razy wieksza powierzchnie dogrzewania (logiczne) a i cisnienie byloby praktycznie bez spadkow :)

Jeszcze raz powtorze : gaz nie jest zly tylko kwestia jak to ktos zalozy i co wlozy ;)

Opublikowano

stabilne ciśnienie (spadki rzędu 0,1-0,15 :))i do tego temperatura to podstawa;)

Opublikowano

zapomniał

stabine ciśnienie (spadki rzędu 0,1-0,15 :))i do tego temperatura to podstawa;)

zapomniałeś dodać że to sie tyczy tylko silników z dużą mocą, takie 125km to wykarmi prawie byle co

Opublikowano

zapomniałeś dodać że to sie tyczy tylko silników z dużą mocą, takie 125km to wykarmi prawie byle co

nie kolego to sie tyczy wszystkich silników tylko do tych słabszych montuje sie słabsze reduktory albo i nie :) bo różnica w cenie niejest porażajaca.

jeżeli chodzi o wykarmienie 125km to z tego co sie opatrzyłem: częstym precederem jest montowanie tomasseto alaska która nieradzi sobie z 90km więc niebagatelisował bym :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...